REKLAMA
REKLAMA

Zlatan: Piłkarze Chelsea jak dzieci

dodał: Michał Wachowski  |  źródło: Soccerway  |  12.03.2015 09:10
Zlatan Ibrahimović otrzymał w trakcie środowego meczu PSG z Chelsea czerwoną kartkę. Jak sam przyznaje, jest zdegustowany nie tylko decyzją sędziego, ale i zachowaniem piłkarzy The Blues. - Zachowali się jak dzieci - stwierdził.

Reprezentant Szwecji musiał zejść do szatni po dwóch kwadransach gry, gdyż jego spóźniony wślizg w nogi Oscara arbiter Bjorn Kuipers zakwalifikował jako przewinienie na czerwoną kartkę.

- Gdy zobaczyłem ten kartonik stwierdziłem, że gościu nie wie co robi. Może widział tę sytuację inaczej? To nie było jednak najgorszy - wspomina Ibra.

- Znacznie gorsze było zachowanie piłkarzy Chelsea. Wszyscy podbiegli do sędziego i czułem się tak, jakby wokół mnie pojawiło się jedenaścioro rozwydrzonych dzieci.

- Teraz to już nieważne, bo awansowaliśmy. Jestem szczęśliwy, że moja drużyna podołała temu zadaniu - podsumował.
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 45 komentarzy

Konrad Robert | 12.03.2015 09:12

.. jedenaścioro rozwydrzonych dzieci. ..padlem .
Omalo nie oplulem monitora kawa..

Konrad Robert | 12.03.2015 09:12

.. jedenaścioro rozwydrzonych dzieci. ..padlem .
Omalo nie oplulem monitora kawa..

MajsterKlepka | 12.03.2015 09:15

Uwielbiam te jego kontrowersyjne wypowiedzi. :D

kryczek | 12.03.2015 09:37

Ale jaka to kontrowersja, gosc prawde powiedzial co widac na powtorkach, nawet walczak Terry drze jape jakby to jemu nogi polamali.

dominus | 12.03.2015 09:46

Gerrard by pewnie stał z boku i nie ingerował jako kapitan?

CorleoneA | 12.03.2015 09:46

W ogóle zachowanie tych pseudo gwiazd Chelsea poniżej wszelkiego poziomu. Wstyd i tyle.

MajsterKlepka | 12.03.2015 09:52

@kryczek

Ale wiesz, o co mi chodzi. Nie o taką typową kontrowersje, no kurde... Nie wiem, jak to ująć. :D Musisz zrozumieć, co mam na myśli. xD

kryczek | 12.03.2015 09:55

Wiem Majster po prostu chodzi o to ze jak Zlatan cos powie to zawsze trafia w sedno robiac to czesto z wielka ironia i politowaniem dla przeciwnika/otoczenia :D

PrettyFly | 12.03.2015 10:00

Można to nazwać wymuszaniem. Sędzia jest jednak od tego, żeby sam podejmował decyzję, jeżeli nie potrafi sobie poradzić gdy podbiegnie do niego kilku zawodników z pretensjami to powinien zmienić zawód.

Zawodnicy wstawili się za Oscarem i na żywo ten faul wyglądał groźniej w szczególności dla ludzi, którzy byli za plecami Ibry. Spóźniony wślizg prosto w nogi. Było to tez spowodowane tym, że Ibra wszedł w taki sam sposób w pierwszym meczu w Edena. Zresztą jak wiadomo zawodnicy PSG - wypracowali rekord tej edycji LM w przewinieniach w Paryżu. Tam sędzia też nie dawał rady, to była frustracja na brutalność bez konsekwencji.

Nie rozumiem tylko wypowiedzi, które już wcześniej widziałem oskarżająće o coś Oscara. Dwa razy większy zawodnik wślizgiem wjechał w jego nogi. Sama siła ciężaru Szweda musiała być bolesna dla Oscara.

Fajna sytuacja była już pod koniec spotkania. Cavani skosił Edena zaczął skakać do Belga. Przed Edena wszedł Zouma, rozmowa momentalnie ucichła. Cavani podkulił ogon i udał się w pole karne.

Brainfak | 12.03.2015 10:19

Fajne sytuacje też były jak Costa w ciągu przebiegu spotkania zapracował na co najmniej 2 czerwone kartki. Co do sędziego to wtedy znakomicie sobie radził z "presją" wywieraną przez zawodników PSG. Robił wszystko co się dało ale na szczęście wygrała piłka ^^

PrettyFly | 12.03.2015 10:23

Szkoda, że nie zainteresował się Verrattim, który faulował tyle razy że stronniczy komentator na C+ myślał że gdy ten otrzymywał żółtą kartkę, to już czerwona i PSG będzie kończyć w "9", oczywiście uważał, że to słuszne. O uderzeniu Luiza z łokcia w splot słoneczny Costę nie warto chyba wspominać, jak i również braku 100% karnego dla Chelsea po faulu Cavaniego w polu karnym... Tak rzeczywiście sędzia sprzyjał Chelsea, logika niektórych osób jest porażająca.

didieryves11 | 12.03.2015 10:56

"czułem się tak, jakby wokół mnie pojawiło się jedenaścioro rozwydrzonych dzieci"

Przepraszam, ale nie zauważyłem żeby Thibaut też tam biegł :)

Neil | 12.03.2015 10:56

Nie wydaje mi się aby piłkarze mieli tutaj jakiś wpływ na decyzję bo na powtórkach widać, że sędzia od razu wyciąga czerwoną kartkę gdzie jeszcze piłkarzy Chelsea nawet przy nim nie ma. Co do samej sytuacji sędzia się wybroni. Na pierwszy rzut oka wyglądało to bardzo groźnie, po powtórkach wygląda to łagodniej niemniej jednak wejście Ibry totalnie bez sensu bo szans zagrać piłkę on nie ma.
Gdyby takie zagranie zrobił Costa 95% ludzi pisałoby, że czerwona z miejsca bo to było specjalne itp. Na temat Costy wywodów nie robię bo to nie ten temat a czerwona się należała. Jednak nie rozumie dlaczego są tylko kontrowersje na niekorzyść PSG a nikt nie mówi, o czerwonej dla Luiza, rzucie karnym dla Chelsea czy Verrattim? Każdy pisze to co mu pasuje....

Mam nadzieję i w sumie życzę tego graczom PSG by wygrali w tym sezonie LM :)

didieryves11 | 12.03.2015 11:03

@PrettyFly
Też uważam, że gadanie o stronniczości sędziego jest przesadzone. On był po prostu słabiutki.
Dla mnie "numero uno" do sędziowania tego meczu byłby Milorad Mazic - jak dla mnie drugi Collina :))

Nie zmienia to faktu, że porażka zasłużona i nie ma się co tłumaczyć. Tak jak wspomniałem wcześniej, nawet się nie złoszczę bo z taką grą w następnej rundzie byłby dopiero blamaż, po którym musiałbym się chyba zapaść pod ziemię :)
Mou musi zmienić podejście jeżeli chodzi o grę z silnymi zespołami. Sęk w tym, że facet jest już stary i niereformowalny, tak jak np Van Gaal. Będzie do końca robił tak jak uważa i do błędu się nie przyzna...Chociaż poczekajmy do przyszłego sezonu :)

PrettyFly | 12.03.2015 11:16

didieryves11
Nikt nie tłumaczy porażki błędami sędziowskimi. Jednak gdy mówimy o jednym fatalnym na korzyść Chelsea trzeba też wymienić błędy na niekorzyść dla nas. Sędzia wczoraj naprawiał jedną blędną decyzję, kolejną błędną decyzją. Zastanawiam się czy ten niepodyktowany karny dla nas to konsekwencja wyrzucenia Ibry... Szkoda, że nie dość, że przegraliśmy to pozostaje taki niesmak po tym haniebnym występie refa.

sk13 | 12.03.2015 11:21

Zlatan ma rację, ale niestety we wszystkich klubach jest to samo, od razu doskok do sędziego. Wg mnie od razu żółta dla każdego kto będzie płakał i skakał jak małpa wokół arbitra i wtedy spokojne podjęcie decyzji..

grabarzPSG | 12.03.2015 11:25

Zlatan ma rację. Mou z nim rozmawiał po meczu i chyba na dobrą sprawę nikt nie wątpi, że gra aktorska Oscara i reakcja piłkarzy Chelsea pomogła sędziemu w wyciągnięciu niesłusznej, czerwonej kartki. W pierwszym momencie sam byłem przekonany o właściwej decyzji. Podobnie było w sytuacji z faulem na Coscie. Dopiero powtórki w obu wypadkach pozbawiły mnie wątpliwości. Niestety dwumecz z Chelsea sprawił, że zmieniłem zdanie o DC. Kryminał. Mam nadzieję, że zajmie się nim UEFA.

Przed dwumeczem byłem pewien, że my zdominujemy mecz w Paryżu a Chelsea na Stamford. O awansie zadecyduje skuteczność. Niestety mimo dobrej gry właściwie byliśmy o krok od odpadnięcia. Ależ by się dostało Chelsea za awans w takim stylu. Oczywiście pojawiłoby się kilku dumny trolli prawiacych o wyjątkowej taktyce Specjalnego i wspaniałym wyeliminowaniu tak dobrej drużyny jak PSG. Przypomnę niektórym, że Mou był bardzo szczęśliwy po losowaniu choć jak wielu mówiło (a teraz mówią już wszyscy) trafiliście najgorzej jak się dało.

anfield92 | 12.03.2015 11:32

uwielbiam te tłumaczenia tekstów...
co serwis to inaczej..
W każdym bądź razie kontekst tej wypowiedzi jest taki sam.
A jak wiadomo, Zlatan zawsze mówi to co myśli, bez owijania w bawełnę. I właściwie to w nim najbardziej lubię.

AdamRM | 12.03.2015 12:03

Szkoda że ludzie którzy mogą coś w tym zrobić, nie robią nic. Wystarczy zmiana w przepisach, z sędzią może dyskutować kapitan (oczywiście też bez przesady), jeśli spróbuje tego inny zawodnik to z automatu żółta kartka, jak za symulowanie w polu karnym czy brutalny faul. Jeśli wydrze się pięciu, wystawić pięć kartek. Mecze oglądałoby się dużo przyjemniej po takiej zmianie.

Young Guns | 12.03.2015 12:38

Tak to jest jesli nie wierzy sie we własne umiej

Young Guns | 12.03.2015 12:39

Tak to jest jesli nie wierzy sie we własne umiej

The_Doors | 12.03.2015 12:48

Neil 12.03.2015 10:56
„Nie wydaje mi się aby piłkarze mieli tutaj jakiś wpływ na decyzję bo na powtórkach widać, że sędzia od razu wyciąga czerwoną kartkę gdzie jeszcze piłkarzy Chelsea nawet przy nim nie ma.”

Masz zupełną rację. Czerwona kartka dla Ibry, to decyzja sędziego bez wpływu piłkarzy Chelsea. Piszę to na podstawie tego co utkwiło mi w pamięci z wczorajszego meczu. Żeby nie było wątpliwości, to nie byłem, nie jestem i nie będę kibicem Chelsea, a Ibrę cenię jako zawodnika.


„Co do samej sytuacji sędzia się wybroni.”

Zapewne masz rację. Swój swego nie ukarze. :-)))


„Na pierwszy rzut oka wyglądało to bardzo groźnie, po powtórkach wygląda to łagodniej niemniej jednak wejście Ibry totalnie bez sensu bo szans zagrać piłkę on nie ma.”

Wszystko zależy od „rzutu oka”. Bez powtórek widziałem, że Zlatan podkurczył nogi widząc, że nie jest w stanie czysto zaatakować piłki. Jak się gra w piłkę, to często nie ma czasu na kalkulacje i myślenie, czy sfauluję przeciwnika czy nie.


peerzet | 12.03.2015 13:12

hehe to prawda co powiedzial Zlatan. Jakbym widzial stado cyganow proszacych o pisiont groszy. zenada

Kempes | 12.03.2015 13:31


Jakbym widział piłkarzy Barcelony :) Koło się zamyka. Mourinho pracownik Barcelony u boku Robsona czy Van Gaala. Potem wielki antagonista. A na stare lata kupuje Fabregasa a jego piłkarze latają po katalońsku za sędzią :)

A tak na poważnie, w latach 80. czy 90. grano twardziej, co prawda kości trzeszczały ale ilość kontuzji była podobna. Teraz pojawiło się stado prowokatorów, marnych aktoreczek. A to działa jeszcze gorzej na psychikę zawodników, będących pod wpływem adrenaliny, puszczają zahamowania i wtedy rzeczywiście może być groźnie. To już nie jest śmieszne jak facet o posturze gladiatora (3/4 piłkarzy grających na najwyższym poziomie) przewraca się o  powietrze czy od dotyku dłoni przeciwnika. Niestety to jest plaga dzisiejszego futbolu. Symbol naszych czasów. Zidane czy Baggio wymuszający rzut karny? Nie do pomyślenia. C. Ronaldo czy Messi. Pytanie jaki rok i miesiąc...

fcb-fan | 12.03.2015 13:33

Neil

" ...nie rozumie dlaczego są tylko kontrowersje na niekorzyść PSG a nikt nie mówi, o czerwonej dla Luiza, rzucie karnym dla Chelsea czy Verrattim? Każdy pisze to co mu pasuje.... "

Po pamiętnym dwumeczu Barcelony z Chelsea także nikt nie pamiętał innych kontrowersyjnych sytuacji na niekorzyść Barcy jak chociażby ręka Ballack-a (albo Terry-ego już nie pamiętam po takim czasie) z pierwszego meczu a tylko każdy widział niepodyktowane przez Ovrebo karne te słuszne i te wyimaginowane. My kibice Barcelony znamy to z autopsji :) Jak widać punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Jeszcze co do Luiza - zachowanie jak najbardziej chamskie i zasługujące na czerwo (mówię o tym łokciu) jednak umknęło uwadze sędziego. My mieliśmy to szczęście że realizator pokazał powtórkę.
Natomiast nie widzieliśmy powtórki sytuacji z początku meczu kiedy to Luiz trzymał się za twarz po starciu z Costą i kto wie czy tam nie było podobnej sytuacji zwłaszcza patrząc na reakcję Luiza w odniesieniu do Costy kiedy ten już się podniósł (rozłożone ręce i ironiczna mina w stylu: "co się stało?")

pozdro

mrm86 | 12.03.2015 14:32

brawo zlatam, to nie bylo na czerweona kartke slizg byl na ugietej nodze i  nie trafil go nawet mocno a ten pajac najpierw łapal sie za ahillesa pozniej za piszczel i znow ahilles ale oliwa sprawiedliwa,  za to udawanie  sprawiedliwosc  wrociła  i opłaciła sie chelse z podwojnie

Aspas | 12.03.2015 15:18

Kempes jakis kompleks Barcelony:) ile tych karnych wymusił Messi? jednego w całej karierze? ;-) daj linka do dwóch proszę

Aspas | 12.03.2015 15:23

zresztą z tym Baggio i Zidanem też cię nieźle poniosło. Zidane lubił nurkować, dostał nawet czerwoną kartkę za próbę wymuszenia karnego w meczu z Romą i Niemcami. Zresztą zebrał on w karierze 14 bezpośrednich czerwonych kartek, więc twój wybór wzoru cnót raczej mocno nieudany.

ab123 | 12.03.2015 16:25

Najbardziej w tym wszystkim żal mi Zlatana i Chelsea. Pierwszego, ponieważ został NIESŁUSZNIE wyrzucony z boiska, i nie zagra też w kolejnych meczach, zaś Chelsea za ten shitstorm wokół niej, na który przecież nie miała wpływu. Sędzia był cienki jak sik pająka, przecież mylił się wielokrotnie w obie strony, a że bardziej "pomógł" Chelsea to na kibicach tej ostatniej teraz każdy sobie używa do woli. Bez sensu.
Co do słów Zlatana to zgadzam się, no ale cóż-z dwojga złego wolę takie reakcje niż brak obrony jakby nie patrzeć swojego kolegi z drużyny. Z tego też powodu podobała mi się jako fanowi Ligi Angielskiej reakcja zawodników PSG:Costa zachowuje się jak cham to my go też po chamsku zjedziemy, sędzia pozwala na brutalne faule (np. Costa) to my też będziemy brutalnie faulować ( np. Veratti), zawodnicy Chelsea naskakują do sędziego to my też będziemy do niego skakać. I tak powinno kurna być, po męsku!!!

Wisniam93 | 12.03.2015 17:17

Haha Boze co za ludzie juz nie da sie patrzec na to jak wszyscy pluja i wylewaja zolc na Chelesa takiego bol dupienia juz dawno nie widziale minaczej tego nie mozna nazwac jak niekotrzy pseudo fani lub po prsotu gimbus obrazaja i cisna Chelsea.
A co do artykulu to smiac sie chce wychodzi tu niezla hipokryzja z wielu ludzi, no bo tak tylko zawwodnicy Chelsea skaza do sedziego i chca wymusic korzystna sytuacje dla Cheslea.Gdzie tam zawodnicy Liverppolu Arsenal, PSG itd. oczywsice takich rzeczy nie robia sa po prostu swieci.Czasem nie wiem  czy smiac sie czy plakac z lugdzie glupoty i zawisci.

LeonidasAFC | 12.03.2015 17:25

Co do Oscara to rzeczywiscie musiało boleć,ale ja osobiście nie nawidzę nadmiernych symulantów.
Bez urazy ale czy to Arseanl,MU czy Chelsea to nic tak mnie nie wyprowadza z równowagi jak piłkarz,który przesadza z aktorstwem po faulu.
Bolało rozumiem,ale po co od razu tysiąc obrotów,łapanie sie za twarz i tp.a za chwilę poprawiony ochraniacz i gramy ładnie dalej.
Chociaz lekarz czy masażyści mogli dla picu wejść,to nie było by takiej szopki.
Dlaczego piłkarze PSG nawet po wejściu w nogi od tyłu ł,nie cudowali tylko wstawali z grymasem twarzy i walczyli dalej..

a_dmin | 12.03.2015 17:28

Ibra to jest gość, prosto z mostu i w sumie słusznie.
Pozdrawiam.

#sędziapomagaaleniewypacza :P

Kempes | 12.03.2015 17:38


Nie mam kompleksu Barcelony. Ale to nie moja wina, że niektórzy z jej zawodników automatycznie kojarzą się mi z aktorstwem. Co do Messiego,***_gle od razu wyrzuca mecz z RSSS i kadry z Kostaryką więc masz dwa jak wół. Ale nie mam go za jakiegoś wielkiego aktora. Facet w każdym meczu jest kopany niemiłosiernie, często mając możliwość upadku jedzie dalej:)

Zidane to nie dziewica orleańska. Na ołtarze go nie wyniosą. Dorastał w Marsylii. Miasta portowe mają to do siebie, że łatwo wylądować z nożem w plecach w wodzie. Ale nie o tym.  Raczej ostatnia rzecz z jaką kojarzy się ludziom to kładzenie się na boisku w celu uzyskania karnego czy wolnego. Jedna karka za symulowanie z Romą. Przez całą karierę. Z kadrze miał tylko dwa czerwa, oba na mundialach. Ale tam Francja z Niemcami nie mierzyła się więc podejrzewam, że chodzi Tobie o mecz z HSV. Ale tam nie symulowanie tylko atak głową na przeciwnika :) Epoka nurków na dobre rozpoczęła się po zakończeniu przez niego kariery.

Liara | 12.03.2015 18:54

Sędziowie boją się dać kartki w przypadku dyskusji, a powinni tak zrobić. Po żółtej kartce i by się skończyło wywieranie presji na sędziego.
W BPL jest to w sumie dość nowe zjawisko, przyszło chyba wraz z temperamentnymi piłkarzami z Południa Europy i Ameryki płd. Przynieśli ze sobą lepszą technikę, lepszą kulturę gry, ale także większe symulowanie i kłótnie. Coś za coś.
W Championship takie sytuacje są praktycznie znikome, bo grają tam w większości Anglicy, ale jednocześnie gra jest dość toporna.

Co do symulowania, moim zdaniem powinni je karać tak samo jak faule. Żółta kartka w trakcie meczu, a jeśli sędzia nie widział zawieszenie po meczu (choć to jest akurat możliwe tylko w BPL, bo gdzie indziej nie ma karania na podstawie powtórek.)

Wisnia1990 | 12.03.2015 19:13

Aktorem to jest CR7 totalnym, wyuczonym i to szpiku kosci symulantem a Ty mi tu wyskakujesz z Messim? Jezeli mamy porownac tych dwoch wielkich pilkarzy to Ci powiem jaka jest roznica.
CR7 doslownie w kazdym meczu aktorzy i stara sie nabierac arbitrow a u Messiego znajdziesz tych zachowan ile w sezonie powiedz mi? Jesli Ty potrafisz podac rok i miesiac to czekam na odpowiedz w liczbach na sezon... Ogladam regularnie LL i wiem co widze wiec swoje bzdury keep for yourself.
Naskakuja niczym Barcelona? Heh calkiem mozliwe a jak to sie dzieje z Realem? Gdy Pepe, Ramos i cala lawka podbiega do sedziego nim ten uzyje gwizdka huh?
Szanuje Cie jako uzytkowanika tej strony i lubie czytac twoje komenty ale wszystko ma swoje granice.

Pozdrawiam.

Jackoss | 12.03.2015 19:38

\"- Gdy zobaczyłem ten kartonik stwierdziłem, że gościu nie wie co robi.\"
Haha, Zlatan jest bez błezbledny, uwielbiam gościa :)

Jackoss | 12.03.2015 19:39

Bezbłędny*

marik1234 | 12.03.2015 19:43

Żałosne zachowanie Oscara przede wszystkim, i reszta składu również żałośnie się zachowywała. Ale nie ma się co dziwić wkoncu to zespół tego klauna.

pawelostrowski | 12.03.2015 21:05

Co Wy z tym Oscarem? W piłkę nigdy nie graliście? Wejście samo w sobie chamskie nie było ale weźcie pod uwagę, że to 100 kilowa góra mięsa wchodzi w chłopaka który wygląda jak uczeń gimnazjum, to naturalnie musiało boleć. Sam pamiętam jak na podwórku starłem się z kolegą w podobny sposób i od razu krwiak wielkości pięści się zrobił anoga bolała ze 3 dni jeszcze. Więcej empatii!

kwiatekbrn | 12.03.2015 21:44

pawelostrowski, jakbyś miał jakiekolwiek pojęcie o sporcie wiedział byś że to co piszesz nie ma sensu. Nie ma znaczenia że jeden mały a drugi duży i nie ma usprawiedliwienia dla Oscara....wstyd i żenada. Jednak moim zdaniem najbardziej żenujący był Costa no i oczywiście sędzia ;]

pawelostrowski | 12.03.2015 22:17

Wg mnie ma to znaczenie (jakbys miał wybór to wolałbys, żeby Oscar czy Zlatan w Ciebie tak wjechał?) a przy takim wejsciu nikt z  nas Oscarowi nie udowodni symulacji bo kontakt był i nie ma co żarem sam wiesz co ;)

didieryves11 | 12.03.2015 22:58


@kwiatekbrn | 12.03.2015 21:44
pawelostrowski, jakbyś miał jakiekolwiek pojęcie o sporcie wiedział byś że to co piszesz nie ma sensu. Nie ma znaczenia że jeden mały a drugi duży

Oj, z fizyką w szkole to Ty chyba na bakier byłeś :))

piotruś83 | 12.03.2015 23:56

http://www.goal.co  m/en-gb/news/4051/cartoon-of-the-da y/2015/03/12/9391172/cartoon-of-the -day-march?CMPID=FBUK_150312_ibraca rtoon :)

pawelostrowski | 13.03.2015 07:45

didieryves11

Może jeszcze tego nie przerabiał tego wątku :-D

didieryves11 | 13.03.2015 10:11

@up
Tego już nie chciałem pisać :)



seriea.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy