REKLAMA
REKLAMA

Profil użytkownika

emblemat
toznowuja
obserwuj
utworzony : 24 kwietnia 2020 16:57
ostatnie logowanie : 24 kwietnia 2020 16:58  |  Status: offline
imię i nazwisko :
email :ukryty
miasto :
rok urodzenia :brak danych
ulubiona drużyna :
ulubiony zawodnik :
ulubione rozgrywki :

Aktywność osób obserwowanych

nikogo nie obserwuje



Ostatnie 20 komentarzy użytkownika

artykuł: Lautaro Martinez łączony z transferem do Man City
29.04.2020 19:58

owee | 29.04.2020 17:15

Nie znam kto to wogole jest?

ciebie tez nikt nie zna
artykuł: Wysiłki Barcy ws. pozyskania Lautaro Martineza spełzną na niczym?
27.04.2020 23:12
wysilać się FARSA MOŻE NA KIBELKU
artykuł: Ojciec Higuaina dementuje doniesienia ws. "Pipity"
27.04.2020 23:10
kasa kasa kasa
artykuł: Szef La Liga: Barca nie negocjuje transferów Neymara i Martineza
26.04.2020 02:26

dzefrej234fcb | 25.04.2020 14:34

Transfer Lautaro do Barcelony to kwestia czasu.

1111 baniek to mozemy rozmawiac
artykuł: Tuttosport: Ronaldo nie myśli o rozstaniu z Juve
26.04.2020 02:19

George_Best | 26.04.2020 00:35

jaki miałeś wcześniejszy nick pedale?

juz mówiłem George_Best hehe :))))
artykuł: Conte liczy na letnie wzmocnienia w Interze
25.04.2020 14:34

George_Best | 25.04.2020 11:47

"Bastoni to nowy Maldini może być"

debil się opił, założył wczoraj konto i brednie wypisuje. jedynym nowym tu jesteś ty - debilem.

przepraszam może być lepszyh niż Maldini zresztą milanisci będą teraz przez najbliższe 20 lat żyć legendami i nic więcej a szczytem byłby ktoś taki utalentowany jak Bastoni dla nich;)
artykuł: Conte liczy na letnie wzmocnienia w Interze
25.04.2020 14:33

Kamciu | 24.04.2020 18:03

Niektorych po prostu dupa piecze i tyle. Godin byl darmowym transferem, a sprawdza sie calkiem okey. Powiem nawet, ze prawie w kazdym zespole z Serie A gralby w podstawie patrzac na jego i renome i to jak sie prezentowal w czarno-niebieskiej koszulce do tej pory. To, ze na ciekawy poziom wskoczyl juz Bastoni i podgryza Urugwajczykowi pierwszy garnitur swiadczy tylko o tym, ze o defensywe Nerazzurrich nie trzeba sie martwic. Fajne jest to, ze czy Godin oposci Mediolan czy tez nie to jakosc raczej nie spadnie, bo wlasnie jest Bastoni, a w zamian przyszedlby pewnie Vertonghen lub/i daj Boze Kumbulla. Poezja, ale ironizuj (@Milanista1899) nadal.

przecież to ten żałósny milanista z kolejnym kontem
jego piecze cały Inter musiał kiedyś dostać cepa od Interisty haahah
artykuł: Szef La Liga: Barca nie negocjuje transferów Neymara i Martineza
25.04.2020 14:31

George_Best | 25.04.2020 14:11

jaki był twój nick przed banem niedorozwoju?


George_Best ;)))))
artykuł: Tuttosport: Ronaldo nie myśli o rozstaniu z Juve
25.04.2020 14:27
co cię tam piecze?;)) haaha
artykuł: Media: Inter kolejnym chętnym na transfer Pogby
25.04.2020 13:30

Milanista1899 | 25.04.2020 13:16

za niskie progi jak na Pogby długie nogi

tak jak milanu dla kazdego klasowego pilkarza nawet dziadka modricia
artykuł: Szef La Liga: Barca nie negocjuje transferów Neymara i Martineza
25.04.2020 13:28

Milanista1899 | 25.04.2020 13:18

Martinez jeżeli utrzyma formę to i tak zagra dla Barcy to kwestia czasu

a w tej bajce były smoki milan to kupi jeszcze kiedys kogos klasowego hehe?
artykuł: Szef La Liga: Barca nie negocjuje transferów Neymara i Martineza
25.04.2020 13:26
bo biedakow nie stac
artykuł: Tuttosport: Ronaldo nie myśli o rozstaniu z Juve
25.04.2020 13:20
przeciez drenuje jufki no to po co gdzieś isć;))
artykuł: Joao Felix do Man Utd? Był wstępny kontakt
24.04.2020 17:25

George_Best | 21.04.2020 17:19

Sancho na prawe skrzydło dużo bardziej potrzebny, wręcz prawoskrzydłowy jest niezbędny United

ale po co miałby iść do słabszego klubu?
artykuł: Joao Felix do Man Utd? Był wstępny kontakt
24.04.2020 17:25
przeciec niestac tych biedakow na niego do tego to niespelniony cr
artykuł: Media: Inter kolejnym chętnym na transfer Pogby
24.04.2020 17:24
Griezman złapał koronowirusa i ma budyń zamiast mózgu
artykuł: Media: Tonali woli transfer do Interu, niż do Juve
24.04.2020 17:23
nie miałby ambicji jakby poszedł na kase do jufe siedziec na ławe
artykuł: Media: Tonali woli transfer do Interu, niż do Juve
24.04.2020 17:22
nie ma sie co dziwic nie chce isc do tego umoczonego jufe
artykuł: Icardi chce tylko do Juventusu
24.04.2020 17:20

slavoy | 22.04.2020 22:27

Dlaczego niby PSG ma go nie wykupić? Jak na pierwszy sezon to wypada dobrze, 12 goli i 2 asysty i ogrywa się z kolegami. Gdzie znajdą lepsza dziewiatke w krótkim czasie jak Cavani odejdzie?

slowo klucz wanda...
artykuł: Icardi chce tylko do Juventusu
24.04.2020 17:18
wanda gratis hehe

Obserwuje użytkowników

lp Użytkownik Data dodania
Lista jest pusta

Obserwują użytkownika

lp Użytkownik Data
Obecnie nikt cię nie obserwuję.