REKLAMA
REKLAMA

Profil użytkownika

emblemat
Madman
obserwuj
utworzony : 01 grudnia 2018 11:10
ostatnie logowanie : 30 grudnia 2019 15:39  |  Status: offline
imię i nazwisko :
email :ukryty
miasto :
rok urodzenia :brak danych
ulubiona drużyna :
ulubiony zawodnik :
ulubione rozgrywki :

Aktywność osób obserwowanych

nikogo nie obserwuje



Ostatnie 20 komentarzy użytkownika

artykuł: Raiola: Haalandem zainteresowanych było 12 klubów
30.12.2019 15:40
Oj ty grubasku. Bo liczyc ,ze Borusia go wytransferuje za 70-100 i ty sobie prowizje przytulisz nastepna. A tak teraz by poszedl ,a przy pedłuzaniu roznie mogloby byc
artykuł: Media: Ibrahimović krok od Milanu
27.12.2019 17:10
Tiesto tu bardziej chodzi chyba ze pare kasztanow dostanie po ryj... za brak zaangazowania:D
artykuł: Elneny negocjuje z Milanem
27.12.2019 17:09
Juz wczoraj Dementi bylo ale tu maja ruchy
artykuł: Wyniki losowania par 1/16 finału Ligi Europy
16.12.2019 13:38
Tiesto ty tak serio? Bułgarzy to az tacy amatorzy nie sa.
artykuł: Nieudany debiut Gattuso, porażka z Parmą
14.12.2019 22:18
A tulipan dalej swoje. Mowilem ci juz jakis czas temu,ze kluby z Mediolanu w ciagu 2 lat zjedza Napoli i dalej tak uwazam.
artykuł: LE: Lazio za burtą
13.12.2019 15:51
Boys ja pisałem w przenosni. O cenach rynkowych ,a nie to co by ata chciala. Ilicic fortune? dziadek co jest tylko lewonozny i juz szału nie zrobi. 15-20 nikt wiecej nie dalby za niego. Ale ty bierzesz wszystko do siebie ok. Wiec napisze Ci jasno Savic, Correa, Immobile, Alberto. jest warta tyle co Atalanta. A tym bardziej szacunek dla nich kupic za grosze wypromowac grac pieknie i zarobic. A Lazio to wieczne przegrywy w europejskich pucharach.Mieli pare lat z rzędu LM i co? Wpadli w takie dlugi.....
artykuł: LE: Lazio za burtą
13.12.2019 15:44
Buahaha Pochmurny rozbawiles mnie.
Lazio w grupie Atalanty z kim wygrałoby?
No z kim? Jak Rumunce czy slabe francuziki im dali w kosc. I Slaby Celtic. Wez nie pisz farmazonow. Lazio nie ograło by Szachtara czy Dinamo Zagrzeb. Ale ok znize sie do waszego toku myslenia. To jakie Tuzy mialo Lazio w grupie LE? Celtic , Cluj i Rennes. No tak Mocniejsze od Man City Dinamo i Szachtara. Losie brak mi słow
artykuł: LE: Lazio za burtą
13.12.2019 12:54
Ale brednie. 2-3 razy potrzebuje LM .
To Chłopie co robi Atalanta we fazie pucharowej? Oni powinni z 5 razy aby myslec o wyjsciu z grupy. Wiekszych farmazonow nie czytalem. Nawet jak grali w LM 2 czy 3 razy pod rzad i jak prezentowali sie? Oni juz tak maja.
Atalanta ma skład caly tanszy niz jeden  Savic i co pokazała? I to w LM. wiec zejdz na ziemie z tymi 2-3 razy...
artykuł: LE: Lazio za burtą
13.12.2019 11:09
To jest wlasnie fenomen walki o puchary w serie A. A pozniej zal.pl
Nie zycze im top 4. Atalanta tez mogla sie polozyc ale walczyli  wywalczyli.
artykuł: Bez bramek w Mediolanie
07.12.2019 07:46
przyszedl grudzien i zima. ;)
artykuł: Napoli z nową umową na wynajmowanie Stadio San Paolo
18.10.2019 17:06
Bang a ile ma ten super stadion miejsc? Chyba kluby z Mediolanu maja większą frekwencję i San Siro często pełne. Więc jakby ten stadion juve miałby minimum 55 tys plus zawsze pełny to luz...
artykuł: Boban: Decyzja o zwolnieniu trenera, jest jak porażka
12.10.2019 16:05
Ninja wypisz wymaluj Inter. Dopiero oczkins tam zaczął robić porządki. Do tego czasu mizeria. Trener trenerem zgadzam się. Ale dyro też ważny
artykuł: Ranieri krok od Sampdorii
12.10.2019 16:01
Renegat. Myślenie nie boli uwierz mi. A powiedz kogo sampa sprzedała, a kogo kupiła? Tu masz odp co do ich gry. Ich filar z obrony odszedł jak i filar srodka pola. A nie zastąpił ich. Proste? Czy wyższa matematyka?
artykuł: Spalletti przejmie Milan?
07.10.2019 17:04
Renegat jaka szanse
artykuł: Agent Higuaina rozmawia z Romą
09.08.2019 15:12
Ola wybacz wiekszych bredni nie slyszalem. Oplacic to jest stac napewno obie ekipy z Mediolanu z palcem w ... Napoli tak samo , moze i Roma jakos. Tylko nikt nie chce za byle co placic. W tym problem to napastnik na max 3-4 banki rocznie nie wiecej
artykuł: Milan wciąż myśli o sprzedaż Suso
07.08.2019 17:01
Salinas widze,ze zamieniles sie na lby nie powiem z kim.
A Suso kim jest? Typowy skrzydlowy. Dziekuje i wez skoncz z tymi farmazonami calusy suso juz wyslales?
artykuł: Milan wciąż myśli o sprzedaż Suso
07.08.2019 14:11
Ghost kasa by sie zgadzala, wiec przypuszczam,ze Correa bylby migiem
artykuł: Milan wciąż myśli o sprzedaż Suso
07.08.2019 12:58
jesienny *
artykuł: Milan wciąż myśli o sprzedaż Suso
07.08.2019 12:58
Odet bo to Pilkarz jessienny. Na wiosne juz nie istnieje. I jest dosc jednowymiarowy. Nie ma co sie oszukiwac. Jakby byl tak cudny te 40 baniek co to dzis jest? A dla Milanu szysty zarobek bo za grosze go pozyskali
artykuł: Bennacer zawodnikiem Milanu
04.08.2019 10:42
Mnie rozwalaja kibice niektorzy na stronie Milanu. Fajny ale nie na 1 sklad obecnie bedzie musial powalczyc itd. Serio? Sa takie dzbany tam? A kto ma go wygryzc Biglia? Na litosc boska. Gosc jest do pierwszego skladu i moze byc kawal grajka juz w tym roku. Nie wygral za free  tytul najlepszego na PNA. By byl na lawe . Co za mozgi. Pozdro dla was jak czytacie dzieciaki

Obserwuje użytkowników

lp Użytkownik Data dodania
Lista jest pusta

Obserwują użytkownika

lp Użytkownik Data
Obecnie nikt cię nie obserwuję.