Mediolański Inter długo zapowiadał swoje nowe logo, aż wreszcie opublikował je we wtorkowy poranek. Ma ono niebawem wejść na rynek.
Inter znów zmienia logo
Włoski klub zaprezentował na swoim twitterowym koncie nowe logo.
Poprzednie obowiązywało w latach 2014-2021, ale teraz mediolański klub chce zmienić wizerunek. Z herbu zniknęły litery F oraz C. Inter zamierza zwiększyć swoje wpływy i stać się marką o globalnym zasięgu. Kluczem do tego ma być nieskupianie się wyłącznie na sekcji piłki nożnej. W porównaniu z poprzednim logiem, zmieniła się również kolorystyka. Dominującymi barwami nowego herbu są, rzecz jasna, barwy Interu – niebieski i czarny. Litery pośrodku zapisane są kolorem białym. Oznacza to, że zniknęło złoto, które zdominowało herb obowiązujący w latach 2014-2021.
Zespół z Mediolanu ma nadzieję, że rok 2021, tak trudny dla ludzkości, stanie się dla Interu przełomem. Nerazzurri mają ogromną szansę na pierwsze mistrzostwo Włoch od jedenastu lat. Wówczas Jose Mourinho poprowadził drużynę do potrójnej korony. Obok scudetto, sięgnął też po Puchar Włoch oraz Ligę Mistrzów. Obecnie Antonio Conte nie ma szans, by powtórzyć to wielkie osiągnięcie, ale samo wygranie rozgrywek krajowych byłoby dla Interu wielkim krokiem naprzód. Nowy herb w połączeniu z przerwaniem hegemonii Juventusu na własnym podwórku ma sprawić, że Nerazzurri powrócą do ścisłej czołówki europejskich klubów. Zarówno pod względem sportowym, jak i marketingowym.
Inter ma obecnie przewagę sześciu punktów nad rywalem zza miedzy, Milanem. Ponadto, podopieczni Conte rozegrali o jeden mecz mniej. Po zakończeniu się przerwy reprezentacyjnej, Nerazzurrich czeka wyjazd do Bolonii.
Musisz mieć przynajmniej 18 lat, żeby korzystać z tej strony.
Prosimy graj odpowiedzialnie! Hazard może uzależniać.
Tak jak w przypadku Juve, wolałem poprzednie chociaz to przynajmniej jeszcze troche przypomina herb.
Trochę jak stacja metra, nie? Ciekawe, że tylko włoscy dizajnerzy szukają kwadratury koła, nie słychać o takich planach Bayernu, Realu, Barcelony, City, Utd czy Liverpoolu.
To ci nie wyszedl komentarz bo logo projektowało studio z Monachium🤣
Studio studiem, ale to właśnie Włosi (nawet jeśli zchińszczeni) ich zatrudnili, a nie lokalny Bayern aby zmienić sobie herb na literki B i M w kółku 🙂 Ale dzięki za info, widać w ich pracy pewną niemiecką siermiężność, więc wszystko się zgadza 😉
Ale dodam, że wcale nie uważam tej zmiany za złą, jest OK i na koszulkach będzie wyglądać dobrze. Może dojdzie jeszcze gwiazdka za 10 tytułów, albo naszyta data założenia klubu. Po prostu nie uważam projektu wpisującego literki I i M w okrąg za największe osiągnięcie sztuki współczesnej, już Marsylia zrobiła to lepiej. Juve zrobiło to ultra-współcześnie i przynajmniej jest w tym pomysł, choć w obu brakuje mi jakiejkolwiek indywidualizacji, nawiązania do herbu miasta lub regionu, bo w ten interowski okrąg można wpisać z równym powodzeniem FCB, RM, PSG lub UTD. Może jedynie BVB zrobiło to bardziej dosłownie 🙂 Ale to tylko moja opinia.
Fajne jest! Świat idzie do przodu, marketing tego klubu też powinien…
Dla mnie jest okropnie brzydki a poprzedni uważałem za jeden z ładniejszych herbów jakie widziałem (oczywiście chodzi mi tylko o kwestie wizualne), jest to moja subiektywna opinia ale nie widzę sensu dla takiej zmiany. Rozumiem że jest to dążenie do uproszczenia herbu aby stało się bardziej jak logo ale ten pomysł do mnie nie przemawia (w Juve także). Również mi się kojarzy z logiem metra.
Nowe logo wraz z kampanią “IM” wypada kapitalnie. Nadal widać, że to logo Interu co mnie cieszy. Nie jest to totalna zmiana jak w przypadku Juve.
Tu sporo racji. Sam tęsknię za starym logo Juve, Coś było w tych pasach i koronie nad bykiem
Jak dla mnie to dużo gorsze i mniej ‘chwytliwe’ niż nowe logo Juve.
Szkoda ze zrezygnowano z pięknego herbu Interu, ale przynajmniej zachowana jest tożsamość herbu, a nie jakies J jak to jest w wypadku Juve.
Po prostu usunięto F, a kulistą formę dawnego C podporządkowano dominującym M i I które ją tną i włączają. Zmiana minimalna, nie spodoba się tym którzy cenią klasyczne liternictwo. Co do znaku Juventusu zarzucano hydrauliczne skojarzenia.