REKLAMA
REKLAMA

LM: Dumna Katalonia, nietypowy hattrick Moraty

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: Goal.pl  |  28.10.2020 22:54
LM: Dumna Katalonia, nietypowy hattrick Moraty

Ousmane Dembele  |  fot. PressFocus

Nowy profil goal.pl na Facebooku!
Dwa gole w hicie 2. kolejki fazy grupowej Ligi Mistrzów. Bardzo ważne zwycięstwo w walce o pierwsze miejsce w grupie G odniosła FC Barcelona, która na wyjeździe 2:0 pokonała Juventus. Bramki dla gości zdobywali Ousmane Dembele i Lionel Messi. Co ciekawe, piłka trzy razy w tym meczu trafiała również do bramki Dumy Katalonii, za każdym razem po strzale Alvaro Moraty, ale żaden z goli nie został uznany.

Środowe spotkanie mogło się rozpocząć od bardzo mocnego uderzenia Barcelony. Już w drugiej minucie do interwencji zmuszony został Wojciech Szczęsny, który obronił uderzenie Miralema Pjanicia, a chwilę później bliski wpisania się na listę strzelców był Antoine Griezmann, ale trafił w słupek. Juventus starał się odpowiedzieć, ale dobrą interwencją popisał się Clement Lenglet, który w ostatniej chwili zablokował Dejana Kulusevskiego.

Pierwszego gola doczekaliśmy się już w 14. minucie. Wówczas w roli głównej wystąpił Ousmane Dembele, który świetnie wymanewrował rywali przed polem karnym Juventusu i zdecydował się na uderzenie z około 18 metrów. Piłka po rykoszecie wylądowała w samym okienku bramki strzeżonej przez Szczęsnego.

Kilka chwil później piłka wylądowała w bramce Barcelony, po tym jak sytuację sam na sam z bramkarzem wykorzystał Alvaro Morata. Ostatecznie jednak gol nie został uznany, bowiem Hiszpan był na spalonym. Kwadrans później napastnik Juventusu ponownie umieścił piłkę w siatce, ale i tym razem okazało się, że uderzał ze spalonego. Trzeba również podkreślić, że w obu sytuacjach sędziowie podjęli dobre decyzje.

Tymczasem w 35. minucie Starą Damę przed stratą drugiego gola uratował Szczęsny, który nie dał się pokonać Dembele, który zmarnował tym samym stuprocentową sytuację. Ostatecznie jednak pierwsza połowa zakończyła się skromnym prowadzeniem gości.

Druga połowa rozpoczęła się od niecelnego uderzenia Rodrigo Bentancura z kilkunastu metrów. Tymczasem w 55. minucie Morata po raz trzeci w tym meczu pokonał Neto, ale po raz trzeci arbiter nie wskazał na środek boiska. Po kolejnej interwencji VAR gol nie został uznany, ponownie ze względy na minimalnego spalonego hiszpańskiego napastnika.

W kolejnych minutach zdecydowanie lepiej prezentowali się podopieczni Ronalda Koemana, ale nie potrafili wykorzystać stwarzanych przez siebie sytuacji. W 62. minucie na bramkę Juventusu próbował uderzać Messi, ale piłka przeszła obok słupka. Kwadrans przed zakończeniem meczu świetną okazję zmarnował Griezmann, który po podaniu Argentyńczyka uderzył tuż obok słupka z lewej strony pola karnego.

Juventus musiał kończyć spotkanie w osłabieniu, bowiem w 85. minucie drugą żółtą, a w konsekwencji czerwoną kartką ukarany został Merih Demiral. W samej końcówce meczu Barcelona wywalczyła rzut karny, po tym jak w "szesnastce" nieprzepisowo powstrzymywany przed Federico Bernardeschiego był Ansu Fati. Jedenastkę pewnym strzałem, jednocześnie ustalając wynik mecz, wykorzystał Messi.



Emocje i remis w Budapeszcie


W roli faworyta do środowego spotkania przystępowali goście z Ukrainy. Po pierwsze połowie fani Dynama, w którego szeregach od pierwszej minuty wystąpił Tomasz Kędziora, mieli duże powody do zadowolenia, bowiem ich zespół prowadził 2:0.

Dynamo na prowadzenie wyszło w 28. minucie. Rzut karny podyktowany za faul Igora Kharatina wykorzystał Viktor Tsygankov. Tuż przed przerwą goście podwyższyli na 2:0. Tym razem szybki kontratak swojego zespołu strzałem z kilku metrów wykończył Carlos De Pena.

Ferencvaros wcale jednak nie zamierzał się poddawać i w drugiej połowie. W 59. minucie nadzieje gospodarzom przywrócił Tokmac Nguen, który zaskoczył bramkarza rywali mocnym strzałem z prawej strony pola karnego.

Od 86. minuty Dynamo grało w dziesiątkę po drugiej żółtej kartce dla Sydorchuka. Gospodarze liczebną przewagę wykorzystali w ostatniej minucie, zdobywając bramkę na wagę cennego remisu. Do bramki ukraińskiego zespołu piłkę skierował Franck Boli.

OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 76 komentarzy

JerryF | 28.10.2020 22:56

Po pierwsze gratulacje dla Barcelony.
Była drużyną zdecydowanie dojrzalszą piłkarsko i niewielkim nakładem sił poradziła sobie dzisiaj z Juve.

Juve nie miało prawa wyglądać inaczej. Zestawienie przez Pirlo dla mnie niezrozumiałe. W ofensywie dał:
- bezproduktywnych  z przodu Rabiota i Bentacura
- Dybale bez formy
- dwóch zółtodziobów jak Kulu i Chiesa.
Jedynie Morata był tu zawodnikiem i w formie i doświadczonym, ale pomimo sporych chęci sam nie miał prawa wygrać meczu, choć gdyby nie te spalone to może by miał jakąś szansę. Na wyróżnienie zasługuje jeszcze Cuadrado, co pokazuje, że mieliśmy na boisku jedynie dwóch solidnych zawodników, którzy mają większe doświadczenie.
O ile trochę to rozumiem, bo odmładzamy skład, to ponownie nie zrozumiałem decyzji Pirlo o wprowadzeniu McKenniego, zamiast Artura czy Ramseya.
No nic, gorzej chyba nie będzie, więc trzeba wierzyć, że Kulusevski i Chiesa nie zagrają już więcej tak beznadziejnych spotkać i że doświadczenie zacznie kiedyś procentować.

Monochromatyczn | 28.10.2020 22:58

Intensywność sparingu i w sumie taka sama waga tego spotkania. Juventus wciąż bardzo niedojrzały, spokojnie czekamy.

***** ***

Untouchables | 28.10.2020 22:58

Może już definitywnie należy skończyć z trójką obrońców. Luka jest ogromna, to jest bezsens. Morata już chyba 12 bramek w tym sezonie pyknął. Trochę śmieszy ten war. Barcelona słaba, przegraliśmy a chyba gra nasza była lepsza. Jest niedosyt. I jeszcze jedno po c*** ten bernaedeski?

Italia00 | 28.10.2020 23:00

Gratki dla Barcelony, była lepsza, nie ma to tamto.

Ale i tak jestem pełen nadziei patrząc na wielu młodych w Juve. Będą z nich ludzie. Może nie za tydzień, ale jestem pełen nadziei, że jak wróci Ronaldo to będą obok niego chodzić jak trzeba nasze wyrostki.

Jakby mi ktoś powiedział przed sezonem, że Morata będzie najlepszym zawodnikiem Juve to bym go wyśmiał. Wierzyłem w Hiszpana, ale on od kilku spotkań ciągnie grę do przodu.

Szkoda, że po raz kolejny ma pecha z tymi spalonymi, ale facet daje z siebie dużo i wiem, że kiedyś mu się uda tej stopy nie wystawiać :D

Swoją drogą, dobrze, że ta grupa jest taka i wiadomo, że wyjdzie Barcelona i Juventus to takie mecze ogląda się bez stresu. Mam nadzieję, że na rewanżu już będzie i De Ligt i Ramsey i Ronaldo i uda się bardziej postawić Dumie Katalonii

JuveLegia | 28.10.2020 23:00

Można napisać to, co po każdym meczu Juve w tym sezonie.
Niekreatywny środek pola i szkoda Moraty.
Morata idzie po rekord Guinnessa bramek strzelonych z

Damek86 | 28.10.2020 23:00

Alvaro ma zaj****tego pecha do VARu. Co do karnego to był chyba przed polem karnym, i o dziwo tego VAR nie sprawdzał. To co wprowadzają technologię jak nie umieją z niej korzystać.
Na stojąco się nic nie wygra. Szkoda, że Morata nie miał z kim dzisiaj grać. Pirlo niech się zajmię swoją winniarnią, to co robi z Juve przekracza ludzkie pojęcie.

Walkalone | 28.10.2020 23:02

Agnelli jak mogłeś to zrobić Pirlo wrzucając Go na taką minę. Gdyby to był jeszcze samograj, to bym zrozumiał, ale w Juve jest totalny bałagan.
Bernardeschi - że Ty nie masz wstydu tak kurczowo trzymać się Juventusu nie rozwijając się choćby o cal.
Smuci mnie ten Juventus.

AndrewNight | 28.10.2020 23:02

No no Morata z hat trickiem xd
A tak serio to dobry mecz Barcy, Juventus bardzo nijaki i miałki. Mimo wszystko trzeba pamiętać o tych 3 nieuznanych bramkach i że prowadzac grę to te bramki mogły paść. Trzeba również pamiętać że oba zespoły w rezerwowych składach ale cieszy to że Barca wydawała się że ma wszystko pod kontrolą.
Pjanic świetnie wyglądał, o wiele lepiej jak spowolniony Busqets. Bardzo szkoda ze nie zagrał z Realem, myślę że by to miało wplyw na wynik spotkania w sobotę.

Push3k | 28.10.2020 23:02

Gra słaba, ale tez mecz niezwykle pechowy. Juventus solidnie w obronie, a Barcelona widziałem, że mieli dziurę tam, gdzie się tego spodziewałem, czyli na środku obrony, oczywiście Juventus nie potrafił tego wykorzystać.

Chiesa i Kulusewski pokazują, że brakuje im doświadczenia. Nie rozumiem trochę podejścia, spodziewałem się, że będzie gęsto w środku pola i było, nie rozumiem dlaczego wyszli dwójką pomocników środku. Myślę, że 4-3-3 by się tu znacznie lepiej sprawdziło.

Cyklop Dwu Oki | 28.10.2020 23:03

Ja rozumiem braki kadrowe Juventusu, w Barcelonie też były (pewnie mniejsze) ale gra Starej Damy to dno dno dno i jeszcze raz dno.
Nawet nie wiem co tu komentować.
Zespół jest w rozsypce i Pirlo chyba tego nie poskłada, chodź bardzo mu kibicuje.
Cóż doświadczenia i wyczucia trenerskiego trzeba nabyć ilością prowadzonych meczów i nie wiem czy Pirlo tego doświadczenia będzie się uczył w Juventusie.
Osobiście myślę że ta przygoda powoli powinna dobiegać końca,co było by z korzyścią dla Juve jak również dla Pirlo.

Push3k | 28.10.2020 23:03

Szczęście, że w drugim meczu remis. Juventus wyjdzie z drugiego miejsca, trza budować drużynę i grać dalej.

Luciferrrroo | 28.10.2020 23:04

Taktyka Pirlo to jakieś jaja. Piłkarze co 15 sekund zmieniają pozycję na której grają i sami nie wiedzą gdzie mają stać. Czasami na prawej pomocy grało 4 piłkarzy, na srodku nikt, a na lewej jeden. Dybala od 20 minuty nie biegał. Do tego zdjął najlepszego dziś Rabiota i wstawił Berne. Barcelona słaba, ale dzis Juve przegrało by z każdym. Pirlo poleci niedługo, bo wiecej taktyki widać w B klasie. Polecam program kartofliska na YT.

Juventini_1987 | 28.10.2020 23:05

Pirlo jest niereformowalny. Kolejny raz gramy z trójka z tyłu jak nic z tego nie wychodzi. Po drugie kto mi wytłumaczy co ten Bernardeshi robi w takim klubie? I gdzie cały mecz był Benntancur bo kompletnie koleś jest bez formy. Niestety tutaj nawet Ronaldo nie pomoże. W zimie trzeba na gwałt kogoś kupić do środka. Super zawody Pjanic. Szkoda że go sprzedalismy. Wydać Barcelona na tym wychodzi lepiej bo skoro Arthur grzeje ławę to chyba nie jest wart tych 70baniek.

bobo666 | 28.10.2020 23:06

bardzo słaba kolejka ekip włoskich w LM... szkoda... mam nadzieję że jutro Milan i Roma dadzą radę wygrać swoje mecze...chociaż tyle..

FCHollywood | 28.10.2020 23:07

Bardzo fajny powrót Ferencvaros. Dostali w pierwszej połowie dwie bramki i się nie załamali. W drugiej części spotkania grała tylko jedna drużyna, mogli się pokusić nawet o zwycięstwo. Ale wyciągniecie tego 0:2 to nie jest tragiczny wynik, droga do LE ciągle otwarta.

Co do meczu Juve, to tylko jedno pytanie mam, o Moratę. Czy jest napastnik, który częściej daje się łapać na spalone?

xxBANGxx | 28.10.2020 23:09

Pierwsza połowa - 48 minut gry, 45 minut słucham o Barcelonie. Daj pan spokój z takim komentarzem. Co do meczu, Morata to król spalonych, dzisiaj dwa gole w pierwszej połowie, heh, ale ogólnie to Barcelona była lepsza w tej części gry, bardziej konkretna. My za to nie oddaliśmy celnego strzału na bramkę... (Juve - 1 strzał, Barca - 8 strzałów)

Żenujący moment - Juventus stanął (dosłownie) na swojej połowie, a piłkarze Barcelony również na stojąco podawali sobie piłkę jak na orliku i trwało to ponad minutę. Mocne zażenowanie.

Druga połowa - niby dominacja Barcelony, ale to Juventus strzela gola... a nie czekaj, Morata niby ustrzelił hattricka, jednakże tym razem pięta wystawała. VAR? VAR go nie lubi, Hue hue. Strasznego pecha ma Hiszpan, szkoda mi chłopaka. 5 anulowanych goli w 3 meczach, to chyba rekord? Pod koniec zagraliśmy już trochę lepiej, nasi gracze próbowali atakować, Barcelona nieco się cofnęła i była szansa na to, żeby odrobić straty. Momentami nasza gra wyglądała nawet nieźle, jednakże to Barca miała więcej okazji. Mogli tu strzelić jeszcze ze 2 gole, ehhh. Kończy się na 0:2, spoko.
(czerwo dla Demirala zamyka ten mecz, finito)

Sumując: Graliśmy bardzo chaotycznie (w pierwszej połowie koszmarnie), dużo niedokładności, mało strzałów. Dybala dzisiaj nie istniał, Chiesa też był fatalny. Kulusevski również nie uniósł rangi tego meczu. Pozytyw? Niezła forma Bentancura, oby wrócił do swojej najlepszej wersji. Za to w Barcelonie dużo zamieszania robił Dembele... jak poukłada sobie wszystko w głowie to może jeszcze namieszać w światowej piłce. No cóż, zasłużone zwycięstwo rywala, który notabene nie był w najlepszej formie. Tak czy siak, gratuluję wygranej.

Nie jest dobrze, ale to niczego nie zmienia - FORZA JUVE!

andi | 28.10.2020 23:10

Juve nie istniało, zostało ośmieszone, jakby Barca się przyłożyła to 5 jak nic by było. Bez organizacji, pomysłu i rozegrania. Jak można dać tylko dwójkę malokreatywnych pomocników i 4 ofensywnych graczy? Pirlo przerasta ta funkcja i nawet za miesiąc nie będzie wiele lepiej.

DavePortnoy | 28.10.2020 23:13

Barcelona wcale nie zagrała wielkiego meczu, zagrali ogólnie przyzwoicie i słabo w ataku bo jakby była w tym elemencie lepsza to by 0 - 5 wygrała. Juventus szkoda gadać, 15 min w miarę reszta bez pomysłu i charakteru. Jak widziałem jak jeden gracz Juve biega w pressingu przez 30 sek. a reszta patrzy to śmiać mi się chciało. Zero formy, zero charakteru i głupota niektórych graczy. Chiesa(ile on kosztował 60 baniek) klapki na oczy i bieg na pałę. Juventus sam 2 gole sobie strzelił bo średnio grająca Barcelona nie potrafiła by sama strzelić. W Serie A sukcesu im nie wróże w tym sezonie, mark my words.

Ermac | 28.10.2020 23:16

Jest lekki niedosyt, bo powinniśmy to wygrać 4/5:0, jak jeszcze zobaczyłem co na końcu marnuje Fati, niesamowite, że napastnik w takiej sytuacji próbuje jeszcze dogrywać. Młodość ma swoje prawa, karnego wywalczył, więc puśćmy to w zapomnienie.
Fajnie kontrolowaliśmy grę w pierwszej połowie, jak się okazało brak Busiego w wyjściowej wyszedł tylko na dobre. W drugiej kontuzja Araujo zaburzyła równowagę, Busi wchodzi na plac i momentalnie przestajemy dominować środek pola, Juventus wreszcie częściej przy piłce. Swoją drogą, przesunięcie de Jonga na CB, bardzo odważna decyzja, biorąc pod uwagę, jak często zdarza mu się w stratę bramki być zamieszanym.
Nareszcie niezłe spotkanie Griezamnna, szkoda, że bez bramki, zwłaszcza przy tej drugiej sytuacji, gdzie chybił strzelając na długi słupek.
Morata niczym Super Pippo, król spalonego.

Bardzo cieszy komplet punktów, jak wysoka cenę przyszło nam za to zapłacić dowiemy się po badaniach Araujo.

pochmurny | 28.10.2020 23:17

To jest wyczyn żeby grając u siebie, na tle obecnej Barcelony, wypaść tak blado. I to człapanie... ale może w Turynie uznali, że wyjście z grupy jest formalnością więc nie ma co się zabijać o pierwsze miejsce w tym maratonie spotkań.
Morata widzę idzie na rekord bramek strzelonych ze spalonego. :)

marcin985 | 28.10.2020 23:20

Gratki dla Barcelony bardzo solidnie i dojrzale zagrali.
Skala od 1-10

Szczesny (8)przy dwoch golach nie mial nic do powiedzenia. A i nas uratowal wiec wystep bardzo dobry.

Demiral (2) uwazam ze zagral bardzo slaby mecz na poczatku meczu koszmarny blad ktory mogl skonczyc sie zke dla nas. A na domiar zlego udowodnil swoja slaba gre otrzymujac 2 zolte a zarazem czerwona kartke. Bezsensowna czerwona i tylko oslabia druzyne.

Bonucci(7) bardzo dobry wystep naszego kapitana kilkakrotnie nas uratowal swoimi interwencjami jedynie jego rozegranie troszke kuleje ale jesli chodzi o obrone pewny punkt.

Danilo (3) slaby mecz naszego stopera nie rozumie fascynacji tym grajkiem kompletnie nie radzi sobie w defensywie a i w ofensywie bez szalu. Sporo strat przy rozegraniu ogolnie slaby wystep tego zawodnika.

Guardado (7) uwazam ze bardzo dobry wystep. Swietna robote robil na prawej stronie i w ofensywie jak i defensywie. Kilka fajnych akcji z jego strony wiec uwazam ze wystep zdecydowanie na plus dla nszego zawodnika

Rabiot i Bentancur (2) a nawet i 1 bym dal. Kompletnie niewidoczni chociaz przepraszam bo Bentancur wspaniale rozgrywal ale szkoda ze do naszych stoperow. Kompletnie nie powinni zagrac w tym meczu bo sa bez formy. Rabiot jak mucha w smole po stracie leniwie patrzy sie jak zawodnicy Barcy szarzuja na nasza bramke a on sobie spacerkie idzie w kieru ku bramki. Tragedia ci zawodnicy.

Chiesa i Kula (3) starali sie i na tym sie skonczylo niestety nic ciekawego nie pokazali.

Dybala (5) moze ktos powie ze za duza ocena ale zobacznie co on robil cofal sie i rozgrywal pilke bo nasi pomocnicy wolali grac do obroncow. Latwego zycia nie mial bo kto mial mu podac kompletnie nikogo nie bylo wiec on musial wziasc ciezar gry jesli chodzi o ruszenie naszych akcji. Uwazam ze walecznie podszedl ale co on sam z Morata mogl zrobic.

Morata (7) brakowalo niewiele fen var ale coz zrobic uwazam ze bardzo dobrze zagral i nalezala mu sie za ten wysilek bramka niestety dzisiaj mu bylo nie pisane ma chlopak pecha do varu trzeba mu to przyznac.

Bernadeski po co on wchodzil powinien na trybunach siedziex gljpi faul i karny kompromitacja w jego grze ocena 1 bo zasluzyl.

Co do Pirlo nie rozumiem plwoli jego toku myslenia. Znowu 3 w obr a do tego Rabiot i Bentancur w pierwszym skladzie. Zmiana Kulu na MC kompletnie niezrozumiala. Dlaczego Ramsey nie wszedl to jedyny gracz ktory napedza akcje Juve. Brak slow uwazam ze Pirlo za bardzo kombinuje i nic dobrego z tego moze nie byc. Mam nadzieje ze bedzie lepiej.

Forza Juve.

Barca KING | 28.10.2020 23:21

Najłatwiejsza grupa dla Barcelony jaką pamiętam. Dobrze, że przytrafiła się akurat w tym sezonie.

TysonFCB | 28.10.2020 23:22

Moglem obejrzec tylko od 60min.

To co mnie cieszy w Barcelonie Koemana to ze nie boi sie stawiac na mlodych i grac ofensywniejszym ustawieniem. W ostatnim roku pracy Valverde tracilismy bramki, grajac ultra defensywnym ustawieniem, a mlodziez mogla o grze pomarzyc. Teraz wychodzimy 4 ofensywnych graczy w kazdym meczu. Defensywnych pomocnikow, jest dwoch, a nie trzech. A nie przepraszam, na taki mecz jak z Juve potrafilismy wychodzic 4-4-2 z 4ma pomocnikami, bez skrzydlowych, z Messim i Suarezem z przodu.

Wiec to mnie bardzo cieszy, dla mnie to bardzo wazne. Niech oni sie zgrywaja, niech pracuja na boisku i beda coraz lepsze tego efekty.

Niezmiernie podobal mi sie Pjanic, bardzo odpowiedzialnie, ale i bardzo pod gra. Chcialbym go ogladac za Busquetsa do pary z De Jongiem! Ale raczej Sergio stalym rezerwowym niestety nie zostanie. Mysle ze dobrze wyszlismy na tej wymianie, na dzis dzien.

Co Fati chcial zrobic w ostatniej akcji? Szkoda. Mocno mu kibicuje, jak za mlokosa Messiemu. Tak samo ciesza mnie jego asysty, bramki jak kiedys mlodego Leo. Alez chlopak potrafi pokazywac sie do gry, wychodzic na pozycje.


Wygrywamy, Bartomeu podal sie do dymisji. Moje zycie kibicowskie w ciagu 24h stalo sie piekne i barwne hehe.

Kibice Juve dzieki za mecz, fajnie potraficie grac pilka, nic tylko czekac zeby Ronaldo to znowu zaczal konczyc ;)

BOYSSAN | 28.10.2020 23:24

Barcelona nie powiem zaskoczyła, ostatnio w lidze wyglądali bardzo słabo , dodatkowo dzisiaj przebudził sie także Messi.
Niestety Juventus piłkarsko dzisiaj bez argumentów na FCB ale jest kilka czynników które trochę ten stan rzeczy usprawiedliwiają .
Ktoś pisał o komentarzu tego meczu , akurat oglądałem na Tvp 1 polowe i w przerwie pomyślałem ,chłopie włącz zesz na Polsat premium :) ten ze Szpakowskim to chyba zakochany w Barcelonie.
Morata ma wyjątkowego pecha

BOYSSAN | 28.10.2020 23:25

alVARo Morata :)

DiffretAngle | 28.10.2020 23:26

Ja rozumiem że można przegrać, mieć 0-3 z VAR, ale kurna to jak, nazwijmy eufemistycznie, nierozgarnięte błędy popełniali piłkarze Juve, to głowa mała. Oba faule Demirala to kryminał. Najpierw fauluje Messiego taktycznie, mimo że Argentyńczyk się w zasadzie broni by z piłką utrzymać, a z przodu ma 2-3 graczy Juve, a jest na takim tempie, że o zwrotność ciężko. Drugi faul, to techniczny błąd. No bardziej głupio się nie da.
Morata całe życie grał na pograniczu spalonego i taki to typ napastnika. Podobnie jak Torres z Atletico, czy Ibra w Barcelonie. Potrafili mieć po 5-6 spalonych w meczu, a to było przed VAR.
Musi po prostu ćwiczyć.
Sam mecz fajny, mi kibicowi Barcy się podobało, choć wykończenie i decyzje w polu karnym rywala, to kurna wszyscy muszą u nas poćwiczyć.

hablador | 28.10.2020 23:26

Świetna sytuacja wyjściowa Barcy w LM przed kolejnymi meczami, ale faza grupowa od lat jest formalnością.

Barca zagrała solidnie, ale nic ponadto. Podobał mi się aktywny Messi, który dziś był silnikiem. Pedri świetnie otwierał przestrzenie, ma takiego skila w tym względzie jako 17 latek, jakiego większość zawodników nie nabędzie przez całą karierę. Momentami Cuadrado zastanawiał się co się dzieje.

Aktywny Dembele ale problemy z decyzyjnością. Po kiego grzyba podawać na siłę do Leo, jak można skończyć akcję samemu z lepszej pozycji? To samo zresztą zrobił bodajże Pedri.

Gra obronna solidna, jednak te 3 interwencje VAR-u wzięły się z pewnej nieuwagi. No na siłę można powiedzieć, że obrońcy kontrolowali linię spalonego.

Juve był dramatycznie słaby. Gorszy w tym sezonie był chyba tylko Ferencvaros i Villareal. W ostatnich latach nie pamiętam takiej zapaści Juve, są cieniem samych siebie z czasów Allegriego, a nie wiem czy dziś nie przebili słabych meczów z Sarrim jako coachem.

Stąd nie podniecam się wygraną. Niech Koeman dalej pracuje nad zespołem, może zacznie się wreszcie jakaś seria zwycięstw.

Chris_P | 28.10.2020 23:26

"Tylko jednego gola obejrzeliśmy w hicie 2. kolejki fazy grupowej Ligi Europy. Bardzo ważne zwycięstwo w walce o pierwsze miejsce w grupie G odniosła FC Barcelona, która na wyjeździe 2:0 pokonała Juventus." już nudne się robi to poprawianie was... Weźcie ogarnijcie jakiegoś edytora. Pierwsze dwa zdania i takie coś... Po pierwsze nie Liga Europy a Liga Mistrzów. Po drugie obejrzeliśmy 1 gola, a było 2;0... Ufo strzeliło tego drugiego? czy może drukarnia dodała? AAA i standardowo po poprawieniu usuńcie mój wpis. Pozdro

marcin985 | 28.10.2020 23:28

Xxxbang Bentancu wedlug ciebie dobrze zagral ? Chyba podaniami do obrony to wtedy sie zgodze. Gral aby tylko bledu nie zrobic i najprostszym sposobem do obr a potem nawet nie szukal gry aby znowu pilke otrzymac. Dla mnie bardzo slabo zagral.

Monochromatyczn | 28.10.2020 23:37

@marcin985 - generalnie zgadzam się z ocenami, tylko chyba Danilo z Bonuccim Ci się zamienili, wraz z opisami :) Serio, jak wróci De Ligt i Kielon, Bonbon powinien zostać przyspawany do ławki. A Danilo i Szczęsny obecnie chyba jako jedyni w klubie są w formie (Wojtka o dziwo nawet tata w studiu pochwalił, chyba relacje się ociepliły). No i jednak Rabiot zbyt wyraźnie lepszy od Bentancura by nie dostać od niego choć trochę lepszej noty.

BRUNO_18 | 28.10.2020 23:38

Jak grał Griezzman???

JuveLegia | 28.10.2020 23:39

Nie wiem za co te pochwały dla Bentancura i Rabiota. Środek pola nie istnieje.
Ani oni nie przecinają, bo Barcelona miała sporo okazji pod naszą bramką.
Ani nic nie kreują do przodu, i kończy się długimi podaniami od Bonucciego.
Podania nie w tempo, a i Kulusevski dzisiaj końcowe podania na poziomie Bernardeschiego.
Chiesa też nie błysnął, ale wyglądał lepiej. Szwedowi już przed meczem nogi się trzęsły.
Dybala głupie uśmieszki przed obiema połowami, bo Messiego zobaczył, a co z grą? On chce podwyżkę?

xxBANGxx | 28.10.2020 23:40

Marcin985
Rabiot i Bentancur (2) a nawet i 1 bym dal. Kompletnie niewidoczni chociaz przepraszam bo Bentancur wspaniale rozgrywal ale szkoda ze do naszych stoperow. Kompletnie nie powinni zagrac w tym meczu bo sa bez formy. Rabiot jak mucha w smole po stracie leniwie patrzy sie jak zawodnicy Barcy szarzuja na nasza bramke a on sobie spacerkie idzie w kieru ku bramki. Tragedia ci zawodnicy.

Absolutnie nie mogę zgodzić się z tą opinią. Bentancur jest pod formą, owszem, ale dzisiaj było widać zalążek tej lepszej gry, bo miał parę dobrych podań. Natomiast Rabiot zagrał dobry mecz. Wiesz jaki jest problem? Fatalnie dobrana taktyka, bo to nie są rozgrywający. Tutaj aż się prosiło o gracza jak Ramsey obok nich. Barcelona miała w środku pola wielką przewagę, bo grała trzema środkowymi pomocnikami, których niekiedy wspierał młody Pedri. Nasza dwójka pomocników nie miała wielkich szans w takim starciu. Dlatego nie powiedziałbym, że to ich wina, że tę walkę przegrywali, no sorry.

DiffretAngle | 28.10.2020 23:41

Nie wiem za co kibice Juve chwalą Guardado. I owszem - aktywny, ale człowiek chaos i jednocześnie sito na lewej stronie.
Jak 17-letni Pedri ucieka mu przy lini jednym dotknięciem piłki, mimoż e jest od Kolumbijczyka 5 razy wolniejszy, to wiedz że coś sie dzieje . Chłopak wielokrotnie miękko chronił piłkę po przechwycie, a sędzia to gwizdał, ale mógł się ze 2-3 razy naciąć kolejne oprócz masy błędów które popełnił.
Strasznie nieskuteczny w pomocy środkowi pola, w zasadzie nie miał celnych wrzutek (poprawcie mnie jeśli się mylę). Można ogarnąć statsy na whoscoered ale pojedynków w obronie przegrał mnóstwo, a chyba tylko raz Pedriemu tak ewidentnie wygarnął piłkę.
Dla mnie antybohater meczu, przez którego obrońcy musieli wychodzić pomagać środkowi.

SAINT__Jimmy | 28.10.2020 23:43

no kabaret xD ale jak ta gra ma się "kleić" jeżeli na środku pomocy w Juve grają taki Rabiot i Bentancur xDDDDDD słabiaki jakich mało, kompletnie niewidoczni. Kreatywny pomocnik potrzebny od zaraz. Do tego dochodzi brak jakości na skrzydłach i przesłaby Dybala... Źle się dzieje, jeżeli najlepszym graczem ofensywnym jest Morata xD Na plus moim zdaniem Cuadrado, całkiem dobry mecz tylko nie miał z kim pograć. Wracając do Dybali, znowu niewidoczny, pisałem już kiedyś, że nie jest to zawodnik na mocniejszych rywali. Gościu już chyba nigdy nie weźmie na siebie ciężaru gry i nie da nic ekstra tej druzynie.

xxBANGxx | 28.10.2020 23:47

Marcin 985
Nie Pedri, a Messi/Griezmann, którzy potrafili zagrać jako OM, a Pedri potrafił wspomóc duet ŚM. U nas to w ogóle nie grało, bo nie miało prawa zagrać. Powtórzę, Benta i Rabiot muszą mieć obok siebie rozgrywającego, ehh. Zbyt surowo ich oceniasz, ale to tylko moje zdanie. W naszej drużynie byli zdecydowanie gorsi piłkarze od Bentancura.

Monochromatyczn | 28.10.2020 23:53

"Dybala głupie uśmieszki przed obiema połowami, bo Messiego zobaczył, a co z grą? On chce podwyżkę?"

Nie chciałem tu o nim wspominać bo niby dopiero wrócił po przerwie, ale trudno się nie zgodzić. Tym bardziej, że alibi z przerwą w grze sam sobie odebrał domagając się pierwszego składu już przed tygodniem. Jemu wciąż coś przeszkadza by być decydującym, tu problemy miłosne, tu uraz, tam sraczka. Początek ubiegłego sezonu i jego końcówka, początek obecnego - wciąż niedostępny. Nie jego wina, ale po co przy tym tyle stękać? Na miejscu Paraticiego dałbym chłopakowi propozycję nowego kontraktu z obniżką pensji, może by się obudził ;)

***** ***

Deyna1947 | 29.10.2020 00:00

Juve nawet nie oddało celnego strzału, jeszcze kilka takich meczów Juve i kibice nie będą krzyczeć Forza Prilo tylko Prilo out.

Monochromatyczn | 29.10.2020 00:02

@Deyna1947 - Forza Pirlo

xxBANGxx | 29.10.2020 00:03

Aż sam się pokuszę o ocenę naszego "dream teamu".

Szczęsny - 7/10, dobry mecz naszego GK, to już standard
Demiral - 2/10, fatalny mecz zazwyczaj pewnego Turka, dużo błędów
Bonucci - 7/10, niezły występ, jedyny pewny punkt defensywy
Danili - 4/10, nie był to dobry występ Brazylijczyka
Cuadrado - 6/10, walczył i szarpał, szkoda że jego boiskowe IQ nie jest za wysokie, bo gdyby więcej myślał... to byłby TOPEM
Rabiot - 6/10, robił to co do niego należało, niestety taktyka mu nie pomagała, ale miał parę świetnych odbiorów w tym meczu
Bentancur - 5/10, na zachętę bym dał 6, bo był zalążek jego dobrej gry, niestety on również był ofiarą złej taktyki na ten mecz
Kulusevski - 3/10, słabiutki występ... nie ma o czym pisać
Chiesa - 3/10, jak wyżej
Morata - 7/10, jeden z lepszych na boisku, szkoda chłopaka
Dybala - 3/10, kompletnie niewidoczny, zupełnie bez formy

xxBANGxx | 29.10.2020 00:05

Aha, bo zapomniałem
Bernardeschi out!

DiffretAngle | 29.10.2020 00:13

Chłopaki, naprawdę. Cuadrado? On pewnie śrubki z tyłka jeszcze w szatni wykręcał, a niektóre były tak głęboko, że koledzy mu musieli pomagać. 17-latek bez przyspieszenia, co w zeszłym sezonie jeszcze grał w 2 lidze nim tak kręcił. Chłop nie tylko IQ, ale takiego planu na to co chce zrobić. Jak go Pedri rozczytał, to miał kłopot Cuadrado, żeby zaliczyć udany drybling, natomiast sam nie potrafił  rywala wyczuć do 80  minuty, kiedy pierwszy bodaj raz zabrał mu piłkę w pressingu.

bobo666 | 29.10.2020 00:17

nie chcę być wyrocznią ale Pirlo idzie drogą trenerów Milanu... szkoda gościa ale niestety Juve to chyba za wysokie progi dla niego.. chiałbym być innej myśli ale jednak...

xxBANGxx | 29.10.2020 00:36

DiffretAngle
Cuadrado coś próbował grać, poza tym jest rzucany z pozycji na pozycję ( raz RB, raz RW, raz LW). W porównaniu do takiego Chiesy czy Kulusevskiego to był w sumie zaj****ty co najlepiej podsumuwuje występ Juve, heh. Jego problem to niskie boiskowe IQ, tego nie da się ukryć.

xxBANGxx | 29.10.2020 00:38

*podsumowuje

dalmare | 29.10.2020 00:55

Lepiej oglądało się wczorajszy Atletico-Salzburg (tempo rozegrań, loby, dryblingi, no-looki, okupione, coś za coś, stratami na gol przeciwnika:).
Detale: O liderowaniu Moraty wśród 5ciu lig w kwestii liczby anulowań przez spalony była już mowa. (O obawie że wracający CR ograniczy Moratę- także.)
Nie zawsze chodzi o milimetry: dziś przy 1szym i 2gim anulowanym golach chorągiewka była w górze (Var tylko zatwierdził decyzję).
Jego flirt ze spalonym wynika z charakterystyki typu napastnika i daje handicap: gole przy spóżnionych obrońcach.
Dybala: zastanawianie się czy wirus pozostawia ślady nie wydaje się bezzasadne.
Kuluszevski: impet, siłowość, brak piękna.
Griezmann: nadal jest dobry. Płaci za zapatrzenie się w Barcelonę.
Fati: jego zaćmenie przy okazji sam na sam w 94' jest warte zaćmienia Bernardeschiego faulującego w pk.

("...Kibice Juve dzieki za mecz, fajnie potraficie grac pilka..."-  :)wyższy poziom absurdu choć w sumie tu normalne )

Joker | 29.10.2020 01:00

Najlepszy mecz Barcy w sezonie. Szczerze mówiąc nie liczyłem na tak spokojne zwycięstwo gdzie Barca w zasadzie kontrolowała mecz poza jakimiś krótkimi fragmentami. Oczywiście Juve zdobyło 3 gole, które nie zostały uznane, ale z drugiej strony były spalone, więc można uznać iż obrona Barcelony zachowała się prawidłowo i trudno winić za dopuszczenie do tych sytuacji Moraty.

Długimi fragmentami naprawdę dobrze funkcjonował pressing, nawet Messi był w tym względzie aktywny, dobrze pod tym względem wyglądał Griz, który bez piłki jest świetny, z piłką gorzej, zwłaszcza jak przychodzi oddać strzał, hehe :) z tych sytuacji co miał Francuz to powinny być 2 gole, nie wiem co się z tym gościem dzieje, bo w reprezentacji nie ma problemów z wykańczaniem sytuacji, a tu partoli wszystko. Cieszy, że Dembele idzie w górę. Oczywiście nadal brakuje mu często odpowiedniej decyzji, za długo przekłada, albo szuka podania do Leo gdzie powinien strzelać, no ale jego szybkość, lekkość w wygrywaniu pojedynków robi różnicę. Coraz bardziej mi się podoba Pedri, jak na takiego dzieciaka gra bardzo inteligentnie, szuka przestrzeni, jest aktywny w pressingu, dużo biega, zmienia pozycje, pokazuje się do gry, teraz przesadzę ale ma chłopak coś z Iniesty. Dobrze się pokazał Pjanic i jak dla mnie to do Bośniaka powinien być dobierany drugi środkowy pomocnik, w defensywie pracuje na podobnym poziomie co Busi i de Jong, ale z piłką ma dużo więcej do zaproponowania, strzał z dystansu czy przerzut.

Po tym występie życzyłbym sobie, aby Barca wreszcie ustabilizowała formę, bo kierunek w którym zmierza ten zespół nie jest zły, młodzież fajnie się wprowadziła, widać że Messi chętnie z nimi gra, poprawa w jakości gry (piszę o tych lepszych momentach), pressing, organizacja w defensywie, budowanie ataku pozycyjnego czy przejście do kontry uległa znaczącej poprawie w porównaniu do poprzedniego sezonu, kwestia ustabilizowania formy i większej konsekwencji, bo są momenty gdzie zespół gubi koncentrację i gra się rozłazi.

xxBANGxx | 29.10.2020 01:37

Joker
Jeśli to był najlepszy mecz Barcelony to współczuję, bo przed wami jeszcze strasznie długa droga. Kibicuję Juventusowi już 20 lat i dawno nie widziałem tak słabej ekipy jak chociażby dzisiaj w pierwszej połowie. Juventus to gigant na glinianych nogach w tym momencie. Jedynie Ronaldo jest w stanie zmienić ten obraz nędzy i rozpaczy na coś milszego dla oka, ale to też smutne, że musimy polegać na jednym, bądź co bądź genialnym piłkarzu, żeby coś tu się ruszyło do przodu.

To najsłabsze Juve od lat, Twój optymizm jest chyba przesadzony.

Monochromatyczn | 29.10.2020 01:43

@Bang - gdyby rok 2020 na świecie miał jakieś imię, musiałby nazywać się Bernardeschi ;) Co do Chiesy, dziś niebezpiecznie, kropla w kroplę przypominał mi innego piłkarza o identycznych charakterystykach - Giaccheriniego.

@dalmare "kibice...fajnie potraficie grac pilka" - no co chcesz od niego, ja potrafię... ;)

xxBANGxx | 29.10.2020 01:58

Monochormatyczn
No jest fatalnie, co tu dużo mówić. Obawiam się, że Pirlo może tego nie unieść, a nie chciałbym tego, bo tak jak i Ty wierzę w ten projekt, ale te mecze niebezpiecznie mówią nam tyle, że nasz trener nie ma pojęcia co robi. Obym się mylił, chce się mylić. :)

A Bernardeschi to najgorsze wydane pieniądze w historii Juventusu.
Już o tym pisałem po meczu z Hellasem. Tragiczny piłkarz.

Deyna1947 | 29.10.2020 03:50


Monochromatyczn | 29.10.2020 00:02
@Deyna1947 - Forza Pirlo
Nie będzie wyników to kibice będą krzyczeć Prilo out, to jest kwestia czasu.

LM10FCB | 29.10.2020 08:05

Bardzo fajny mecz Barcy  ,szkoda okazji Fatiego  mógł strzelać  :/
Messi Messi  kiedy on strzeli bramke z gry a nie z karnego lub wolnego .

Chichot | 29.10.2020 08:30

Niesamowite jak kibice Juve nabrali się na Andrzeja :)
Nie podważajcie jego taktyki, jak to powiedział Del Piero "Pirlo ma szczególnie zdolności intelektualne". Wy tego po prostu nie ogarniacie :)

Outlander | 29.10.2020 08:39

0:2 to i tak najmniejszy wymiar kary dla tej zbieraniny piłkarzy. Gdyby DRUŻYNA z Katalonii wykorzystała swoje okazje to by się skończyło tragedią. Z drugiej strony stanęli przed sobą Koeman i Pirlo (doświadczony szkoleniowiec który jadł już z niejednego pieca i facet co nabiera doświadczenia na żywym organizmie).

Pirlo się uczy na każdym meczu - pytanie jest tylko jedno... do kiedy będzie uczył?

Śmiałem się z Milanu, a wydaje się że to mój ukochany klub będzie szukał swojego Piolego w okolicach grudnia. No niestety lepiej nie klepać za wcześnie...

WIERZĘ DALEJ A ANDRZEJ, TRZYMAM KCIUKI W KAŻDYM MECZU, CZEKAM CIERPLIWIE!

...niemniej ja nie widzę w trakcie spotkań żadnej gry! Żadnej! To wyglądaj jakby się spotkali amatorzy na gierkę. Mnóstwo niedokładnych podań, strat w wyprowadzaniu, biegania bezproduktywnego, dublowania pozycji, nerwowości. Nie wiem gdzie szukać optymizmu?

andi | 29.10.2020 09:00

@Chichot
Żeby były jakieś "dobre" wyniki Juve, to zmysł taktyczny Pirlo musi zrozumieć więcej osób, niż on sam. Z Hellasem zagrał trójką w pomocy i przegrał środek, więc z mocniejszym przeciwnikiem dał ich dwóch a czwórkę do ofensywy. Genialne posunięcie, równie dobrze mógł zagrać bez pomocy.

Luciferrrroo | 29.10.2020 09:26

Pirlo musi zrozumieć, że nie ma piłkarzy do 3-5-2. Nie dość że plaga kontuzji i jest tylko 2 środkowych obrońców, a do tego ustawienia trzeba 3. To jeszcze nie ma wahadłowych po za 33 letnim Cuadrado. Chiesa i Kulusevski to skrzydłowi, nie ogarniają gry w obronie i szkoda marnować ich potencjału. Chiesa to idealny gracz do grania "one-two" z bocznym obrońcą, ma bardzo dobre dośrodkowanie, dobrze podaje i dużo widzi, a wczoraj zostawał na lewej sam bez pomocy kolegów i nic mu nie wychodziło bo musiał dryblować 2 rywali. To samo Kulusevski, wczoraj grał na środku (chyba, bo ciężko ogarnąć tę taktykę) gdzie jego przebojowość jedynie objawiała się stratami w tłumie piłkarzy Barcy. Dybala beznadziejnie, ale głównie z powodów braków kondycyjnych, bo jak już ruszył tyłek to widać było że umiejętności ma bardzo wysokie, natomiast od 20 minuty nie miał już siły biegać. Na razie musi rotować z Ramseyem, który grał nieźle w ostatnim czasie i może kiedyś wróci do formy, a jak nie, to kolejny talent zmarnowany przez kontuzje. Bardzo dobry Morata i jak wróci Ronaldo to może być dobrze w ofensywie, tylko trzeba ogarnąć boki, bo na razie to jest główny problem w grze Juventusu.

Chichot | 29.10.2020 10:08

Proponuje by Juve po Andrzeju zatrudniła na trenera użytkownika NewMaldini.

Bystry i inteligentny. Od dziecka gra z ojcem w szachy. Wybitny taktyk, przygodę z Football Managerem zaczynał 20 lat temu. Riposty niczym Mourinho, świetny motywator i mówca. Doświadczenia brak, ale od lat trenuje w domu kota i psa. Wszyscy go chwalą, nawet sąsiadki. Elokwentny, kipi od niego klasa. Zawsze pomoże wnieść zakupy. Kandydat idealny!

Real Madridista | 29.10.2020 10:26

No bardzo dobrze wygladala gra Barcelony. Zwlaszcza przez pierwsze 35min., kiedy w zasadzie nie dali Juve chwili oddechu. Po przerwie tez to wygladalo zadowalajaco i na pewno wlalo to troche nadziei w serca fanow.
A wszystko to dzieki dymisji prezesa ;-)
Za duzo szczescia jak na polowe tygodnia! :)))
A Juve? Ma swoje problemy, z ktorymi musi sie we wlasnym sosie uporac. Szkoda tylko, ze nie mogl zagrac Krystyna - oby na rewanz sie wykurowal.
Pzdr.

Baresi | 29.10.2020 10:46

Juve słabo, bardzo słabo.
Ale muszę przyznać, że nie sądziłem, iż Morata będzie się tak dobrze prezentował, zaskoczył mnie i gra naprawdę dobrą piłkę.

RomeluKaku | 29.10.2020 10:50

Bardzo dobry i widowiskowy mecz.Szkoda tylko że Highto nie trafił tego pod koniec trzeciej kwarty.Poza tym SZTOS!

RomeluKaku | 29.10.2020 12:34

Bardzo dobry i widowiskowy mecz.Szkoda tylko że Highto nie trafił tego pod koniec trzeciej kwarty.Poza tym SZTOS!

Smiech | 29.10.2020 13:05

Strasznie cieniutka Barca a Juve jeszcze bardziej
Obie ekipy raczej bez większych sukcesów w tym sezonie

dalmare | 29.10.2020 14:07

"...ale wyjść na Barcelonę ustawieniem 3-4-3? (...) najlepiej by chyba było wrócić do 4-4-2, albo optymalne by było 4-2-3-1 (...) dlaczego nie grał ani minuty Aaron Ramsey?
-  Juventus był wystawiony 4-4-2 grając w praktyce 4-2-3-1 gdyż Kulusevski jest prawym napastnikiem.
Pirlo na konferencji pomeczowej: "Ramsey nie był dostępny do gry". Inne spostrzeżenia Pirlo: "Kulusevski i Dybala grają zbyt blisko siebie"; nic dziwnego skoro obaj są lewonożni, Dybala od czasów Palermo jest zdefiniowany jako cofnięty centralny prawy.

Joker | 29.10.2020 15:42

XxBANGxx
Wielkiego wyboru nie było, to dopiero 7.mecz w sezonie Barcy :) można się zastanawiać nad meczem z Villarreal 4:0 wygrany u siebie, ale jednak co by nie mówić Juventus, jeszcze u siebie to jednak cenię dużo wyżej, jaki by ten Juventus nie był. Poza tym ja jestem przede wszystkim zadowolony z szerokiego wprowadzania młodszych zawodników, którzy póki co wyglądają obiecująco. Nawet ten Dembele, który może już taki młody nie jest (97 rocznik), ale w związku z tym, że ostatnie 2 lata nie grał to go trochę do tej przyszłościowej młodzieży zaliczam. No i jak pisałem jest kilka elementów w grze, zwłaszcza defensywnej całego zespołu, które uległy znaczącej poprawie w stosunku do tego co było za Setiena.

dalmare | 29.10.2020 16:00

Chiesa był powitany w Juve przez Pirlo jako esterno largo wykorzystujący atut przyjęcia szerokiego crossu. By grał szerzej przypominał mu Pirlo w czasie  wczorajszego meczu, co cytowano z pobocza boiska (pokażą się cytaty po wstukaniu "28.10.2020 pirlo chiesa esterno largo"). Zatem nie trójka z przodu.

dalmare | 29.10.2020 17:32

' | 29.10.2020 16:57 Fakty są takie jak napisałem o godzinie 15:00. Ani ja, ani nikt inny pewnie nie zamierza się domyślać co tam Pirlo uzgadniał w trakcie meczu ze swoimi zawodnikami..."-
-  :)  było słychać co mówił Pirlo przy linii, Włochów interesuje co Pirlo mówi do zawodników

marcin985 | 29.10.2020 19:39

Monochromatyczn nie zgodzę się z tobą co do Bonuciego ponieważ w tym meczu bardzo dobrze zagrał a Danilo popełniał błędy.

xxxbang może faktycznie Rabiot powinien mieć wyższą notę od Beny ale bym dał 3 dla Rabiota i 2 dla Beny. Dla mnie pomoc nie istnieje i mówiłeś że oni nie są rozgrywającymi ale Bena w tamtym sezonie fajnie rozgrywał piłkę a Rabiot jak jest def to dlaczego nie kwapił się do defensywy tylko stał albo spacerował po stracie piłki.

Moim zdaniem dużo jest do poprawy a brakuje nam ewidentnie rozgrywającego bardzo ubolewam że Ramsey nie zagrał bo to on od początku sezonu był takim naszym motorem napędowym tej decyzji Pirlo nie zrozumiem całkowicie.

xxBANGxx | 29.10.2020 20:35

Marcin985
Ramsey był podobno niezdolny do gry w tym meczu.



seriea.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy