REKLAMA
REKLAMA

Media: Juve, Man Utd i Real walczą o Van de Beeka

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: Mundo Deportivo  |  28.04.2020 22:44
Media: Juve, Man Utd i Real walczą o Van de Beeka

Amsterdam Arena  |  fot. Rafał Rusek

Nowy profil goal.pl na Facebooku!
Rozgrywki w lidze holenderskiej zostały oficjalnie zakończone, więc o swojej przyszłości może już myśleć Donny Van de Beek. Mundo Deportivo donosi, że Holender znajduje się na celowniku Juventusu FC, Manchesteru United i Realu Madryt.

23-letni pomocnik był jedną z najważniejszych postaci ekipy z Amsterdamu w trakcie kampanii 2018/2019, gdy Ajax czarował swoją grą w Lidze Mistrzów, gdzie dotarł aż do półfinału rozgrywek.

Chociaż dużo spekulowano o możliwym transferze zawodnika latem minionego roku, to ostatecznie van de Beek w przeciwieństwie do Frenkie de Jonga i Matthijsa de Ligta nie zmienił klubu. Nie zmienia to jednak faktu, że nie brakowało spekulacji dotyczących ewentualnego nowego pracodawcy 23-latka.

W styczniu holenderski De Telegraaf podawał wiadomości, że sternicy Królewskich osiągnęli porozumienie słowne z Ajaxem w sprawie transferu piłkarza, który miałby zamknąć się w kwocie 55 milionów euro.

Odnotujmy, że Van de Beek w trakcie sezonu 2019/2020 zaliczył 10 trafień, notując też 11 asyst. Ofensywny pomocnik urodzony w Nijkerkerveen całą dotychczasową karierę zawodową spędził w Ajaxie, skąd trafił do reprezentacji Holandii, gdzie ma już na swoim koncie dziewięć występów.
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 46 komentarzy

Bonylad | 28.04.2020 23:54

Mogą zapomnieć, jest Nasz.
Howay The Lads.

https://houseofsaud.com/mohammed- bin-salmans-takeover-for-newcastle- fc-done-deal/

Mucha52 | 29.04.2020 03:59

Napewno od dziecka marzył by grać dla Newcastle:) widzę ze kibicom srok w d...ch się poprzewracało i będą robić transfery pokroju Van De Beeka. FFP powstało żeby kontrolować sztuczne twory jak City,PSG,Chelsea oraz zapobiegać powstawaniu nowych.Tak na marginesie czym miałby kierować się Holender wybierając Newcastle zamiast Realu na pewno nie pogoda.Twoje śmieszne linki tutaj nic nie znaczą Newcastle pewnie kupi kilku nowych piłkarzy pokroju Lingarda ,Wolccota ale napewno nie z pierwszej pułki to nie rok 2009 kiedy nikt niczego nie kontrolował

Wojo666 | 29.04.2020 04:55

Śmieszniejszego sztucznego tworu od ciebie to nie ma.

redsik | 29.04.2020 05:24

@Mucha52

dla nich to nowość, kolejna solidna ekipa w Anglii się szykuje więc zrozum kolegów.... teraz każdy będzie patrzył na Newcastle z serduszkami w oczach, zobaczysz i wspomnisz moje słowa.... kibiców Newcastle na tym portalu przybędzie, zawsze tak było, widzę że Bonylad jest fanem srok i nie założył konta przed chwilką ale zobaczysz co teraz będzie się działo, zawsze tak było że która drużyna stawała się potężna, był nagły przyrost jej fanków, dla mnie śmiech na sali, jak Newcastle biło się o utrzymanie to nikt tu się zbytnio nie wychylał, jak zaczną walczyć o LM to połowa polaków będzie za nich trzymać kciuki, serce nie sługa, za 10 lat biznesmen kupi Wigan, wtedy ich będzie trzeba kochać....

majkelballack | 29.04.2020 09:28

Mucha52 twoj komentarz jest trochę absurdalny.Gdyby FFP istniało lata wstecz to Real napewno nie sprowadziłby Zidane(który do dziś jest najdroższym piłkarzem w Historii biorąc pod uwagę wartość pieniądza w tamtych czasach) czy Figo.Nie mówiąc potem o Kace,Cristiano Ronaldo itp.

Simi1993 | 29.04.2020 10:00

Mucha52
A powiedz mi czym swego czasu kierował się Falcao , który był w super formie i mając do wyboru dużo większe marki poszedł do Monaco które dopiero awansowalo do Ligue 1 ? Pytam dlatego że piszesz ze niby czym może kierować się Donny van de Beek wybierając Newcastle kosztem Realu , bo moim zdaniem ciężko powiedzieć czym bo nikt w głowie piłkarza nie siedzi :)

DonRoberto | 29.04.2020 10:32

A czym się kierują piłkarze idąc grać do Chin.
Kasa to dla wielu piłkarzy ważny czynnik przy wyborze nowego klubu.

StaszekOczko | 29.04.2020 10:55

Dawno się tak nie uśmiałem jak czytając komentarz muchy hehe sztuczne twory a to dobre tak jakby real barcelona juventus Bayern nigdy nie zrobiły transferu :D

Bonylad | 29.04.2020 12:11

@Reddit

Dzięki.

Kibicuje od 28 lat

slawekmat | 29.04.2020 12:24

FFP im nie straszne bo nie grają w pucharach. Co do transferów to jeśli rzuca odpowiednie pieniądze to kilku niezłych graczy się skusi, tak jak wcześniej skusili się na City Chelsea czy PSG, ale i innych klubów. Ja jedynie liczę że Newcastle uwolni United od Lingarda i Pereiry hehe

Eric_Cantona | 29.04.2020 12:55

Bardzo chętnie bym go przywitał w United

Wojo666 | 29.04.2020 14:23

Sławek masz rację.. Do chelsea tylko dla pieniędzy przychodzili Gullit, Zola, Desailly czy Vialli! Nic tylko kasa sztucznego tworu ich przyciągnęła.

AmadeuszDonaldo | 29.04.2020 14:53

Wojo666
No i każdy z nich przyszedł do Chelsea w szczytowym okresie kariery... zapomniałeś dodać...

Wojo666 | 29.04.2020 15:05

Desailly przychodził jako mistrz świata. Każdy z nich był ok. 30 roku życia. Tzn ze juz byli słabi? Dla porównania CR7 do Juve przechodził w wieku 33 lat... Nie wiem co Twoja wypowiedź ma wnieść.
Wiem że poziom hipokryzji u niektórych sięga zenitu. Jak przychodzą piłkarze do ich ulubionych klubów to zawsze tylko i wyłącznie dlatego że zawsze o tym marzyli i kasa nie grała dla nich znaczenia. Za to kiedy inne kluby kupują to tam zawodnicy idą tylko dla kasy i są sprzedawczykami.

AmadeuszDonaldo | 29.04.2020 15:20

To chyba jasne, Chelsea nie była topowym klubem, a gwiazdy przechodziły tam raczej na emeryturę tak jak obecnie np. do Chin. Dla kilku z wymienionych Chelsea była ostatnim klubem w karierze, lub w Europie co też dużo mówi o tym jak to wyglądało. Porównanie do CR7 i Juve jest nietrafione bo jest duża różnica między tym jak to wyglądało kiedyś, a jak obecnie... Chelsea zaczęła się liczyć w lidze i Europie tak naprawdę od ery Abramowicza, wcześniej mogli sprowadzić takich zawodników jedynie u schyłku kariery.

Mucha52 | 29.04.2020 15:22

Everton rzuca kasę na lewo i prawo podobnie West Ham z marnym skutkiem kasa to nie wszystko. Jeżeli ktoś uważa ze piłkarz pokroju Van De Beeka mając do wyboru Real,United ,Juventus wybierze Newcastle to chyba ma goryczkę.  

Simi1993 | 29.04.2020 10:00
Mucha52
A powiedz mi czym swego czasu kierował się Falcao.
Falcao może kierował się pięknym miastem rajem podatkowym porównanie Newcastle fo Monako jest śmieszne.
Sławek masz rację.. Do chelsea tylko dla pieniędzy przychodzili Gullit, Zola, Desailly czy Vialli! Nic tylko kasa sztucznego tworu ich przyciągnęła.
Wymienieni przez ciebie piłkarze przyszli do Chelsea u schyłku swojej kariery. Nie przypominam sobie żeby ci piłkarze wygrali wiele z Chelsea w tamtym czasie United czy Arsenal raczej nie traktowały niebieskich poważnie jeśli chodzi o walkę o mistrzostwo Angli dopiero przybycie rosyjskiego gangstera odmieniło sytuacje Chelsea diametralnie.Jesli chodzi o wydawanie to Real,Barcelona,United Juventus mogą wydawać gdyż mają pieniądze ze sponsoringu kontraktów reklamowych praw telewizyjnych itp.Dla przykładu city zawyżało swoje przychody czyli krótko mówiąc oszukiwało podobnie jak PSG i dlatego dla mnie to są sztuczne twory.Dla mnie sukces Leicester city z 2016 roku jest dużo więcej warty anizeli te wszystkie puchary i miostrzostwa zdobywane przez City

Wojo666 | 29.04.2020 15:24

Po przeczytaniu ostatniego zdania wyraźnie widać jakie masz pojęcie o angielskiej piłce - żadne. Schyłek kariery ha ha ha. W sumie to czego się spodziewać po kibicu farselony

Mucha52 | 29.04.2020 15:35

Twój argument to farcelona?
Teraz podam wiek piłkarzy którzy przychodzili do Chelsea
Gulit-34
Vialli -32
Zola-30
Desallie-30
Czyli ci piłkarze najlepsze lata mieli za sobą i z poprzednimi klubami wygrali więcej.

Hanolus | 29.04.2020 15:56

Słabe to bardzo zaglądać komuś do kieszeni i pisać jeszcze takie śmieszne stwierdzenia jak "sztuczny twór". Co z tego, że właścicielami City są szejkowie, a Chelsea rosyjski miliarder? Te kluby nie zostały przez nich zbudowane i już przed nimi pracowały na swoją historię, a to, że dzięki bogatym inwestorom dostały zastrzyk gotówki po prostu umożliwiło im wejście na wyższy poziom i nowy rozdział w historii klubu. Trzeba być mega zaściankowcem, żeby tak płytko postrzegać niektóre sprawy, a stwierdzenie "sztuczny twór" może by przeszło w dyskusji o piłce z kolegami z gimnazjum.

Natomiast już schodząc na Twój poziom dyskusji, takie głupoty piszę sympatyk drużyny, która w ostatnich latach jak żadna inna zasłynęła z trwonienia pieniędzy na 100 milionowe transfery, które po sezonie są wymieniane na inne, no kabaret.

Simi1993 | 29.04.2020 16:46

Mucha52
A powiedz mi czym swego czasu kierował się Falcao.
Falcao może kierował się pięknym miastem rajem podatkowym porównanie Newcastle fo Monako jest śmieszne.

No dobrze , mowisz śmieszne porównanie , ale gdy przychodził do Monaco to wtedy ten klub dopiero co awansowal z niższej ligi , wiec mając do wyboru największe kluby wybrał beniaminka Ligue 1 :)

StaszekOczko | 29.04.2020 16:50

Mucha tez jest sztucznym tworem i żyje , ciekawe bo ma pretensje ze kluby maja pieniądze  , to zabierzemy je barcelonce , juve realowi i ciekawe gdzie wtedy będą , szkoda czasu na dyskusje z nim bo on nie zna się na tym:)

Mucha52 | 29.04.2020 17:25

StaszekOczko idioto do potęgi Juve,Barcelona Real,United, Liverpool robią milionowe transfery gdyż ich stać bo te kluby same na siebie zarabiają marką wyrobioną przez dziesiątki lat i nie potrzebują szejka i jego brudnych pieniędzy.

StaszekOczko | 29.04.2020 17:41

A mnie to mucha nie interesuje jak zarabiają , bez pieniędzy nie istnieją tak jak CFC , PSG i City a ty lepiej się nie udzielaj , bo niczego mądrego nie wnosisz :)

Wojo666 | 29.04.2020 17:55

Mucha nie chce nikogo obdarzać epitetami, ale Ty się po prostu o to prosisz, nie dość że ociekasz hipokryzją to twoje argumenty typu "z poprzednimi klubami wygrali więcej", albo "Juve,Barcelona Real,United, Liverpool robią milionowe transfery gdyż ich stać bo te kluby same na siebie zarabiają marką wyrobioną przez dziesiątki lat i nie potrzebują szejka i jego brudnych pieniędzy" pokazują że jestes po prostu tepym ignorantem bez pojęcia o czym pisze.

Mucha52 | 29.04.2020 18:04

No dalej nie widzę żadnych argumentów oprócz wyzwisk ;)

Mucha52 | 29.04.2020 18:10

Nie trzeba być geniuszem żeby stwierdzić ze bez pieniędzy szejka City biło  by się o utrzymanie Chelsea bez pieniędzy Romana walczyła by o 6 miejsce PSG bez pieniędzy z kataru było by w cieniu Marsylli,Lyonu

Wojo666 | 29.04.2020 18:17

Jesteś trollem. Koniec dyskusji z Tobą.

The Kop | 29.04.2020 18:39

Mucha52 | 29.04.2020 03:59
Napewno od dziecka marzył by grać dla Newcastle:) widzę ze kibicom srok w d...ch się poprzewracało i będą robić transfery pokroju Van De Beeka.
Rzeczywiście jest wylew,, hejtu''kibiców Srok i jak to im w d... ach poprzewracało się.
Mucha52
Jak narazie to ty próbujesz nieudolnie wywołać gównoburzę (jak ostatnio pod adresem LFC).
Gdzie tu jacyś KIBICE piszą i robią transfery??!!!
Tak ty wiesz najlepiej gdzie chce iść Van De Beek. No i grać bo w Realu jak tak wspominasz to ciężko było by o wywalczenie pierwszego składu. A w Newcastle miałby większą szansę na grę.No i te porównanie Realu do MU heheee.
Żal ci że araby chcą zainwestować w taki Newcastle niż w twój MU??!!.

StaszekOczko | 29.04.2020 18:56

Mucha to nie wiem co tu robi jak nie ma pojęcia o tym co pisze , on wie lepiej kto by walczył o co i to gdzie zawodnicy chcą iść :D

Mucha52 | 29.04.2020 19:16

OK niech wam będzie Van De beek od dziecka marzył żeby grać dla Newcastle jego idolami byli Kevin Nolan, James Perch Dan Gosling Ryan Taylor

Mucha52 | 29.04.2020 19:21

artykuł: Karius wróci do Liverpoolu z Besiktasu?
24.04.2020 18:01
Trzeba anulować sezon i uznać że się nie odbył , moim zdaniem było by to pod tym względem sprawiedliwe rozstrzygniecie , bo sporo było takich meczów gdzie sędziowie sprzyjali LFC ja myślę ze tak około 12 w sezonie , wiec nie byliby pokrzywdzeni a po prostu karma by wróciła .
I ty uważasz ze wiesz co piszesz?

Simi1993 | 29.04.2020 19:24

Mucha52
Spokojnie :) tu nie chodzi o to , ze od dziecka marzył o tym czy innym klubie , mi osobiście chodziło tylko ze nie siedzimy w głowie piłkarza i tego nie wiemy , a może być nawet tak ze marzy np o Realu a pójdzie gdzie indziej bo stwierdzi ze bedzie tam gwiazda A nie uzupelniem składu i zaznaczam ze mowie dla przykładu a nie ze tak jest :) po prostu nie siedzimy w głowach piłkarzy i nie wiemy czym się kierują w wyborze klubów , chyba że sami o tym opowiedzą :)

StaszekOczko | 29.04.2020 19:26

Tak wiem o czym pisze , za kupienie sędziów nie mogliby czuć się pokrzywdzeni jeśli anuluja sezon ;)

Mucha52 | 29.04.2020 19:28

The Kop nie jestem kibicem United ale myśle ze kibice United nie chcieli by żeby szejk ich przejął. Wydaje mi się że united mają dużo pieniędzy.Nie słyszałem żeby prosili rząd o pomoc  tam był problem z ich złym wydawaniem a nie z ich brakiem.

Simi1993 | 29.04.2020 19:29

StaszekOczko
o czym ty gościu piszesz ???? jakie 12 meczów , i jacy kupieni sędziowie LFC wygrał 26 z 28 spotkań i Ty uważasz ze sprawiedliwe jest odebranie im mistrza ?

StaszekOczko | 29.04.2020 19:31

Simi1993
Pisze prawdę , kibice LFC tego nie chcą widzieć ale w głębi serca wiedza ze tak jest wiec nie wmawiaj mi ze zasługują .

aborur | 29.04.2020 20:31

StaszekOczko- powiedz tak szczeze czy ty oglądasz mecze czy tylko UDAJESZ ze oglądasz?  twoim tokiem myslenia kazdy klub co wygrywa mistrza to kupuje sedziow tak ???

The Kop | 29.04.2020 20:37

Mucha52
To teraz twoje ulubione zdanie
,, LFC prosi rząd o pomoc" Ostatnio ci Radek28 wytłumaczył ale nie zrozumiałeś tego podobnie jak tu że kibice Srok mają ból pupy.
Może oświecisz mnie ile to LFC wziął pieniędzy od rządu. O ile pamiętam były plany takie ale zrezygnowano z nich.
Następnie wskaż mi kibiców Newcastle co robią transfery i mają jalieś kompleksy.
Tak tak ten twój MU to bogaty to stać to już wiem też. Mistrzowie interesów od 10 lat.

Luciferrrroo | 29.04.2020 21:00

@Mucha
Lepsza Chelsea rosyjskiego gangstera niż sztuczny twór real dyktatora, ludobójcy Franco. Przynajmniej Abramowicz nie wysyłał ludzi do szatni United żeby zastraszać pilkarzy w walce o mistrza.

StaszekOczko | 29.04.2020 21:00

aborur
nie wszyscy ale LIve tak , bo w 12 meczach w tym sezonie pomogli im sędziowie wygrać :)

dalmare | 30.04.2020 00:58

Rzucam tylko okiem po środku, i wyjaśnię sprawę Falcao.
Odchodził z Atletico ze łzami w oczach, jako własność Gestifute nie mógł się sprzeciwić gdy Jorge Mendes przeniósł go do Monaco niszcząc jego passę; tak samo postąpił Mendes w następnym roku z Diego Costą, którego tylko część karty posiadało Atletico, również niszcząc jego passę.

Mucha52 | 30.04.2020 03:10


Luciferrrroo | 29.04.2020 21:00
@Mucha
Lepsza Chelsea rosyjskiego gangstera niż sztuczny twór real dyktatora, ludobójcy Franco. Przynajmniej Abramowicz nie wysyłał ludzi do szatni United żeby zastraszać pilkarzy w walce o mistrza.
Pewnie ze Romek nie wejdzie do szatni nawet nie wjedzie na wyspy gdyż jest osobą nie pożądaną w Anglii za swoje machlojki i układy z rosyjskim rządem.

StaszekOczko | 30.04.2020 07:04

mucha zamilcz już , bo jesteś naprawdę żałosny .

slawekmat | 30.04.2020 10:20

Nie oszukujmy się i na zakłamujmy rzeczywistości, Chelsea po przejeciu przez wesołego Romka zaczeła wydawać gigantyczne pieniadze(jak na tamte stwaki) sprowadziła najlepszego managera. Chelsea wcześniej zajeła miejsca 5,6,6,i 4. Nie były to zle wyniki ale do czołwych zespołow im brakowało. Chelsea czekała 50 lat na tytuł i dziwnym trafem te wszystkie transfery im to dały. Nie miałem zamiaru atakować ww klubów ale nie odetna się one od tego że ich wzrost jest zasilany kasą prywatnych właścicieli. Jesli Newcastle zostanie kupione to strach się bać co bedzie w tej lidze za kilka lat hehe City,LFC, Chelse,United Newcastle Tottenham Arsenal...bedzie wesoło  

StaszekOczko | 30.04.2020 12:01

slawekmat
Ale co z tego ze czekała 50 lat ? Liverpool czeka 30 , co to jest taki zasłużony klub i z kolei potrzebna jest pomoc sędziów aby odzyskali tytuł , po prostu nie rozumiem tu niektórych ale posłuchajcie bo powiem jeszcze raz , żaden klub nie będzie istniał bez pieniędzy a to ze Abromowicz dal je Chelsea to fajnie bo przynajmniej tacy jak mucha52 mają problem :D

psglump | 30.04.2020 16:44

No i co z tego, że przybędzie fanów Newcastle. Jak Liverpool był w strefie spadkowej za wujka Roya, to kibiców The Reds też tu było niewielu, a teraz ich tu multum. Śmiech na sali.



seriea.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy