REKLAMA
REKLAMA

Coppa Italia: Remis w Mediolanie, Juve bez Sarrismo

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: SerieA.pl  |  13.02.2020 22:43
Coppa Italia: Remis w Mediolanie, Juve bez Sarrismo

Cristiano Ronaldo  |  fot. Grzegorz Wajda

Nowy profil goal.pl na Facebooku!
AC Milan zremisował z Juventusem FC w pierwszym spotkaniu 1/2 finału Coppa Italia. W szeregach Starej Damy całe zawody na ławce rezerwowych spędził Wojciech Szczęsny. Rewanżowe starcie z udziałem obu drużyn rozegrane zostanie 4 marca na Allianz Stadium.

W minorowych nastrojach obie ekipy przystępowały do swojej potyczki. Mediolańczycy przegrali derby z Interem Mediolan, mimo że prowadzili 2:0. Z kolei ekipa z Piemontu musiała uznać wyższość Hellas Werona, chociaż też prowadziła 1:0. Bój na Stadio San Siro zapowiadał się tym samym bardzo ciekawie.

Typowy Milan, typowy Juventus


Jedyna warta odnotowania sytuacja w pierwszej połowie miałą miejsce w 22. minucie, gdy Davide Calabria oddał strzał sprzed pola karnego. Gigi Buffon nie dał się jednak zaskoczyć, więc na przerwę obie drużyny udały się z bezbramkowym remisem.

Po zmianie stron Zlatan Ibrahimović dał sygnał do natarcia Rossonerim. Szwedzki napastnik w 60. minucie gry oddał mocny strzał, ale ostatecznie nie wprawił w euforię fanów Milanu. Chwilę później sztuka ta udała się jednak Ante Rebiciowi. Chorwat wykorzystał podanie Samuela Castillejo, kierując piłkę do siatki z bliskiej odległości.

Gdzie Juve nie może, tam sędzia pomoże


Sytuacja gospodarzy skomplikowała się nieco w 72. minucie, gdy z powodu drugiej żółtej kartki, a w konsekwencji czerwonej plac gry musiał opuścić Theo Hernandez. Podopieczni Maurizio Sarriego grę w przewadze wykorzystali w końcówce, gdy rzut karny za dotknięcie piłki ręką przez Davide Calabrię wykorzystał Cristiano Ronaldo.

Do końca zawodów wynik spotkania nie uległ już zmianie, więc potyczka w mieście mody zakończyła się rezultatem 1:1. W najbliższy poniedziałek w ramach Serie A mediolańczycy zagrają z Torino FC, z kolei Bianconeri w niedzielę staną do rywalizacji z Brescią Calcio.

AC Milan - Juventus FC 1:1 (0:0)

1:0 Rebić 61'
1:1 Ronaldo 90+1' (k.)

Żółte kartki:
Milan: Ibrahimović 29', Hernandez 42', Kessie 58', Castillejo 69'
Juventus: Ramsey 30'

Czerwona kartka:
Milan: Hernandez 72'

Milan (4-4-2): G. Donnarumma – Calabria, Kjaer, Romagnoli, Hernandez, Castillejo (80' Saelemaekers), Bennacer, Kessie, Rebić (74' Laxalt), Calhanoglu (86' Paqueta), Ibrahimović

Juventus (4-3-3): Buffon – De Sciglio (70' Higuain), De Ligt, Bonucci, Alex Sandro, Pjanić, Ramsey (63' Bentancur, Matuidi (73' Matuidi), Cuadrado, Dybala, Ronaldo.

Sędzia główny:  Paolo Valeri (Włochy)
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 128 komentarzy

JerryF | 13.02.2020 22:44

Szczęśliwie (karny niemal identyczny jak ten przeciw nam z Hellasem) remisujemy z przeciętnym, żeby nie powiedzieć słabym Milanem.
Nie stwarzamy żadnych groźnych sytuacji przez cały mecz.
Milan ma około 2 krotnie więcej strzałów niż Juve.

Można by powiedzieć, że Juventus jest w dużym kryzysie, gra wygląda z meczu na mecz gorzej, ale… graliśmy 11 na 8, znowu wyszliśmy bez linii pomocy, więc chyba nie jest tak źle skoro Juventus miał przez jakieś 71minut (do czerwonej Theo) 3 zawodników mniej i nawet daliśmy radę zremisować…

Czy to będzie pierwszy sezon od lat, gdy nie zdobędziemy ani jednego trofeum?

spor | 13.02.2020 22:45

Juventus słabiutki. A sędzia skandaliczny. Wypaczył wynik spotkania ilością błędów. Tacy ludzie powinni być odsuwaniu od profesjonalnej piłki.

Cyklop Dwu Oki | 13.02.2020 22:45

Zatrudnienie Sarriego to był strzał w dziesiątkę.
Zawodnicy nie potrafią nawet celnie podać piłkę i przyjąć piłkę.
Nie ma tempa gry, nie ma pomysłu na rozgrywanie akcji nie ma nic, po prostu dno.
Gdyby nie przebłysk Ronaldo ( po raz kolejny) to trudno sobie wyobrazić gdzie teraz Juventus by był.
To jest niesłychanie że mając taką kadrę gra się takie g owno.
I znów trzeba zacytować klasyka ( Sarri Out)

ACMilan_Fan | 13.02.2020 22:45

Milan klasę lepszy nawet w 10. Dziś po boisku biegało 12 osób w koszulce Juve. Kryminał Valeri. Pomijając karnego, ewidentnie dostał listę zawodników Milanu zagrożonych i kartkował ich za byle co. Bez Ibry, Samu i Theo na rewanż. Czarno to widzę. Gdzie Juve nie może tam sędzia pomoże. Niestety dziś okazało się to prawda...

Ronaldo324 | 13.02.2020 22:46

Pisałem w zapowiedzi przed meczem , że Milan może się pokusić o wygraną i gdyby nie czerwo to pewnie by to dowieźli. Juventus jest tak beznadziejny , że głowa mała.

AdrianoJuve | 13.02.2020 22:46

Ale tragedia, Sarri nie ogarnia zupełnie tej drużyny.
Co do karnego to zaraz pewnie będą płacze, ale jak najbardziej słuszny, co z tego, ze było blisko jak piłka leciała w światło bramki, identycznie jak z Bonu w lidze. A, że Milan ma piłkarz, którzy nie potrafią myśleć vide Hernandez to już ich wina, dla mnie to wejście było tak chamskie, że spokojnie mógł dostać od razu czerwoną.

paradiselost84 | 13.02.2020 22:46

TO JEDNAK JEST VAR?????
W TYM MECZU milan POWINIEN KOŃCZYĆ PIERWSZĄ POŁOWĘ W 9kę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Juve dalej bez charakteru...  Milan gratki za zaangażowanie.

A sędzia...  No cóż wszyscy widzieli...

davidacm91 | 13.02.2020 22:47

Sędzia zremisował mecz juventusowi,Milan zasłużył na zwycięstwo

Hanolus | 13.02.2020 22:47

Co za bezczelne drukowanie pod Juventus. Kiedy zobaczyłem co ten sabotażysta z gwizdkiem odwalił wyłączyłem ten mecz, brak słów.

HeiseSasaki | 13.02.2020 22:47

Miało być Sarrismo a jest Patojuvelulismo. Z meczu na mecz też drużynę ogląda się coc raz gorzej. Pomoc nie istnieje a gra w ataku leży. Milan mimo że posiadanie miał niewielkie był dużo bardziej przekonujący

Mucha52 | 13.02.2020 22:47

Kibice Juve bawicie się dobrze?

dostojnyfarmata | 13.02.2020 22:48

Milan słabo. Juve tragicznie. Jak tak zagramy z Lyonem to w tym roku z LM przyjdzie się pożegnać już w pierwszej pucharowej rundzie.

AdrianoJuve | 13.02.2020 22:49

ACMilan_Fan@
Za byle co ?
Ibra łokieć - ewidentne zółtko;
Hernandez - pierwsze wejście na kartkę z tym, ze można się czepiać, ze Dybala faulował, drugi to dla mnie nawet bezpośrednie czerwo jest;
Castiejlo- nie jestem fanem kartek za emocjonalne zachowanie, ale to przypadłość ogółu sędziów.
A jeżeli ktoś twierdzi, ze karny niesłuszny to nawet nie ma co dyskutować tylko można odesłać do lektury przepisów, najlepiej od razu całość, żeby nie odsyłać co tydzień ;)

Soccerr | 13.02.2020 22:50

Dawno nie widziałem takiej drukarni, widać poszło z góry bardzo mocne polecenie żeby rewanż miał sens a Milan odniósł dzisiaj największy sukces w sezonie. Do pewnego momentu się udawało ale nie odgwizdujac ręki po siatkarskim bloku Calabri sędzia doszczętnie by się skompromitował.
Zaczęło się od łokcia Kessie na twarzy Cuadrado, czerwona z wykrzyknikiem i ban na miesiąc to minimum. Durga połowa i znowu Cuadrado zaatakowany w głowę, tym razem na karny. Za chwilę jedenastka po tym jak Romagnoli oburącz przytrzymuje Higuaina, chwilę wcześniej przy podobnym faulu Leo na Ibrze arbiter nie wahał się ani sekundy, podwójne standardy? Zresztą na samym Cuadrado był pięć fauli na kartkę, których Valeri nawet nie odgwizdał! Dawno czegoś takiego nie widziałem.

paradiselost84 | 13.02.2020 22:50

W pierwszej połowie łokieć kessiego -  czerwo!  I ten bezmózg theo?  W Dybalę -  czerwo,  a nie żółta!

Milaniści jeszcze gadają coś na sędziego???????

Yang | 13.02.2020 22:50

Pewne rzeczy się nie zmieniają, Juventus kupuje sobie kolejny puchar do gabloty. Jak to jest, ze na przełomie tylu lat to się ciagle zdarza to jestem ciekaw.

Milan bez szału ale zdecydowanie lepszy. W rewanżu będzie ciężko zwłaszcza gdy 4 z 6 kartek jest kpiną, a za bliźniacze sytuacje Juve nic nie dostaje.

Brak Ibry, Castillejo, Theo (pierwsza żółta to oplucie w twarz, ale przy drugiej to odcięło mu powietrze w mózgu) raczej będzie decydujący

xxBANGxx | 13.02.2020 22:50

ACMilan_Fan | 13.02.2020 22:50

A zasłużony? Skacze do piłki i dosteje od tyłu z metra w rękę kiedy spada na ziemię xdd ewidentny??? Idź już spać chłopie bo Ty pierwszy byś się pluł ze taki karny przeciw Juve został gwizdany

Italia00 | 13.02.2020 22:50

Karny zasłużony. Bardzo podobny podyktowany kilka dni temu przeciw Juve. Płaczę są śmieszne, ale niektórzy już nie wyrosną i zawsze będą pisać idiotyczne komentarze o pomocy sędziów. Nie warto na to zwracać uwagi.

Natomiast jeśli chodzi o sam przebieg meczu to Milan wyglądał po prostu lepiej. Z Sarrim Turynczycy są po prostu coraz słabsi... Brak pomysłu na grę, środek pola z meczu na mecz popada w coraz większą beznadzieję. Więc, po raz kolejny:

"Sarri out"

8adamu | 13.02.2020 22:51

Kibice Milanu chyba raczą żartować. Owszem, sędziowanie było bardzo słabe, ale największe błędy to brak czerwonej dla Kessie za łokieć w twarz bez piłki w doliczonym czasie pierwszej połowy i niepodyktowany ewidentny karny za kolejny łokieć w twarz Cuadrado w 65. minucie.

ACMilan_Fan | 13.02.2020 22:51

Jak to Dybała faulował xd kup sobie okulary xd

davidacm91 | 13.02.2020 22:51

Oby juventus w rewanżu dostał od nas baty, sędziowie gwizdają pod ten klubik

xxBANGxx | 13.02.2020 22:51

Nie chce mi się o tym gadać. Jedno słowo - ziew.

_tripletta_ | 13.02.2020 22:53

Szkoda Milanu bo byli lepszym zespołem.
W Juve genialnie funkcjonowała pomoc...ale ta od sędziego.
Za dużo tych błędów na korzyść danej drużyny w jednym meczu. te "faule" z kartkami to już prawdziwa komedia.

Monochromatyczn | 13.02.2020 22:53

Najgorszy występ Juventusu w tym sezonie i obawiam się, że każdy kolejny będzie gorszy do czasu zwolnienia tego Dyzmy, którego nawet Pioli i Gattuso uczą fachu. Od jutra powinien mieć spokojną pracę na poczcie, ale tam go nie zatrudnią, bo wyglądał dziś jakby nie mył się od tygodnia. 

Najgorsza piłka od Zaccheroniego i Del Neriego, tylko z lepszymi piłkarzami.
Ograny przez beznadziejny Milan
Ograny przez beniaminka z Verony.
Ograny przez jeszcze bardziej beznadziejne Napoli.  
Ograny dwukrotnie przez Lazio.

W maju 2018 Juventus rozbił lepszy od dzisiejszego Milan 4:0 w finale pucharu. Temu sabotażyście zajęło pół sezonu żeby zrujnować wszystko co zbudował Conte i Allegri, wszystko.

Posesivo | 13.02.2020 22:53

Milan brutalny, Milan słaby, Milan faulujący

a my zagraliśmy gorzej od nich

8adamu | 13.02.2020 22:54

Oczywiście poza tym Juventus bardzo słabo, Milan znacznie lepszy, ale tylu łokci w jednym meczu dawno nie widziałem. Niech się cieszą, że w 9 nie kończyli.

ACMilan_Fan | 13.02.2020 22:54

Tak, raczymy żartować, ale z dzisiejszej gry Juve. Nie macie czego szukać w lidze ani LM z taką gra przeciwko "słabemu Milanowi"

JerryF | 13.02.2020 22:55

@Yang | 13.02.2020 22:50
"Pewne rzeczy się nie zmieniają, Juventus kupuje sobie kolejny puchar do gabloty."

Potwierdzona informacja. Ty to jednak masz coś z detektywa, umysł ostry jak brzytwa. Sam wysłałem połowe pensji na zrzutkę dla sędziego. Z Hellasem za mało uzbieraliśmy no i wiadomo, bez przekupienia była porażka.

AdrianoJuve | 13.02.2020 22:55

ACMilan_Fan@
Człowieku cofnji się do niedzieli, Bonu z pół metra dostał w rękę i był karny i słuszny.

ACMilan_Fan | 13.02.2020 22:55

Tak, raczymy żartować, ale z dzisiejszej gry Juve. Nie macie czego szukać w lidze ani LM z taką gra przeciwko "słabemu Milanowi"

karpczonisko | 13.02.2020 22:55

Mecz paralityków, w którym (O C Z Y W I Ś C I E) Juve wygrywa po karnym w 90 minucie xD Słuszny czy nie, ale to już jest mem. Nawet nie jestem zły, po prostu mnie to śmieszy.

PatrickCZ | 13.02.2020 22:56

Milan zdecydowanie najlepszy w pierwszych meczach półfinałowych CI. Juve zagrało słabiutko, niech nikt nie mówi mi, że Inter i Juve leją na ten puchar, bo nie wychodziliby takim składem mając przed sobą takie terminarze (Inter-Lazio, Juve)(Juve-Inter, 2x Lyon)

BOYSSAN | 13.02.2020 22:57

Karny bardzo pechowy Calabrii ale ewidentny , jaka jest różnica czy był przodem czy tyłem i nie widział piłki ? Żadna. Nie miał ręki przy ciele , powiększył obrys ciała i zablokował półwolej Cristiano który szedł w bramkę.
Milan miał cholernego pecha , byli lepsi w tym meczu , Juve bez dobrej okazji bramkowej przez 90 minut :/

Posesivo | 13.02.2020 22:58

Milan brutalny, Milan słaby, Milan faulujący

a my zagraliśmy gorzej od nich

Yang | 13.02.2020 22:58

Niech jedna osoba niekibicująca Juve zgodzi się, ze przez ostatnie lata nie było ciągnięte w lidze, tak jak Real w LM, ciekawe czy ktoś taki się znajdzie.

chill | 13.02.2020 22:59

2 sprawy.

Do kibiców Milanu: Teraz uwierzycie, jak to niekiedy wg Was płaczki z Interu narzekają na sędziowanie pod Juve? Nie chodzi o karne!(dzisiaj wg mnie ewidentny). Chodzi o stykowe sytuacje, które odbierają ochotę do gry.

Do kibiców Juve: Naprawdę szczerze współczuję. Nie lubię Juve ale na naszych oczach niechluj z petem w mordzie niszczy top ekipę i rujnuje jej mental, który budowali latami. Wiem co to za uczucie, Benitez zrobił to samo po Mancinim i Mourinho. Z Agnellim jednak wstaniecie szybciej niż my za Morattiego/Thohira..

ACMilan_Fan | 13.02.2020 22:59

Wszyscy piszą i mowia ze karny co najmniej kontrowersyjny, ale dla kibiców Juve po słabiutkim meczu karny ewidentny. Chłop skacze do piłki, zaczyna spadać, dostaje z metra w tył ręki bo nie widzi co się dzieje z tyłu i karny xdd tylko gdyby tej ręki nie miał to by nie było xd naprawdę już się rzyga tym sędziowaniem pod Juve... Ile można...

dostojnyfarmata | 13.02.2020 22:59

W świetle obowiązujących przepisów karny jak i kartki ewidentne. Ale czy te przepisy są dobre? Zwłaszcza w przypadku karnych powinni coś poprawić bo sypią się te jedenastki ostatnio.
Bez VARu połowy z nich by nie było (jak choćby dziś czy z Hellasem albo wcześniej gdy piłka przszła po bicepsie Alexa Sandro). Chyba że za sezon-dwa wszyscy się przyzwyczaimy że co mecz musi być karny albo dwa.

Posesivo | 13.02.2020 23:00

Yang: a Milan dziś grał w piłkę czy w klatce gdzie łokcie są dozwolone? Tylu łokci dawno nie było w meczu

kuzynstefan | 13.02.2020 23:01

Śmieszny ten klubik z Mediolanu :D płaczki takie że szkoda gadać, niektórzy to chyba osmarkali z żalu te czerwono-czarne trykoty. Mam nadzieję że w końcu ukarzą ich za te ataki i wymuszenia na sędziach. Pośmiewisko a nie klub.

ACMilan_Fan | 13.02.2020 23:02

A powiedz mi jak to jest ze nie ma karnych kiedy wchodzi wślizgiem zawodnik i dostaje w rękę która się podtrzymuje? Otóż on też nie ma co zrobić z ręką i dlatego karnych nie ma, a tutaj z metra zostaje nastrzelony gdzie spada po wyskoku do główki i co ma z tą ręka zrobić? Odciąć sobie?

ACMilan_Fan | 13.02.2020 23:03

Śmieszny to Juventus. Chcę wygrać LM a nie jest nawet lepszy od 10 zespołu ligi grającego w 10

AdrianoJuve | 13.02.2020 23:03

ACMilan_Fan@
Ale takie są obecnie przepisy, sędziowie takie coś gwiżdżą od razu, ręką blokowała piłce drogą do bramki, strzał był w światło bramki tyle wystarczy. Bonu też skakał, też nie miał kontroli nad piłką, jedyne co to można ręce schować do kieszenie, żeby nie było 11. Tutaj Calabria skacze i macha rękoma góra dół, sam sobie winien.

HeiseSasaki | 13.02.2020 23:03

Jako kibic Juve byłem za Milanem. Ten puchar mnie nie grzeje nie ziębi a naszej drużynie jest potrzebny mocny kopniak.

Zmieniłem zdanie po przeczytaniu komentarzy takich troli jakdavidacm91 czy turbo trola _tripletta_.
Tak, Juventus ewidentnie zapłacił dziś sędziemu. Agnelli chce przyciągnąć do seriea więcej kibiców a do tego potrzebne są emocje wywołane wyrównanymi i zaciętymi pojedynkami. Nasz prezes obawiał się że Milan mimo marki jest za cienki więc zapłacił sędziemu żeby wam dopomògł. Niestety sędzia też musiał zachowywać pozory więc brak karnego za faul na Cuadrado i nie wyrzucenie Kessiego to mają co mógł dla Milanu zrobić.

nutopia | 13.02.2020 23:04

Karny się należał, bez dwóch zdań. Tylko co z tego, jak gra była  bardzo słaba(i to nie pierwszy raz). Jeśli tak to ma wyglądać to w tym sezonie nie będzie się z czego cieszyć. Z niczego!!!

ACMilan_Fan | 13.02.2020 23:04

Tylko akurat gdyby taki karny był przeciw Juve to byście najgłośniej darli japę, ale w tym przypadku to "takie są przepisy"... Śmieszni jesteście

Monochromatyczn | 13.02.2020 23:05

Milaniści, gra Juve pod batutą lumpa to jedno, ale Wasze pretensje o ten karny to po prostu wstyd. Kilka dni temu Bonucci został nabity z bliższej odległości i był ewidentny karny, o którego nikt nie miał pretensji, szanujmy się.

ACMilan_Fan | 13.02.2020 23:05

Tylko akurat gdyby taki karny był przeciw Juve to byście najgłośniej darli japę, ale w tym przypadku to "takie są przepisy"... Śmieszni jesteście

RMadridFAN | 13.02.2020 23:07

Tradycyjnie juventus lepszy wynik niż gra. I jak tu nie gardzić tak farciarską i cynicznie grającą od lat druzyną? Obrzydliwe.

dostojnyfarmata | 13.02.2020 23:07

AdrianoJuve i Monochromatyczn - dajecie się trollować gościowi który konto założył 3 tygodnie temu. Gratuluję czujności :>

pochmurny | 13.02.2020 23:07

W przeciągu paru dni kolejny raz Milan, pomimo niekorzystnego wyniku, robi na mnie dobre wrażenie. Gołym okiem widać, że coś tam zaczyna trybić. Dzisiaj gospodarze wyszli przemotowywani i stąd tyle kartek i tylko remis. Do momentu czerwonej wyglądało to dobrze. Można było myśleć o podwyższeniu wyniku, a tak jest na 90% po zawodach. Mam nadzieję, że nie podetnie im to skrzydeł.

Yang | 13.02.2020 23:08

To prawda, ze Kessie i chyba Rebić powinni zobaczyć kartki za łokcie, ale jednak dostali je ci goście, którzy zostali zawieszeni.

Kessie jednak dostał kartkę za śmieszny faul, który być może był do odgwizdania ale nie na kartkę. Theo dostaje pierwsze żółtko po ewidentnym fauli Dybali, które powinno być ukarane kartką, a Castillejo dostaje kartkę po reakcji po błędnej decyzji sędziego.

Karny to nie jakaś wielka drukarnia, ale moim zdaniem nie powinny zostać odgwizdany. Było wiele takich sytuacji w tym sezonie gdzie sędziowie decydowali się nie przyznawać karnego, ale jak to zwykle nie w meczu gdzie gra Juventus.

ACMilan_Fan | 13.02.2020 23:08

Nawet na stronie Juve kibice piszą że karny to totalne dno... Piszcie dalej że ewidentny

kuzynstefan | 13.02.2020 23:09

Milan znowu nie załapie się do pucharów to może przynajmniej Ci sesowniejsi gracze pójdą po rozum do głowy i opuszczą tą dziurawą łajbe i pozwolą pójść na dno gdzie jej miejsce.

ACMilan_Fan | 13.02.2020 23:10

Dostojny a data założenia to jest wyznacznik? Założyłem 3 tygodnie temu więc nie mam prawa głosu? Brawo za inteligencję

Push3k | 13.02.2020 23:10

ACMilan_Fan - jedyna lista jaka była, to lista głupich i niebezpiecznych faulów po których te kartki rozdano.

RobinCash | 13.02.2020 23:10

Sędziowanie osiągnęło poziom dna. Ilość błędów (w obie strony) była niepoliczalna. Pan Valeri powinien odpocząć od zawodu i to na dłuuugo, albo sędziować (z całym szacunkiem) mecze typu Genoa-Sassuolo. Co za dramat...

Co do meczu - szkoda, że Theo odcięło na chwilę prąd, bo grając w 11-tu mam przekonanie, że Milan dowiózłby prowadzenie do końca, a może i by je podwyższył. Milan do momentu czerwonej był po prostu lepszy i prowadził zasłużenie. Rewanż z Leao, Laxaltem i Alexisem nie wydaje mi się mieć większego sensu, więc nawet tak bezjajeczny (sorry, ale taka prawda) Juventus poradzi sobie raczej spokojnie z Milanem.

Tak jak napisał dostojnyfarmata - trzeba się poważnie zacząć zastanawiać czy Juve poradzi sobie z Lyonem, chyba tylko jeśli CR7 będzie mieć dzień. A dla dobra Calcio - przydałoby się przejść ekipę z Francji, choć teraz wydaje się, że to nie będzie łatwe. Oglądam Milan regularnie i wiem co to znaczy grać brzydko i bez pomysłu - dokładnie tak aktualnie gra mistrz Włoch.

Pozostaje liczyć na cud w Turynie, choć nie nastawiam się na nic.

FORZA MILAN!

troltroli | 13.02.2020 23:11

SA potrzebuje zmian i ja widze tego początki czyli Juve zamieni sie z Milanem;) nie od razu ale to jest juz widoczne, tak słabego Juve nie widzial nikt w ostatnich latach no a w Milanie widac progres.
Trole 3,2,1... ;)

AdrianoJuve | 13.02.2020 23:11

ACMilan_Fan@
Masakra, przecież nawet napisałem, ze identyczny karny był na Bonu w sobotę, czy ktoś tutaj płakał ? Człowieku oddaj kasę za szkołę bo to zmarnowane pieniądze xd

ACMilan_Fan | 13.02.2020 23:11

Z Juve też niech uciekają bo gre Milanu już lepiej się ogląda

ACMilan_Fan | 13.02.2020 23:13

Owszem płakali xd wejdź sobie na wasza stronę i poczytaj ;)

RobinCash | 13.02.2020 23:14

Sędziowanie osiągnęło poziom dna. Ilość błędów (w obie strony) była niepoliczalna. Pan Valeri powinien odpocząć od zawodu i to na dłuuugo, albo sędziować (z całym szacunkiem) mecze typu Genoa-Sassuolo. Co za dramat...

Co do meczu - szkoda, że Theo odcięło na chwilę prąd, bo grając w 11-tu mam przekonanie, że Milan dowiózłby prowadzenie do końca, a może i by je podwyższył. Milan do momentu czerwonej był po prostu lepszy i prowadził zasłużenie. Rewanż z Leao, Laxaltem i Alexisem nie wydaje mi się mieć większego sensu, więc nawet tak bezjajeczny (sorry, ale taka prawda) Juventus poradzi sobie raczej spokojnie z Milanem.

Tak jak napisał dostojnyfarmata - trzeba się poważnie zacząć zastanawiać czy Juve poradzi sobie z Lyonem, chyba tylko jeśli CR7 będzie mieć dzień. A dla dobra Calcio - przydałoby się przejść ekipę z Francji, choć teraz wydaje się, że to nie będzie łatwe. Oglądam Milan regularnie i wiem co to znaczy grać brzydko i bez pomysłu - dokładnie tak aktualnie gra mistrz Włoch.

Pozostaje liczyć na cud w Turynie, choć nie nastawiam się na nic.

FORZA MILAN!

ACMilan_Fan | 13.02.2020 23:16

Na swoim podwórku wśród swoich potraficie przyznać że karny z dupy, ale nie tutaj gdzie są jeszcze kibice Milanu czy Interu. Najważniejsze to przecież nie przyznać im racji :) jesteście żałośni jednak naprawdę, tak samo ja sędzia i wasza gra dzisiaj. A jak przeszkadzaja wam faule na was(bo w drugą stronę to nie działa) to przerzućcie się na balet, tak bym radził :) życzę miłej nocy kibicom

scholes | 13.02.2020 23:16

Ta zółta kartka za bardzo watpliwy karny to są jaja jakieś.

HeiseSasaki | 13.02.2020 23:16

@ACMilan_Fan
Z ciekawości to sprawdziłem. Na 20 kibiców Juve 1 w ogóle odniósł się do tego karnego. A teraz porównajmy to z tym tematem gdzie wszyscy kibice Milanu jak jeden mąż płaczą... Żal.pl

ACMilan_Fan | 13.02.2020 23:18

1 na 20... Albo nie umiesz czytać albo nie chciałeś tego przeczytać... Ca za ameby

Soccerr | 13.02.2020 23:18

Dodam tylko, że milanisci to największe pały z grup kibicowskich. Do dzisiaj wklejają zdjęcia z golem Muntariego z meczu, nie dostali dwóch bordowych kartek a sędzia nie uznał też prawidłowej bramki Matriefo. Z dzisiejszym spotkaniem jest podobnie, hodują mit i usprawiedliwienie własnej nieudolności.

AdrianoJuve | 13.02.2020 23:19

RobinCash@ Pełna zgoda, co do gry Juve oraz postawy sędziego.
Ogólnie dawanie kartek za emocjonalne zachowanie to nie problem tylko dzisiejszego meczu ale ogółu, to jest idiotyzm, tak samo jak odkopnięcie piłki czy też ściągniecie koszulki. Aczkolwiek Castiejllo idiotycznie się zachował dając podstawę, faulował a potem robił cyrk.
Wg mnie Bonu też powinien żółtko wyłapać.
Yang@ Wg mnie słuszne żółtko dla Kessiego, faul taktyczny, Juventus wychodził 4vs4.
Sytuacja Hernandez vs Cuadrado w polu karnym Milanu i uderzenie w twarz Kolumbijczyka dla mnie kontrowersyjne.

ACMilan_Fan | 13.02.2020 23:19

Bo wy nie płaczecie po meczu z Realem dalej? Xdd hipokryci lvl 999

ACMilan_Fan | 13.02.2020 23:24

Wiecie co? W c***u mam tą stronę. I tak są tu same debile które tylko chwala jak coś jest na ich korzyść, a gania za to samo jak jest odwrotnie. Chodzi mi tu właśnie o was, o kibiców Juve. Z całego serca życzę żebyście nic nie wygrali wy żałośni, cyniczni hipokryci. Większych zjebow niż kibiców Juve nie ma. Przestaje się dziwić kibicom Interu bo ile ****a można być ruchanym przez sędziów, a później czytać jak bezczelnie piszecie ze wszystko było ok. Szkoda tylko że po tych łokciach nikt od was zębów nie stracił, aj szkoda. Ta storna to dno tak samo jak wy, więc wy****ne i nara!

AdrianoJuve | 13.02.2020 23:25

ACMilan_Fan@
Bez odbioru hahahaah

Cyklop Dwu Oki | 13.02.2020 23:27

Odcięło mu prąd, he he he

Cyklop Dwu Oki | 13.02.2020 23:29

Procedura?
- Melisa

hablador | 13.02.2020 23:33

Trzeci karny w meczach Juve z rzędu w oparciu o zasadę, że piłka leci w światło bramki (2x za Juve, 1 przeciw).

Zastanawia mnie jednak jaka odległość od piłki, zawodnika broniącego jest potrzebna by karnego nie odgwizdać. 5 cm, 7cm a może nawet przepastne 20cm? Dziś mieliśmy klasyczne nabicie ze skrajnie bliskiej odległości, co uzmysławia mi, a i zapewne zawodnikom, że warto polować na dłonie. Pewnie trzeba będzie wiązać ręce obrońcom sznurem, bo każdy ruch ręką jest "nienaturalny"

Oczywiście fanatycy Juve nie są w stanie zdystansować się do dzisiejszego meczu, tym bardzo, że postronni kibice przyznają, że wcześniej sędzia skrzywdził Juve, ale czy my naprawdę chcemy w piłce karne po nabijankach z pół metra?

Kolejny milowy krok w stronę patologii piłkarskiej został wykonany, ponieważ dobra zasada zobaczyła w zwierciadle swoją wykrzywioną twarz.

RobinCash | 13.02.2020 23:34

AdrianoJuve@
Czy idiotycznie? Tu bym nie przesadzał. Samu odkąd zaczął grać w podstawie jest megazmotywowany i normalne, że walcząc o piłkę mógł się nie zgodzić z decyzją sędziego. Dla mnie takie zachowanie nigdy (nie tylko w przypadku Samu) nie powinno być karane - to są emocje - normalna sprawa - czy komuś ktoś zrobił przez to krzywdę, albo obraził?

Z resztą po tym co ostatnio stało się w Ligue 1, po akcji z Neymarem, gdy dostał zółtko za protesty, po tym jak sędzia Go upomniał, żeby nie robił sztuczek technicznych, bo nie szanuje rywala, to co raz mniej mnie dziwi. Nieprawdopodobny poziom paranoi. Małe pozostało porządnych arbitrów i co raz mniej jednoznacznych przepisów. Zółtka jeszcze powinni wtedy dostać Dybala, Higuian, może Sandro, Rebić a Kessie czerwo.

Napiszę tylko na koniec - Valeri to gościu, który powinien za karę oglądać ten mecz w kółko przez pół roku. Po pierwsze, żeby skumać jakie błędy robił, a po drugie żeby patrzeć na grę Juventus (sorry - musiałem :) )

FORZA MILAN!

lyndonmilan | 13.02.2020 23:37

Każdy wiedział że Juve bez problemu awansuje dalej to dlaczego Juve dalej kupuje sędziów?
Milan sam sie wykartkował na swoje życzenie.

W tym sezonie oglądałem wiele meczy nie tylko Serie A i dzisiejsza ręka jest pierwszą ręką w polu karnym po której została jedenastka podyktowana  w ten sposób.
Clabria został nabity z niecałego metra będąc obróconym plecami do Ronaldo do tego spadając na murawę po próbie główkowania, co miał ja uciąc czy włożyć w spodenki ?

według tej zasady nie ma ręki :
https://sport.tvp.pl/41437820/now e-zasady-zagrania-reka-wyjasnienie- rafal-rostkowski.


https://www.youtube.com/watch?v=m na8KUaORNw karny dla Juve 97 minuta
https://www.youtube.com/watch?v=L LgjU0yA99w nie ma karnego przeciwko Juve 95 minuta
https://www.youtube.com/watch?v=3 Ga4zM3t1k8 nie ma karnego przeciwko Juve
https://www.youtube.com/watch?v=e W6Yhxr8Ywc nie ma karnego przeciwko Juve
https://www.youtube.com/watch?v=P IfVFUzYikY karny dla Juve i wisienka na torcie https://www.youtube.com/watch?v=MWx td8nvkQo.

Mój komentarz odnosi się jedynie do podyktowanej jedenastki za ''rękę''

A teraz
Kessie czerwo, Theo słusznie dwie żółte (nie czerwona od razu za drugi faul bo to było by kolejnym błędem sędziego)
Juve na tle bardzo słabego Milanu wyglądało jeszcze słabiej a to nie tylko jeden mecz.

PatrickCZ | 13.02.2020 23:37

@
AdrianoJuve

A przy tamtej sytuacji przypadkiem potencjalnym faulującym nie był Rebić?

Roberto_Baggio | 13.02.2020 23:39

Ale po co te nerwy? Wyjdzie na rewanż "drugi garnitur" jaki nasz trenerzyna uzbiera z młodzieniaszków i się przyklepie awans do finału

Soccerr | 13.02.2020 23:44

Ronaldo składa się pięknie do nożyc, uderza czysto piłkę w światło bramki, spóźniony Calabria próbuje się w chaotyczny sposob ratować i w nieprzygotowanej pozycji zablokować strzał. Blokuje go mocno wyciągnięta ręką.
Logika hejtera Juventus? Sędzia karząc za błąd milaniste i oddając Ronaldo szansę na (dużo mniej spektakularnego) gola robi milowy krok w stronę piłkarskiej patologii.
Uproszczając, jeśli jesteś w powietrzu skacząc do główki a rywal, ktkrego miałeś kryc zdążył już oddać strzał to nie jesteś w naturalnej pozycji i popełniłeś błąd, za który możesz zostać ukarany jeśli nieświadomie zablokujesz ręką strzał. Jeśli zablokujesz świadomie to dostanie dobrego kartkę. Jeśli zrobiłeś to w koszulce Juventusu - czerwona.
A sam Juventus zyskał właśnie niesamowita przewagę nad rywalami, genialna taktykę - nabijanie rąk rywali na karne przy pomocy strzałów nożycami.
Dziękuję, można gasisc światło, Milan znowu pokrzywdzony, Juventus znowu faworyzowany.

Soccerr | 13.02.2020 23:49

Lyndonmilan,
wkleikes w tych swoich wypocinach karne za ręce De Ligta czy nie pasowało do koncepcji? To może jakiś mem o De Ligcie siatkarzu? Wtedy to było śmieszne co? Dzisiaj poważna rozkmina o tym jaka to krzywdę robi się gwiżdżąc takie zagrania.
BEKA
Z
MILANISTOW

GrandeJuve | 13.02.2020 23:52

Dajcie spokój Panowie.

Pisałem to po meczu z Hellas. Teraz piłka jest beznadziejna, ciągle karne i karne za byle co.

Ja napiszę tak. Takiego karnego nie dałbym dla nikogo w myśl starych przepisów. Natomiast w tym sezonie to zmieniono i każde zagranie ręką to rzut karny (wyjątek gdy zawodnik skiksuje i sam siebie uderzy siebie piłką w rękę oczywiście jesli to nie zmienia w znaczący sposób przebiegu gdzie jest piłka). Dla mnie to jest bez sensu ale takie zrobili przepisy.

Przeciwko Juve w tym sezonie to chyba z 10 karnych już miało za zagranie ręką gdzie zawodnik nie miał totoalnie na to wpływu tak jak dziś Calabria.

Dla mnie te przepisy to nonsens, więcej przypadku niż gry.

Joker | 13.02.2020 23:54

Soccer
Uderza czysto piłkę? Gdzie Ty to widziałeś? Hehe :) złożył się ładnie, ale w piłkę trafił gdzieś piszczelem, i ta piłka prawdopodobnie nawet w światło bramki nie leciała, zresztą nie było wielkiej mocy w tym uderzeniu. A odległość pomiędzy strzelcem, a nabitym w rękę zawodnikiem to było z kilkanaście centymetrów, dodatkowo Clabaria był tyłem, więc nawet nie ma mowy o jakiejś premedytacji w zagraniu piłki ręką. Dla mnie to absolutnie nie może być karny, zresztą sędzia bez powtórek od razu pokazał, że nie ma karnego, no ale jak mu na zbliżeniu kilka razy pokazali jak piłka odbija się od ręki to z wrażenia mu się chyba tego karnego podyktowało, hehe :) w złą to stronę idzie jak za takie coś będą karne dyktowane.

troltroli | 13.02.2020 23:54

Kurde żeby tylko Zielński nie chcial do Juve a Juve niech nawet o tym nie mysli bo maja przeciez Pjanica;)

AdrianoJuve | 13.02.2020 23:57

RobinCash@
No ale to nie problem pojedynczego sędziego tylko ogólnie przepisów. To samo ze zdjęciem koszulki czy odkopnięciem piłki, za takie coś lecą żółte a za łokcie często sędziowie nie dają.
Co do ręki to tak naprawdę 99% przypadków to niecelowe zagrania.

ojojxD | 13.02.2020 23:58

Co do sędziego ... łokieć Kessiego w pierwszej połowie na żółtą, co do Hernandez to niesłuszna pierwsza żółta kartka ponieważ to Dybala jako pierwszy faulował i sędzia w tym momencie powinien przerwać grę, De Sciglio powinien dostać żółtą na początku drugiej połowy ostre wejście na nogę zawodnika, ale sędzia nie dał kartki co było dziwne bo na końcu meczu dał za podobny faul kartkę ale w drugą stronę, łokieć na Cuadrado... tutaj sędzia powinien dać karnego no ale co ja tam wiem o sędziowaniu xD no i na koniec karny dla Juve, moim skromnym zdaniem nie powinno go być. Zawodnik tyłem do przeciwnika nie mógł zareagować na to jak leci piłka a jeśli ktoś pisze że to podobna ręka jak z Hellasem Bonucciego to jest w błędzie ponieważ tak zawodnik miał możliwość innej interwencji i sam tą rękę tam wystawił lecz tutaj zawodnik nie mógł nic zrobić. Także pierw karnego nie dał to nadrobił pod koniec więc mamy remis w meczu a karne się zgadzają.

AdrianoJuve | 14.02.2020 00:03

Sytuację z ręką są chore dobitnie to pokazują sytuację z De Ligtem, gdzie z Lecce sędzia gwiżdżę 11 a kilka kolejek później nie gwiżdże w identycznej sytuacji.
ojojxD @
To, ze zawodnik jest tyłem wcale nie znaczy że nie wie co się dzieje za jego plecami ;)

ojojxD | 14.02.2020 00:06

AdrianoJuve
Masz racje trochę źle to ująłem, ale bardziej chodzi o fakt że nie miał wpływu na to że piłka go trafiła z takiej odległości. Nie było ruchu ręki w stronę piłki. W sumie napisałem wcześniej co myślę o tym meczu i myślę że sędzia nie miał kompletnie pojęcia co robi i jak sędziować

JuveLegia | 14.02.2020 00:07

W identycznej sytuacji, gdyby obrońca Juventusu zagrał ręką i karnego by nie podyktowano, byłaby gów...burza.
Zdecydowanie zasłonił światło bramki, również wiedział że za nim jest Ronaldo. Kiedy nasz latający Holender tak machał łapami na początku sezonu, zawsze odgwizdywany był karny.

Co do samego meczu, bardzo słaby Juventus, żeby z przewagą jednego zawodnika wywalczyć jedynie karnego?
Ten Juventus miał strzelać więcej bramek, a nie potrafi nawet oddać strzału w światło bramki.
Dybala mimo niezłych dryblingów, asyst strzela w tym sezonie jak ślepy. Albo na wiwat na dach stadionu, albo obok bramki.
Nic dziwnego, że Barcelona, PSG mogą, a Juventus nie może grać 4 ofensywnymi graczami, przy takiej celności oddawanych strzałów.

Barcelona jeżeli straci 2, to strzeli 3 lub 4, tak samo PSG, a nawet Inter.

ojojxD | 14.02.2020 00:15

@JuveLegia
"Zdecydowanie zasłonił światło bramki, również wiedział że za nim jest Ronaldo. Kiedy nasz latający Holender tak machał łapami na początku sezonu, zawsze odgwizdywany był karny."

To że dyktowano karne przeciw Juventusowi których nie powinno być nie oznacza że tutaj powinno się go dać bo kiedyś ktoś zagwizdał w podobnej sytuacji. Nie chce się z nikim kłócić bo to nie o to chodzi ale powiedz mi jak zawodnik miał skoczyć do główki żeby ręce nie były ułożone tak ja dzisiaj u zawodnika na którym podyktowanego karnego za rękę ? Jak dla mnie skoczył naturalnie i naturalnie była ułożona ręka. Nie jestem fanem żadnego z tych klubów ale lubię normalne sędziowanie.

mr_roba | 14.02.2020 00:16

Niestety mecz mnie pokonał i przed przerwą przysnąłem. Dobrze, że obudziłem się na powtórkę kluczowych momentów.
Za to w komentarzach wojna na całego :)
Nie wiem co się dzieje z Juve ale jako zespół stracili charyzmę.  Było to czuć.
Milanowi zaczyna się chcieć. Czasem nieporadnie ale próbowali.
Te biadolenie o karnym dla mnie niezrozumiałe.
Co z tego, że chłop nie miał jak ręki schować jak strzał zmierzał do bramki i ta odstająca ręka go zablokowała?
I kto tu jest poszkodowany?
Czy jak karny by był podyktowany w 75 minucie to już rabanu by nie było?
Juve jak to Juve spróbowało coś wcisnąć w doliczonym czasie i się udało.

Symiel | 14.02.2020 00:27

Nie patrzcie na troli, jakich tutaj niemało.

Prawda jest taka, że wypowiadają się ludzie, którzy często są amebami umysłowymi. Wybaczcie, ale tak jest. Ten portal schodzi na psy. Po prostu ich ignorujcie. Dyskutujcie z tymi, którzy mają poważne podejście.

Okej, można podyskutować o tym czy aktualne przepisy są w porządku czy nie. Jak najbardziej na miejscu dyskusja, zresztą te osoby same zaznaczają, że opiniują aktualne zasady, ale ile można czytać wypociny półmózgów typu: Nie miał gdzie schować, nie powinno być karnego; jak jest na wślizgu to nie ma gdzie schować i tam nie ma karnego; co? Miał sobie tę rękę uciąć?

Zadajcie sobie trud i przeczytajcie przepisy. Aktualne, tegoroczne. To nie takie trudne.

Dybala, powinna być jedna kartka. Bonucci, powinna być kartka. Castillejo, niestety kartka. Theo, czerwona, przykro mi.

Ale największym wygranym tego meczu jest Kessi. Że On nie wyleciał z boiska, to chyba tylko dlatego, że sędzia się go bał. Nie mówię tylko o chamskim łokciu na twarz bez piłki (automatyczna czerwień), ale on sobie zbierał od 1 minuty. Ewidentnie kopał, szturchał, wrzucał łokcie w żebra, plecy przeciwników bez piłki. Widocznie otrzymał polecenie by zniechęcić rywali do gry w piłkę (nic dziwnego, zawsze takie zadania dostają zawodnicy drużyny gorszej technicznie), ale zdecydowanie przesadzał z tym zaangażowaniem.

Karny w myśl nowych przepisów ewidentny. Niestety. Milan powinien to spotkanie wygrać. Paradoksalnie przydałoby się to też Juventusowi, żeby wstrząsnąć tym zespołem przed najważniejszymi grami.

Jak popatrzeć na listę zawodników ukaranych kartkami przez sędziego to rzeczywiście wygląda to tak, jakby dostał listę na Milan.

Żal Milanu, żal Ronaldo, który musi sam tyrać na zespół, żal Ibry, że nie zobaczymy Go w Turynie i żal Juventusu, który przebrnie do finału, a z taką grą nie zasługuje. Największy jednak żal SerieA, że tacy arbitrzy sędziują spotkania.

Problem tutaj był taki, że arbiter sobie nie poradził od samego początku. Najpierw pozwalał na ostrzejszą grę (ukłon w stronę gospodarzy), a pozniej zmienil zdanie. Niektórzy piłkarze stali sie tego ofiarami, jak mezczyzna, ktory mysli, ze jak raz kobieta sie zgodzila na seks analny to nastepnej nocy nie musi pytac ;P

Pozdrawiam wszystkich trzeźwych kibiców. Rozumiem emocje, ale czasami trzeba je odłożyć na bok. To byl kiedyś fajny portal. Wróćmy do tego. Tak fajnie sie czytało merytoryczne dyskusje.

propu31 | 14.02.2020 00:32

Chyba wszystko było przez Was napisane. Sędzia dramat. Kessie pomylił futbol z boksem, Ramsey to nie wiem co odwala, podobnie kangur Matuidi z rozpędem słonia. Rabiot zero, Juan nerwowo. Ogólnie kiepsko, ale nie wiem czy to wina Maurycego... Co do Milanu, stary Ibra robił co chciał, bardzo mądrze, Rebic ambitnie, Theo głupi, że aż żal...Karny wg. mnie zdecydowanie słuszny. Mało tego, gwizdnął był również ten nokaut boksera na Juanie. Coppa Italia bardzo słaba, tu trzeba wywalić rewanże i niech zapierdal***, a nie na stojaka wielka czwórka. Dobrej nocki Wszystkim, ciao

Symiel | 14.02.2020 00:39

mr_roba, brawo.

ojojx, poczytaj proszę tegoroczne przepisy. Zawodnik w polu karnym musi od tego sezonu bardzo uważać na ręce.

Jak to wygląda w praktyce i jakimi kryteriami sugerują się sędziowie?

Nie ma większego znaczenia naturalne, bądź nie ułożenie rąk. Jeśli piłka leci w stronę bramki, a ręce nie są przy ciele to nawet ruch ręki od piłki zawodnika nie uratuje.
Nowe przepisy chcą wymusić, i to się prędzej lub później uda, żeby wszystkie zespoły nauczyły piłkarzy, żeby "łapy trzymać przy sobie".
Tak na prawdę to premiuje ofensywny, empcjonujący futbol, bo jeśli się postarasz, stworzysz sytuację w polu karnym, to otrzymasz większą szansę na nagrodę, czytaj bramkę. Ergo... Janusz przed telewizorem lub Marco na stadionie więcej razy się rozemocjonuje podczas meczu, ergo... wzrasta widowiskowość piłki kopanej względem innych dyscyplin, ergo... więcej kibiców, ergo... większy €$€£$¥.

Na temat tego czy to fajne się nie wypowiem.

Elseid_Design | 14.02.2020 00:42

Monochromatyczny zdecyduj sie człowieku. Piszesz "szanujmy się" deprecjonując non stop Sarriego prostackimi przytykami, gówno dającymi statystykami, szydząc z kibiców Milanu, Verony, Napoli i innych. I oświeć mnie, co takiego zbudował w Juve Allegrii i Conti??? Za "jeszcze bardziej beznadziejne Napoli" dostałbyś ode mnie w pysk. BEZNADZIEJNY TO TY JESTEŚ.

mr_roba | 14.02.2020 00:44

Co do rzekomego, celowego (pewnie na zlecenie mafii z Turynu) wykartkowania piłkarzy Milanu.
Dlaczego dani piłkarze byli zagrożeni pauzowaniem?
Bo uzbierali trochę żółtych kartek.
Dlaczego akurat oni?
Widocznie grają za ostro.
Czy to przypadek, że piłkarze, którzy grają ostrzej od innych znowu grali ostro?
Ja tu przypadku nie widzę.

ojojxD | 14.02.2020 01:39

@Symiel
Przeczytałem i " Zazwyczaj będzie przewinieniem, gdy zawodnik dotyka piłkę ręką/ramieniem a:
• ręką/ramieniem nienaturalnie powiększył obrys ciała.

zazwyczaj nie jest
przewinieniem sytuacja, gdy piłka dotyka ręki/ramienia zawodnika:
bezpośrednio po kontakcie z głową lub ciałem (włączając stopę) innego
zawodnika, który przebywa w bliskiej odległości,

dalmare | 14.02.2020 02:10

Za tę grę chciałoby się dać graczom po ich tłustych pensjach, i nie Sarri jest winien lecz posrana mentalność tłuściochów. 'CR zbawcą Juventusu'- dokładnie o to mu chodzi: indywidualne liczby, do karnego nie istniał.
Ręka Calabria: imo nie karny, zawodnik opadał w powietrzu zatem położenie ręki naturalne. Naturalność położenia jest priorytetowa wobec geometrii obrysu ciała > Art.12, Faul Ręki 'nie zawsze położenie ręki jest decydujące'. W tym wypadku decydująca była dynamika czynności.

Tak jak w przykładowym karnym za rękę Cerri w Cagliari-Brescia, który szef arbitrów Nicola Rizzoli na warsztatach z przepisów 20.list 2019 wskazał jako przykład błędu:
"Il braccio di Cerri è a 45 gradi, è potenzialmente punibile ma per le nostre disposizioni non è rigore. Questo perché bisogna dare priorità alla dinamica dell'azione con il giocatore di spalle rispetto al criterio geometrico del braccio largo, è un errore perché il rigore non c'era. Fa parte del processo di cambiamento delle regole".
Sekwencję opadania zawodnika, oraz czy chilena Ronaldo była "czystym uderzeniem w piłkę", można sobie zobaczyć na full match:

hdmatches.com/2020/02/13/video-mi lan-vs-juventus-highlights-full-mat ch-13-february-2020/#3

^ klatka 44:12, oraz poprzednie i następne.

Wszystkie sytuacje mogące budzić czyjąś wątpliwość omówiono jak zwykle:
calciomercato.com/news/milan-juve -la-moviola-live-ramsey-chiede-un-r igore-81579

TylkoJUVENTUS | 14.02.2020 06:53

Niestety nieciekawie to wyglada , srodek Matuidi Pjanic Ramsey to nieporozumienie, wogole co sie stalo z Bosniakiem to jakas porazka , koles wogole bez formy. W finale pewnie sie znajdziemy ale to marne pocieszenie patrzac na nasza gre.

Kamil10000 | 14.02.2020 07:14

Cwel Ronaldo jest tylko podróbka prawdziwego Ronaldo , jego zachowanie gestykulowanie pedalska mimika twarzy jedynie to mnie denerwowało  po za tym pierwszy mecz Milanu w którym Zawodnicy szybko biegali , no chyba ze Juve odpuściło ? Karny był ręka jest ręka za i to była sprawiedliwa decyzja odwołując się do poprzednich sytuacji  Rebica itp sędzia nie wypaczył wyniku .

Monochromatyczn | 14.02.2020 07:40

@Elseid_Design - ochłoń, bo widzę, że loncik masz króciutki. Co jest niby obraźliwego w stwierdzeniu, że Sarriego ograły beznadziejne w tym sezonie Napoli i Milan? Juventus też jest w tym sezonie beznadziejny, choć jest liderem i gra w LM. Ale jeśli Napoli ze swoim 11-tym miejscem jest dla Ciebie OK i takie ma być, to bardzo przepraszam za to krzywdzące określenie.
"I oświeć mnie, co takiego zbudował w Juve Allegrii i Conte?" - serio zapomniałeś?
"dostałbyś ode mnie w pysk" - no a tu już ładnie wpisałeś się w specyfikę Neapolu i mentalność kiboli niszczących kible w Turynie, gratuluję spójności i pozdrawiam ;)

propu31 | 14.02.2020 08:08

@Monochromatyczn

1. Juve nie jest liderem  SerieA, przynajmniej na ten moment
2. Nie ma sensu pisać jacy są kibice Neapolu, bo wszystkich nie znasz.
Więcej luzu

milan84 | 14.02.2020 08:32

Karny z niczego... Powinna być wygrana Milanu.

marcin985 | 14.02.2020 08:33

Grę Juve skwitowala mina Ronaldo po strzelonym golu. Brak słów ja na tego Sarriego już patrzeć nie mogę. Karny ewidentny.

marcin985 | 14.02.2020 08:35

Ac Milan fan trolem jestes i nim zostaniesz. Karny byl ewidentny wiec zapoznaj sie z przepisami bo daleko ci od obiektywnych kibicow. Kibice Interu chociaz sa obiektywni niz ci z Milanu.

Outlander | 14.02.2020 08:39


Jako kibicowi Juventusu jest mi wstyd za to co prezentują Ci piłkarze bez woli walki, chęci i zaangażowania!

...żeby nie umieć sklecić chociaż jednej akcji w meczu to trzeba naprawdę nie chcieć albo nie umieć (to że nie umieją to nie prawda bo przecież były takie mecze że grali bardzo fajnie więc zarzucam piłkarzom brak zaangażowania).

Milan nie zasłuż na ten remis, Juventus również...

LM coraz bliżej, a gra coraz gorsza. Dobrze, że trzeba grać z Lyonem, a nie Realem na przykład! Z drugiej strony zaczynam bać się o wtopę bo taką będzie odpadnięcie z Lyonem (siara na cały Świat!).

HeiseSasaki | 14.02.2020 09:02

@Symiel
Ukłon za ten jakże trafny komentarz.

Kamciu | 14.02.2020 09:13

@Yang

Ja uwazam, ze Juve nie bylo ciagniete za uszy w ostatniej dekadzie - statystyki to potwierdza, sprawdz.

Prawda jest taka, ze Stara Dama na tyle zdominowala krajowe rozgrywki, ze kazdy ma bol dupska i tlumaczy to sobie wlasnie w taki sposob. Ze sedzia 12 zawodnik, ze przelew spozniony, karne z czapy itd... W rzeczywistosci to bzdury. Przyznaje, sam nie raz w glowie przeklinalem pod adresem Mistrzow Wloch niemal rozwalajac piescia laptopa w momencie gdy zawsze cos sie dzialo na ich korzysc w ostatnich minutach czy niezbyt oczywistych sytuacjach. Robikem tak dlatego, ze bardzo czesto wydaje sie, ze juz prawie ich mamy, sa na wyciagniecie reki, teraz musi sie udac. Prawda jest natomiast brutalna - Juventus to bardzo silny i dobrze zbudowany zespol, ktory zawsze gra do konca. Na chlodno po czasie mozna stwierdzic, ze tak naprawde tych sytuacji stykowych, niewyraznych, a nawet po prostu blednych jest mnostwo, ale w calej lidze i przy udziale kazdego zespolu. Problem w tym, ze to Bianconeri dominuja tak wiec wszyscy doszukuja sie oszustwa z ich udzialem, bo to po prostu pasuje jako niezle usprawiedliwienie. To wszystko jednak klamstwo. W skali calego sezonu jestem pewny, ze Juve nie jest traktowane 'najkorzystniej' z calej stawki, ale nie mazdy oglada mecze typu Udinese - Spal, czy Frosinone - Bologna. Bedac sprawiedliwym nalezoloby bardziej otworzyc oczy i przelknac porazke. Ja nie zawsze to potrafie bo po prostu lekko mowiac nie lubie Turynczykow, ale potrafie docenic ich klase. Polecam spojrzec na sytuacje na chlodno. Przeciez wczoraj byl oczywisty karny dla przyjezdnych, a to, ze zagrali slabszy mecz (moim zdaniem) od Milanu to juz od razu kwalifikuje ich do oszustwa, bo 'nie zasluzyli' na remis - badzmy powazni. Zasluzyli bo strzelili prawidlowa bramke, to jest wlasnie Juve.

Marze o tym by moj Inter zepchnal hegemona z tronu w tym sezonie, co wiecej powoli lapie sie na myslach, ze jest to w jakims stopniu mozliwe, bo Juve gra slabo, nie zachwyca ich druga linia i sa jakby troche pogubieni. Wciaz jednak pozostaja faworytem i kto wie czy nie zlapia wiatru w zagle i odjada? Zobaczymy, cieszy mnie natomiast skrocenie dystansu przez Nerazzurrich i spora walka.

propu31 | 14.02.2020 09:30

@Outlander

Lyon po zmianie trenera dostał lekko gazu, Aouar gra bardzo dobrze. Na sz częście dla Was, bez Depaya

Posesivo | 14.02.2020 09:33

Kamciu, chylę czoła za wypowiedź. Szacuneczek stary.

Chichot | 14.02.2020 09:48

Kibice Juve zapomnieli:
https://youtu.be/LLgjU0yA99w

marcin985 | 14.02.2020 09:53


Kamciu szacunek.

Moim zdaniem w tym sezonie ktoś nas obali z tych dominacji bo przy takiej naszej grze to nie ma co liczyć na trofeum a o LM możemy już zapomnieć. Niestety Sarri nic dobrego nie wniósł, do tego robi bardzo dużo pomyłek jeśli chodzi o zmiany i daje grać zawodnikom bez formy na poczet zawodników którzy zaczynali grać wspaniale a przez Sarriego że umieszczał ich na ławce zaczęli gasnąć.

Obiektywnie patrząc nie należy nam się Mistrzostwo, jak odchodził Allegrini to myślałem że wreszcie zobaczymy ofensywną piłkę ale strasznie się myliłem bo gramy straszną "padakę"

Powodzenia dla wszystkich prawdziwych i sprawiedliwych kibiców obojętnie czy jesteście z Interu z Lazio czy Napoli.  

ola | 14.02.2020 10:25

Obiektywnie patrząc i żeby wszystkich pogodzić sprawiedliwy wynik powinien być 0:0

andi | 14.02.2020 10:35

Nad czym tutaj deliberować. Hernandez jak najbardziej zasłużenia wyleciał. Karny, jeśli sędzia uznał, że piłka po zagraniu Ronaldo miała szansę znaleźć się w bramce (niekoniecznie bezpośrednio), to mimo że obrońca miał prawidłowo ułożone ręce, był powód do odgwizdania karnego. W polu bramkowym zagranie ręką jest po prostu bardzo ryzykowne. Inna sprawa, że Milan nie zasłużył na remis, bo Juve grało piach. Sędzia był dramatyczny, chyba jeszcze gorsza była tylko pomoc Juve.  

slavoy | 14.02.2020 10:36

@Kamciu - jedyny obiektywny i sensowny komentarz na tle tych glupot. Ta nienawisc i doszukiwanie sie spiskow podchodzi juz lekka patologia a nie kibicowaniem.

Jezeli Juve nie wygra scudetto w tym sezonie a zrobi to Inter czy Lazio to bede bil brawo bo swoja gra faktycznie pokazuja, ze im sie to nalezy. Nie bede sie doszukiwal nie wiadomo czego.

Od 8 lat wygrywamy we Wloszech ale kibice innych druzyn nie zauwazyli przez ten czas, ze ich druzyny nie mialy do Juve po prostu polotu. Jesli Juve przegra mistrza to nie beda mowic, ze Inter/Lazio gralo lepiej tlyko ze jufki przestaly w koncu kupowac mecze. Mentalnosc polskich januszy.

namor | 14.02.2020 10:37

5 żółtych kartek i czerwo dla Milanu plus karny dla Juve, ale *niektórym* kibicom Juve jeszcze mało. Polecam nabyć szwajcarską kartę SIM i wykonać kilka telefonów, bo ewidentnie Valeri nie do końca wiedział czego od niego oczekujecie ...

Szkoda jednobramkowej przewagi. Remis obciąża konto Theo. Kretyńskie zachowanie.

Dla mnie karnego być nie powinno:
- ręka ułożona naturalnie przy wyskoku
- zawodnik interweniuje do główki, nie w celu zablokowania strzału
- nasrtrzelona z bliskiej odległości
- jest tyłem do akcji co uniemozliwia reakcje
ale to niestety jedna z tych sytuacji gdzie mnóstwo zależy od interpretacji.

Natomiast porównywanie wczorajszego karnego z karnym z Hellasem wzbuca tylko moje politowanie. Zapraszam do lektury nowych przepisów. Podpowiem tylko opornym, że Bonu miał rękę uniesioną powyżej barku.

DonRoberto | 14.02.2020 11:28

Zróbcie sobie mały test i wykonajcie skok do góry i zapamiętajcie jak będziecie mieć ręce ułożone podczas opadu.
Czy będą rozstawione jak ręce Chrystusa na posągu w Rio de Janeiro czy jednak bliżej ciała.
Calabria w mojej ocenie nie miał naturalnie ułożonych rąk.
Nie mniej jednak przepisy powinny zostać ponownie zmienione, w takich sytuacjach odpowiedniejszy były jakiś rzut wolny.
Sędzia słaby, przewinienia odgwizdywał losowo, równie dobrze mógł podyktować karnego po sytuacji Ramseya czy Cuadrado. Mógł też dać czerwo Kessiemu. Ogólnie Caudrado kilka "liści" wyłapał.
Nie zmienia to faktu, że Milan zagrał lepiej. Juventus musi się cieszyć z remisu.

Tiesto | 14.02.2020 11:29

Było ostatnio spotkanie gdzie analizowano podobnie podyktowany karny w meczu cagliari-brescia i pouczono wszystkich że decyzja o karnym była błędna bo zawodnik był tyłem i nie widział piłki, i pewnie gdyby to nie było Kubę to sędzia zgodnie z wytycznymi nie podyktowany karnego ale to jest Juve więc podyktował, ledwo 2 tygodnie temu kłóciłem się z kibicami Juve że to zawsze była norma, nie trzeba było długo czekać żeby to się potwierdziło po raz nie wiem który, do kibiców Milanu-szkoda się wypowiadać bo oni i tak nigdy nie przyznają racji w takich kwestiach, to tak jakby faworyzować jedno dziecko od drugiego-ono zawsze będzie już liczyło że tak będzie bo mu to wejdzie w krew i wcale nie będzie uważało że jest faworyzowane, a jak ktoś się przyczepi to będzie twierdzić że się czepia zazdrości itp, także jak ktoś będzie chciał zdetronizowac Juve to będzie musiał być jak bokser walczący nie u siebie o mistrza swiata- musi być zdecydowanie lepszy bo sędziowie mogą wkroczyć do akcji

andi | 14.02.2020 11:40

@namor
Jeśli gracz stając w polu bramkowym na linii strzału szeroko rozkłada ręce (pomimo, że były one naturalnie rozłożone po lądowaniu) , powiększając powierzchnię obronną ciała i dostaje piłką w rękę, to "często gęsto" w takich sytuacjach jest gwizdane przewinienie. Mógł, ale nie musiał gwizdnąć - to wynika niestety z niejasnych przepisów. Od razu wspomnę, że karny dla Herllasu po zagraniu Bonucciego był bardziej oczywisty.
Kartki dl ww Panów jak najbardziej zasłużone. Ibrahimović (bezpardonowe zagranie łokciem), Hernandez (powinien dostać zółtą + "pomarańczową"), Kessie (powinien dostać zdecydowanie dodatkowo żółtą za faul bez piłki + wolny przed polem karnym dla Juve), Castillejo (najmniej oczywista, ale chyba nie dostał za faul tylko za niesportowe zachowanie). Faul Rebića, gdyby to nie było w polu karnym, sędzia na pewno by odgwidał wolnego. Sędzia nie gwidnął także dla Milanu, ale to nie były to faule ostre i chamskie. Tak jak wcześniej pisałem, były to bardzo słabe zawody w jego wykonaniu.

marcin985 | 14.02.2020 12:09

namor ręka ułożona poprawnie weź się nie pogrążaj czy ty widziałeś tą sytuację ? Typowy Janusz jesteś i tyle w temacie masz kompleksy i próbujesz na innych swoje problemy zrzucać.

MarioJUVE | 14.02.2020 12:29

Kolejny raz ostra gra Milanu.Dobrze ze sędzia był czujny i sprawiedliwie sędziował.Choć musze orzyznac w niektórych sytuacjach pomógł Milanowi.

Blastoise | 14.02.2020 12:58

Idiotyzm widzę dalej nie naruszony,  karny ewidentny chłop skacze i jego ręką ewidentnie zmienia sytuacje bo piłka wraca skąd przybyła, przykładowo jak by leciała do pustej bramki to był by karny czy nie? Przepisy nie da są logiczne i nie będą każde takie zagranie ręką powinno być  gwizdane bo one zmienia sytuacje w polu karnym. I skończę pieprzyć bo jakieś górę stereotypy was odpadły że kibiców gwiazdą pod Juventus rozumiem że 7 lat was męczy ale taka jest rzeczywistość.
Do co meczu Juventus słaby Sarri się nie jednak nie radzi i sobie nie poradzi, Milan brutalny i zagrał co może najwięcej w tym momencie.

funjuve | 14.02.2020 14:11

Aż się nie chce tego meczu komentować. Cały czas te same dziadostwo gramy, które nam zaserwował Sarri (czyt. Pet).

MarcosSalinas | 14.02.2020 14:36

Rozumiem emocje związane z karnym, który tak czy inaczej należał się Juventusowi za inną sytuację, ale naprawdę niech kibice Starej Damy nie robią z siebie błaznów i w momencie, gdy na przykład za w ogóle wątpliwy kontakt Castillejo pokazuje się żółty kartonik, a w drugą stronę nie gwiżdże się ewidentnych taktycznych fauli na zawodnikach Milanu nie udają, że sędzia był bezstronny lub nawet przychylał się mediolańskiej stronie.Tego typu naginanie faktów powoli robi się żenujące.

kuppanjaja | 14.02.2020 14:40

Hahahahaha
Wiedziałem, że nie wygrają jak z Hellasem, tylko, że Hellas to obecnie lepsza drużyna niż Milan. Włoska filozofia.

Elseid_Design | 15.02.2020 00:51

Monocjromatyczn no zapomniałem. Więc przypomnij mi co zbudowali???

Monochromatyczn | 16.02.2020 23:44

^ maszynę do seryjnego zdobywania mistrzostw / dubletów przez prawie dekadę, ale może przespałeś. Wystarczyła szczypta neapolitańskiej mentalności i maszyna się zacina.



seriea.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy