REKLAMA
REKLAMA

Juventus wygrywa z Milanem!

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: SerieA.pl  |  10.11.2019 22:50
Juventus wygrywa z Milanem!

Juventus FC - AC Milan  |  fot. Grzegorz Wajda

Jak odebrać najlepszy bonus od bukmachera?
Skromnym zwycięstwem Juventusu zakończył się niedzielny hit 12. kolejki Serie A. Stara Dama przed własną publicznością skromnie 1:0 pokonał AC Milan.

W pierwszej połowie obie drużyny miały swoje sytuacje. W 16. minucie z ostrego kąta na bramkę Milanu uderzał Higuain, ale na posterunku był bramkarz. W odpowiedzi dziewięć minut później gości z Mediolanu na prowadzenie mógł wyprowadzić Piątek, ale jego uderzenie głową świetnie wybronił Szczęsny.

Napastnik reprezentacji Polski swojego kolegę z drużyny narodowej sprawdził również tuż przed przerwą. Szczęsny ponownie jednak odbił piłkę po jego strzale. Ostatecznie pierwsza połowa zakończyła się bezbramkowym remisem.

Osiem minut po przerwie do sytuacji strzeleckiej doszedł Matuidi, ale uderzył zza pola karnego tuż obok słupka. Decydująca o losach rywalizacji sytuacja miała miejsce w 77. minucie. Po ładnej wymianie piłki przed polem karnym, Paulo Dybala świetnie minął rywala w polu karnym, a następnie trafił do siatki w sytuacji sam na sam.

Milan próbował jeszcze odpowiedzieć. W 84. minucie okazję miał Calhanoglu, ale ponownie na posterunku stanął Szczęsny. Wynik 1:0 utrzymał się do końca pierwszej połowy.

Juventus FC – AC Milan 1:0 (0:0)

1:0 Dybala 77'

żółte kartki:
Juventus – Cuadrado
Milan – Krunić, Bennacer, Hernandez, Suso, Calhanoglu

Juventus: Szczęsny – Cuadrado, Bonucci, de Ligt, Alex Sandro – Bentancur, Pjanić, Matuidi (70' Rabiot) – Bernardeschi (61' Costa) – Higuain, Ronaldo (55' Dybala)

Milan: G. Donnarumma – Conti, Duarte, Romagnoli, Hernandez – Paqueta (85' Rebić), Bennacer, Krunić (61' Bonaventura) – Suso, Piątek (66' Leao), Calhanoglu
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 65 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

NewMaldini | 10.11.2019 22:51

Piłka jest jednak okrutna. Dzisiaj wyglądaliśmy świetnie, a być może lepiej od Juve, ale to gospodarze mieli ławkę, Szczęsnego i Dybale.
Szczęsny MOTM, to wiele mówi o tym meczu i naszej postawie. To Wojtek wygrał im ten mecz.
Pomimo wyniku naprawdę można być dziś dumnym z Milanistów.
Ogromna szkoda.

RMadridFAN | 10.11.2019 22:53

Standard. Można było stawiać na 1-0 po słabiutkim meczu. Szczęśliwe, toporne zwycięstwa - to chyna DNA juventusu. Chciałbym na nich trafić w 1/8 i ci wszyscy pseudokibice juventusu przekonaliby sie, że nawet będąc w kryzysie i tak jesteśmy nad nimi.

gk87 | 10.11.2019 22:53

Szkoda Milanu,zagrali dobry mecz, mogli urwać pkt Juve,brakło skuteczności, jakości no i ten nieszczęsny Szcęsny hehe

amazon | 10.11.2019 22:56

Bardzo dobry mecz Milanu. Pełna dominacja przez całe spotkanie. Zdecydowała ławka i dzień konia bramkarza Juventusu. Milan nie ma się czego wstydzić. Zagrali z zębem i bardzo odpowiedzialnie wcdefensywie. Benacer świetnie zagrał dzisiaj w środku pola i do tego bardzo podobała mi się gra bocznych obrońców ACM. Z taką grą Milan zacznie wygrywać.

xxBANGxx | 10.11.2019 22:56

Milan zagrał naprawdę dobry mecz, ale Szczęsny był bezbłędny. Jednakże największym wydarzeniem tego meczu była zmiana Ronaldo w 55 minucie, wow! Tego się nie spodziewałem, Ronaldo chyba też, bo od razu uciekł do szatni, heh. Odważna decyzja Sarriego, nie powiem. Oj będzie się o tym mówiło... a sam mecz był całkiem, całkiem. Nie był to może futbolowy Olimp, ale na pewno nie był to stracony czas. Drugą połowę oglądało się zdecydowanie lepiej. Sporo strzałów z naszej strony, ale Milan nie pękł i za to szacunek.  Mieli swoje okazje, nie mają Dybali... świetna akcja duetu Higuain (jeden z najlepszych na boisku) i właśnie Dybali, który pokazał swój techniczny kunszt. 1:0. Tak czy siak, Milan nie ma się czego wstydzić, bo gdyby nie Szczęsny to byłby remis, dobry mecz. Teraz chwila przerwy i jedziem dalej, Forza Juve!

Być może ten mecz obudzi Milan i Rossoneri wrócą do gry.
Tego im życzę, bo pokazali się z naprawdę dobrej strony.

BOYSSAN | 10.11.2019 23:01

Dobry mecz Milanu , jednak 3 pkt zostają w Torino. Juventus pewnym krokiem zmierza po kolejny tytuł mistrzowski.
Oglądałem chyba każdy mecz Juve w tym sezonie w serie a i moim zdaniem to Juventus zmienił Sarriiego a nie Sarri Juventus. Allegri wciąż tam jest , ale najważniejsze chyba są zwycięstwa i to się dzieje.
Kolejny słaby mecz Krystyny , gdzie tam do Złotej Piłki i tutaj nasuwa się pytanie czy to początek zjazdu CR7 czy jeszce wróci na poziom do jakiego przyzwyczaił

dalmare | 10.11.2019 23:02

Uff... co by to było gdyby Paratici wywiązał się latem z nakazanej sprzedaży Higuaina i Dybali. Milan Piolego: na razie jest zorganizowany i skoncentrowany, brakuje jakościowych wykończeń, mimo 7miu celnych.

Mucha52 | 10.11.2019 23:02

Brawo Milan postawili się  przeciwko imperium zła Z taką grą Milaniści mogą jeszcze powalczyć o Ligę Europy.Juventus dalej gra bardzo nudny futbol ale mają indywidualności które robią różnicę

BOYSSAN | 10.11.2019 23:05

@ Rossonero ty to jednak jesteś małym człowiekiem.

Odnośnie tego czy Milan dostanie impuls po tym meczu to byłbym ostrożny , gdyz taka porażka może zadziałać równie dobrze w druga stronę na zasadzie my zagraliśmy ponad stan oni nic specjalnego a nawet punktu nie ma. Następne kolejki zweryfikują

JerryF | 10.11.2019 23:08

Bardzo obawialem sie przyjscia Sarriego.
Zwlaszcza z dwóch wzgledow:
1. Ma swoje 1 ustawienie i chocby Etna z Wezuwiuszem jednoczesnie wybuchly to Maurycy go nie zmienia. Im wiecej krytyki, tym bardziej sie usztywnia.
2. Dwa wybuchowe charaktery jego i Ronaldo, co przy slabszej formie drugiego bedzie doprowadzac do roznego rodzaju eksplozji.

Niestety oba scenariusze zaczynaja sie sprawdzac. Gramy kolejny mecz w ustawieniu, ktore dlawi cala dtuzyne a CR najbardziej, pomimo ze na poczatku sezonu bylo kilka meczow gdzie gralismy skrzydlami i byl polot oraz ciekawe rozwiazania. W zamian za to gramy zageszczonym srodkiem i trequrtista, do ktorego roli nikt sie u nas nie nadaje.
W dodatku zaraz bedzie kwas z Ronaldo, bo Sarri nie potrafi sobie radzic z krnabrnymi zawodnikami, a CR to nie malolat Kepa i nie bedzie w Turynie miejsca na ego obu panow jesli sie nie pogodza.

Chyba do nowego roku odpuszcze sobie ogladanie Juventusu i bede zyl marzeniami naszego mitycznego stycznia...

DelPtasior | 10.11.2019 23:14

Mecz pod całkowitą kontrolą. OK - słabo wyglądaliśmy, ale Milan słabiej. Kolejny mecz Juve do zapomnienia w nadziei na to, że zaczną grać na miarę swojego potencjału.

Czy ta strona ma jakąś moderację? Kiedy wreszcie ten mózgowo niedopchnięty troll RMadridFAN poleci?

Monochromatyczn | 10.11.2019 23:26

Dajcie spokój z tym dobrym meczem Milanu, to Juventus grał fatalnie i popełniał masę własnych, niewymuszonych błędów. Jeśli porażka z tak słabo grającym rywalem jest dobrym meczem, to robicie z nich już kompletnych amatorów. Dobrze dysponowana Parma lub Bologna dziś mogłaby wyszarpać zwycięstwo, Milan wydawał się zachwycony faktem, że nie dostaje batów.

Juve wyszedł dziś kompletnie bez ambicji, od początku lekceważąc rywala ze świadomością, że i tak wpadnie. Świetnie, że wygrali, ale niestety mają potwierdzenie na kolejne mecze, że i tak wpada. Patrząc w jakim miejscu są oba kluby i jaka jest dysproporcja w potencjale, oczekiwałbym od zespołu, że wyjdzie gryźć trawę dla kibiców, aby przebić 6:1 z 1997 roku. Sarri powinien się powoli zacząć tłumaczyć z tego jak wygląda zespół w ostatnich tygodniach i z obecności Bernardeschiego i Matuidiego w podstawie - dwaj najbardziej katastroficzni piłkarze są na razie najbardziej nietykalni.

BOYSSAN | 10.11.2019 23:26

@jerryF nie przesadzaj , wygrywacie mecz za meczem krocząc po scudetto. Ja rozumie , ze dominując od lat chce się coś więcej niż tylko 3 pkt , ale zgadzam się i to jest odkąd ja pamietam ze słowami Swiecickiego który podparł argument słowami Bonka , ze to jest Juventus i tego nie zmieni zaden trener

Pjoter | 10.11.2019 23:31

Milan grał bodaj najlepszy mecz w sezonie, ale to nie wystarczyło na turyńskiego hegemona. Nie ma się jednak czego wstydzić. Zagraliśmy jak na nasze możliwości kadrowe dobry mecz. Czuję, że runda rewanżowa może być dużo lepsza w wykonaniu Milanu. Z taka grą możemy się jeszcze włączyć do walki o Ligę Europy. Juventusu można nie lubić, ale szanować trzeba. To własnie jest najwyższe świadectwo klasy drużyny, umiejętność wygrywanie meczów, które się po prostu nie układają.

BOYSSAN | 10.11.2019 23:32

@ mailo123 zgadzam się z Tobą , tylko jest jedna zasadnicza kwestia .. czy to Juventus musi coś komuś udowadniać w serie a :) moim zdaniem nie bo ciagle wygrywają.
Nie ma znaczenia czy mieli słabszy czy średni dzień , również czy Milan miał słabszy czy bardzo dobry ponieważ wyniki od lat są takie same.

Monochromatyczn | 10.11.2019 23:37

Dodam, że przecenianie występu Milanu (powtarzam - oba zespoły zagrały żenująco słabo) wynika z nisko zawieszonej poprzeczki, ale i z komentarza eleven, gdzie panowie milaniści sprawiali wrażenie, że Juve nie strzela tuzina bramek bo odrodził się Nesta z Costacurtą. Tymczasem Juventus nie strzela po prostu - również z gorszymi ekipami. Parafrazując słowa Bennacera, Lecce wykorzystało nieskuteczność i minimalizm Juve, ale Milan nie jest Lecce.

Co do komentarza eleven, to infantylne było też ich przeżywanie zmiany Ronaldo jako wydarzenia wieczoru. Jeszcze w studiu pomeczowym popiskiwali jak małe dziewczynki głównie wokół tego tematu, tymczasem CR sam poprosił o zmianę i zszedł wkurzony kontuzją:
https://twitter.com/m1897/status/ 1193642638618087428

Jedras | 10.11.2019 23:38

Świetny mecz Milanu. W pełni zasłużone 1-0!

wojojuve | 10.11.2019 23:41

Jak dla mnie to ta przewaga Milanu była bardziej pod publiczkę niż dla wyniku. Sporo strzałów, ale tak naprawdę wszystkie do wyciągnięcia dla klasowego bramkarza. Strzał głową efektowny, ale leciał zbyt długo, a potężne strzały były z dużej odległości. Do tego kilka strzałów z blizsza, ale w środek bramki i nie z powodu kiepskiej skuteczności, ale dlatego, że to nie były klarowne sytuacje. Jak dla mnie to Milan nie miał ani jednej takiej naprawdę groźnej sytuacji, gdzie powinni strzelić. Może nieudana główka Piątka.
Juventus miał znacznie mniej akcji i strzałów, ale widziałem kilka sytuacji, gdzie było blisko bramki. Nie były to lepsze sytuacje niż Milanu, ale jest ta różnica, że w podobnych nasi napastnicy strzelają co drugą lub trzecią. W tych sytuacjach Milanu to może 1 na 10 konczy sie bramką.

JerryF | 10.11.2019 23:44

BOYSSAN

Nie po to sie zatrudnia offensywnego trenera, nie po to sie placi najlepszemu napastnikowi ostatnich kilkudziesieciu lat (Messiego traktuje raczej jako pomocnika) 60mln rocznie, by męczyć sie potwornie z każdym przeciętniakiem średniej ligi, ktorej Anglia Hiszpania i Niemcy coraz bardziej odjeżdżają.
Wydamy 300mln jak obiecuje Agnelli po to by odpaść w LM z pierwsza lepszą drużyną, ktora jest wybiegana, ma głód gry i odrobine techniki jak Ajax...

To ja już wole Juve Conte, które grało ambitniej i z charakterem i kosztowało 4 razy mniej niż obecne.

VanBasten89 | 10.11.2019 23:47

Kibice Juve pamiętajcie, Nigdy Juventus nie dorówna Milanowi w ilości zdobytych trofeów.Nigdy. A ten kryzys który od długiego już czasu dręczy Milan kiedyś minie i znów będzie Juve zbierać baty od Nas.Pamiętajcie o tym. Pozdrawiam. Ps. Dzisiaj byliśmy lepsi od was...

BOYSSAN | 10.11.2019 23:49

@ JerryF

Koszty za Conte a teraz są na innym poziomie i zatrudnienie AC kosztowało by Agnelliego chyba więcej niż MS. Co do Ronaldo wielu przepowiadało zjazd formy bo wieku nie oszukasz a najlepsze lata miał w United i Realu , może wtedy trzeba go było kupić . Nie chce się wymądrzać , przewidywałem ze Sarri może mieć problem dać Juve wyzszy poziom i narazie wyższego poziomu napewno nie ma ale ... to dopiero listopad , ma czas

MrGhost | 10.11.2019 23:53

Milan nie ma czego się wstydzić ,ale za styl punktów nie dają . Sytuacja robi się dramatyczna. Milan po 12 kolejkach jest blisko 20pkt za liderem ,a do LM brakuje im praktycznie drugie tyle zdobyczy punktowej. Pioli musi wznieść się na wyżyny swoich umiejętności , żeby uratować ten sezon . Dla niego to jest ostatnia szansa w dobrym klubie

hablador | 10.11.2019 23:56

Juve posiadł umiejętność najcenniejszą: wygrywania.

Nieprawdopodobny wręcz jest kontrast między tym jak Juve gra, a ile ma punktów w tabeli.

Dziś brawa dla Wojtka, i całkiem niezły mecz Piątka.

Ciekawe czy z CR7 to początek grubszej afery, czy panowie wyjaśnią sobie co trzeba?

Monochromatyczn | 10.11.2019 23:57

Ludzie, jaki Conte? Ja pamiętam jak dostawaliśmy baty od Benfiki w LE kopiąc się po czołach, ale widzę, że pamięć jest krótka :) Trzeba iść do przodu, na razie z Sarrim stoimy w miejscu.

JuveLegia | 10.11.2019 23:57

@JerryF
Za Conte to BBC byli w swoim prime, i mieliśmy sporo mocniejszą linię pomocy. Pirlo, Vidal, Pogba, każdy lepszy od naszego najlepszego pomocnika obecnie - Pjanic.

bogus2809 | 11.11.2019 00:00

nieomylny: Pamiateaj ze Inter zarobił u siebie z juve:) gra Milanu jest z kazdej gry coraz lepsza dlaczego Milan przegrał?? nie ma takich zawodnkow jak DYBALA szacun dla goscia bierze gre na sb takiego gracza Milan potrzebuje jak dawniej KAKA

bogus2809 | 11.11.2019 00:02

nieomylny : tak walisz z ta serie b zobacz jak to wyszło na dobre dla juve :D pzdr

xxBANGxx | 11.11.2019 00:02

VanBasten89
No i fajnie. Byliście lepsi, macie 0 punktów. Miłej nocki.

Monochromatyczn
W momencie zmiany Ronaldo nie wyglądało to na kontuzję.
Parafrazując - mądry Polak po grzebaniu w internetach. ;)

grzwyss | 11.11.2019 00:04

Jakiej afery? Ronaldo zszedł na swoją prośbę:
https://twitter.com/juvefcdotcom/ status/1193645406338633729?s=19

BOYSSAN | 11.11.2019 00:05

@hablador pełna zgoda , Juventus te cechę miał od zawsze odkąd ja pamietam.
I tutaj nasuwa się pytanie dlaczego ta umiejetność nie obowiązuje w LM. Z perspektywy czasu niestety stwierdzam , ze w serie a nie ma rywali na Stara Damę a na LM brakuje.

Zgoda z @ Monochromatyzny , ze narazie z Sarrim Juventus stoi w miejscu. Tutaj trzeba trenerów absolutnie topowych aby oprócz wyników był jeszcze styl , a takich jest tylko 2 .. Kloop i Pep

grzwyss | 11.11.2019 00:11

te linki z tweetera jednak fejki

NonRare | 11.11.2019 00:30

Dziś Milan nie zasłużył na porażkę grali dobrze piłką, odważnie i jak równy z równym zabrakło tej przysłowiowej kropki nad i,kropki której nie pozwolił postawić Szczęsny, ale ten mecz może się okazać punktem zwrotnym Milanu wyjechaniem z bocznicy i wyjechaniem na dobre tory. A Rossonero cóż tylko obrażać umie zakompleksiony bachor, bierz przykład z prawdziwych kibiców Milanu na tej stronie, a nie powtarzasz teksty które mówią do Ciebie rówieśnicy w szkole... Forza Inter!

Joker | 11.11.2019 00:31

Sarri pokazał w 55 minucie jakie ma wielkie jaja i brawo dla tego pana, bo trzymanie na boisku kogoś za nazwisko mija się z celem. Dybala wszedł i zrobił różnicę, był 2 klasy lepszy niż Ronaldo, a dodatkowo dał wygraną czym tylko potwierdził słuszność decyzji Sarri'ego.

Nie zmienia to faktu, że ciągle na grę Juve patrzy się ciężko i jak powiedział Święcicki w trakcie transmisji to póki co bardziej Juve zmieniło Sarri'ego niż Sarri Juve i to jest prawda :) Milan na ich tle wyglądał bardzo dobrze, wręcz zaskakująco dobrze, można powiedzieć nawet iż goście mieli więcej dobrych okazji, a graczem meczu został Szczęsny, który popisał się kilkoma świetnymi interwencjami.

buzerantxD | 11.11.2019 00:34

@VanDzbansten89

XD

Pryqqq | 11.11.2019 01:11

@VanBasten89
Zeby Juventus dorownal Milanowi w osiagnieciach to musielibyscie sporo mistrzostw zdobyc

PLGero | 11.11.2019 02:03

Mecz nic specjalnego, ale wystarczył jeden błysk i pozamiatane, ale szkoda Milanu, bo walczyli dzielnie.
Nie rozumiem tylko tego narzekania na Ronaldo, że niby Dybala lepszy, w tym meczu pewnie tak, ale kto wie, czy Ronaldo grając do końca nie strzeliłby 2 bramek .. nikt tego nie wie. Zresztą pewnie jakaś niegroźna kontuzja, bo sygnalizował wcześniej zmianę.
Sarri widać, że na razie dobiera taktykę ostrożnie do ważniejszych meczy i wychodzi to na dobre dla wyniku, ale gorzej dla widowiska.

bihal | 11.11.2019 08:06

Nie rozumiem zachwytów nad Milanem. Kolejny mecz w plecy a jego kibice cieszą się że był dobry mecz. Jak na tą chwilę to są chłopaki do bicia. Wolę bez stylu wygrać mecz nizn że stylem doznać porażki. A co do Juventusu - znowu nic nie zagrali ale znowu 3 pkt zostaje w Turynie. Juventus zdobędzie mistrza, chyba że mój Inter wespnie sie na wyzyny i nie wpadnie w grudniowy kryzys.

Tiesto | 11.11.2019 08:50

Co kolejkę czytam że Milan zagrał najlepszy mecz do tej pory, gra dobrze,kwestia czasu itp a co kolejkę jest w plecy. To się nazywa brak jaj i mentalnosci i szukanie na siłę pozytywow, przypominam że żółtodziób gatusso praktycznie z podobnym składem regularnie punktował bez względu na styl a tu się ludzie cieszą bo drużyna mimo porażki się nie skompromitowala. A na dobrą sprawę to według mnie Juve grało że 30 procent tego co z Interem  a to i tak wystarczylo na Milan, który co kolejkę gra tak dobrze że zaraz będzie w strefie spadkowej. Taki rossonero musi być niesamowicie sfrustrowany jeżeli cieszy go porażka bo Inter nie będzie liderem

semprealex | 11.11.2019 09:02

VanBasten89

O czym piszesz? Juventus zdobył wszystkie możliwe puchary i miażdży Milan pod względem tytułów mistrza. A Milan nigdy nie potrafił zdobyć Pucharu UEFA

Kamilek1936 | 11.11.2019 09:03

A myślałem że będzie tytuł Juventus męczył się z Milanem...

Interista1987 | 11.11.2019 09:41

Wynik zgodnie z planem. na Milan nie ma co liczyc w kontekscie urwania pkt rywalowi z ktorym w tym sezonie rywalizujemy. Nic nam to nie daje totalnie, ze przegrali choc kazda kolejny przegrana to zawsze na plus. Na pocieszenie zawsze mozna powiedziec, ze gorszy sasiad znowu w plecy

marcin985 | 11.11.2019 10:02

Witam sympatyków Juve jak i naszych przeciwników.

Cóż można o tym meczu powiedzieć ... Znowu duża nieskutecznosc. W światło bramki bardzo mało strzałów a do tego gdzie Ramsey i Costa ? Higuain na ławkę Dybala powinien grać. Jakoś Gonzalo za mną nie przemawia miał asyste ale to Dybala wszystko zrobił, Ronaldo niewidoczny oprócz przeblyskow, Bernardeschi bez formy oprócz niecelnych strzalow nic nie pokazala.

Milan też ładnie atakował i dla mnie graczem meczu to Szczesny to co on w bramce robił to poezka i gdzie są jego krytycy którzy tak najezdzaja na niego. Dybala też pokazal swoj geniusz.

Najwazniejsze 3 pkt ale ile razy można tak mówić Sarri miał poprawić grę a jest gorzej niż za czasów Allegriniego.

Ile mamy keszcze czekać?

semprealex | 11.11.2019 10:11

Niby na plus, że nie tracimy bramki ale to tylko dzięki Wojtkowi. Nasza gra defensywna to jakaś kpina. Nie chcę nic mówić na Sarriego bo może to się jeszcze rozkręci ale za Allegriego nasi przeciwnicy mogli tylko pomarzyć żeby w ogóle dojść pod naszą bramkę a teraz autostrada. Z całym szacunkiem ale zagrożenie stwarzają nawet kluby jak Lecce, Brescia czy inne SPAL

BOYSSAN | 11.11.2019 10:27

@semprealex

Idealnie opisałeś sytuacje, różnice miedzy Juve Maxa a Sarriego . Za Allegriego wczorajszy mecz także zakończyłby się wynikiem 1:0 dla Juve ale Milan oddałby ze 2 strzały na bramkę

_tripletta_ | 11.11.2019 10:38

Co z tego, że Mialn lepiej wyglądał jak nie zdobył nawet punktu.
Martwi i to strasznie tragiczna gra Krzyśka. Jak on tej główki nie wykorzystał?
W sumie chyba najgłośniej po tym meczu tylko o zachowaniu CR który został wcześnie zmieniony, nie podał ręki Sarriemu i taki jest zżyty z drużyną, że od razu po zejściu pojechał sobie do domu...

TylkoJUVENTUS | 11.11.2019 11:27

Slaby mecz , Milan cos tam walczyl. 3 pkt zostaja w Turynie to najwazniejsze

Interista1987 | 11.11.2019 12:02

VanBasten89

Kibice Juve pamiętajcie, Nigdy Juventus nie dorówna Milanowi w ilości zdobytych trofeów.Nigdy. A ten kryzys który od długiego już czasu dręczy Milan kiedyś minie i znów będzie Juve zbierać baty od Nas.Pamiętajcie o tym. Pozdrawiam. Ps. Dzisiaj byliśmy lepsi od was...


Po co patrzysz na przestarzala historie z lat 60. Liczy sie nowa formula LM jest o wiele wieksza rywalizacja czolowych klubow i czesto sie zdarza ze to nie mistrz kraju wygrywa LM.
Wtedy grali tylko mistrzowie krajow w Pucharze Europy, Milan wygral LM 3krotnie od lat 90 a ostatnio 13 lat temu..
Obecnie dzieciaki do 17 lat mysla,ze Milan to ligowy sredniak, Torino tez kiedys wygrywalo lige a Celtic wygrywal puchar Europy, hamburger tez byl kiedys dobry

JuCheBaLe | 11.11.2019 12:02

Nasza gra zamiast wyglądać lepiej to wygląda coraz gorzej, miała być szybka i kombinacja gra za Sarriego a gramy coraz wolniej, brak schematów tylko klepanie piłki na swojej połowie, pomoc u nas najgorsza od lat, przydał by się Pogba, pozbyć się Khediry, Matuidiego a nawet Bantancura który sie nie rozwija i zatrudnić przecinaka i jakiegoś kreatywnego gracza bo liczenie na słabego w tym meczu Pjanicia jest bez sensu. Świetnie że zmienił Sarri słabego Ronaldo, wszedł Dybi i Costa i gra wyglądała dużo lepiej. Lampard zmienił oblicze Chelsea już jakiś czas temu i zespół gra pięknie i punktuje a obejmowali swoje zespoły w tym samym czasie. Niby wygrywamy ale czy o to chodziło w zmianie trenera? Nie, w przeciwnym razie nadal by nas trenował Max. No nic,coraz mocniej skłaniam się ku temu że jednak Sarri to nie trener dla nas, pożyjemy zobaczymy.

zecer | 11.11.2019 13:22

To odróżnia wielkich od mniejszych, nawet jak nie idzie to wynik się zgadza. Milan zagrał dobry mecz, ale piłka jest okrutna.

Kokodzambo | 11.11.2019 13:55

W końcu coś tam zaczęło grać w Milanie. Gdyby nie bardzo dobra dyspozycja Szczęsnego, to mecz bez problemu mógłby się skończyć zwycięstwem Milanu.

@VanBasten89 Juventus samodzielnie zdobył tyle mistrzostw, ile Inter i Milan razem wzięte (Juventus 37, a Mediolan 35). W bezpośrednich pojedynkach z tymi klubami też mają lepszy bilans. W zasadzie to Juventus nigdy nie zbierał batów od klubów z Mediolanu - było odwrotnie i w ligowych starciach to kluby z Lombardii częściej schodziły z boisk z opuszczonymi głowami. W ostatnich dwóch dekadach dominacja Juventusu była wręcz przerażająca.
A przyszłość? Czas pokaże, ale obecnie wszystko wskazuje na to, że Juventus ma lepszy plan i lepiej go realizuje.

przemGoku | 11.11.2019 14:28

Witam wszystkich fanów Juventusu i innych drużyn Serie A. Jestem kibicem Juve od 94 roku, więc jest to już kawał czasu i zdecydowanie większa część mojego życia. Na portalu jestem od mniej więcej roku. Długo się zastanawiałem czy się zarejestrować, do czego byłem efektywnie zniechęcany przez gówno burze, mające miejsce pod tematami dotyczącymi serie a. Ale po ostatnim meczu uznałem, że jak nie teraz to nigdy. Jak pisałem na wstępie z Juve jestem już od dawna i szczerze mówiąc dawno nie widziałem tak nijakiego Juventusu. Wciąż wygrywamy i jest to najważniejsze, jednak patrząc na to, co dzieje się na boisku to aż serce boli. Nasza gra nie wyglądała tak tragicznie nawet za najgorszego okresu u Allegriego. Nie byłem fanem zatrudnienia Sarriego, jak również nie podzielałem euforii części kibiców, kiedy przychodził do nas Ronaldo. W dalszym ciągu uważam, że nie za bardzo pasuje on do Serie A. Sarri zniechęcił mnie do siebie wypowiedziami na temat Juventusu, gdy był jeszcze trenerem Napoli. Cały ten sezon wygląda tak, jakby Sarri robił wszystko, co tylko w jego mocy, byśmy w tym sezonie nie wygrali scudetto. Jego decyzje odnośnie tego, kogo dysponuje do gry w pierwszym składzie są dla mnie conajmniej niezrozumiałe. Nie rozumiem czemu Dybala, który ostatnio jest chyba jedynym, któremu się chce, gra ogony. Berna to powinien chyba już do końca sezonu boiska nie zobaczyć. Ronaldo poniżej oczekiwań. Rozumiem, że ktoś taki jak del Piero juz nam się nigdy nie trafi, ale do jasnej cholery mam nadzieję, że w końcu doczekam czasów, kiedy znów wzniesiemy uszatego. Przepraszam za ten długi monolog i pozdrawiam wszystkich.

BOYSSAN | 11.11.2019 16:41

@ Kokodzambo

Zgadza się , w serie a Juventus jest zdecydowanym liderem. Za to w Europie lepsze osiągnięcia ma Inter Mediolan a Milan to pod tym względem zjada toruńczyków

BOYSSAN | 11.11.2019 16:43

* sorry słownik ... turyńczykow oczywiscie

urool | 11.11.2019 17:10

Z osiągnięciami Interu w Europie bym się nie rozpędzał. Ma jedną LM więcej, a resztę mniej lub po równo (chodzi mi też o KMŚ). Z osiągnięciami Milanu nie dyskutuję.

BOYSSAN | 11.11.2019 18:52

@ urool

Nikt się nie rozpędza. Widzisz jakiś błąd w mojej wypowiedzi ? Napisałem , ze Inter ma lepszy dorobek w Europie niż Juve i to jest prawda. Milan jest daleko w przodzie . Potwierdziłem ze Juve dominuje w Serie a , gdybym był złośliwy napisałbym z czego to może wynikać :)
Pozdro

Monochromatyczn | 11.11.2019 19:36

@Boyssan - w pełni świadomy, że kompletnie bez sensu jest wchodzenie w takie dyskusje, napiszę tylko, że to znaczenie Interu w Europie trochę przeceniasz :) Przecież dwa z trzech sukcesów wygrane były w latach 64-65, zupełnie nie istnieją w świadomości współczesnych. Po 30-tu latach kompletnej mizerii udało się zaistnieć w Pucharze UEFA, a dopiero po pół wieku wielkiej smuty udało się Mourinho raz nawiązać do lat 60-tych. Po czym znów nastąpiła dekada kompletnie niczego i może to znow potrwać pół wieku. Oczywiście chwała zwycięzcom za ten jeden sezon w 2010 roku, ale nie sądzisz chyba, że jakikolwiek kibic Juventusu zamieniłby na takie coś praktycznie coroczną rywalizację o zwycięstwo na wszystkich frontach i stałe miejsce w top 5 klubów Europy?

BOYSSAN | 11.11.2019 19:51

@ urool

Nikt się nie rozpędza. Widzisz jakiś błąd w mojej wypowiedzi ? Napisałem , ze Inter ma lepszy dorobek w Europie niż Juve i to jest prawda. Milan jest daleko w przodzie . Potwierdziłem ze Juve dominuje w Serie a , gdybym był złośliwy napisałbym z czego to może wynikać :)
Pozdro

Monochromatyczn | 11.11.2019 19:53

Wracając do tematu:

JUVENTUS: Buffon, Thuram, Ferrara, Tudor (42' Birindelli), Montero, Camoranesi (46' Conte), Tacchinardi, Davids (66' Zalayeta), Zambrotta, Trezeguet, Del Piero. In panchina: Chimenti, Pessotto, Iuliano, Di Vaio. Allenatore: Marcello Lippi.

MILAN: Dida , Costacurta (65' Roque Junior), Nesta, Maldini, Kaladze, Gattuso, Pirlo (71' Serginho), Seedorf, Rui Costa (87' Ambrosini), Shevchenko, Inzaghi. In panchina: Abbiati, Laursen, Brocchi, Rivaldo. Allenatore: Carlo Ancelotti.

Niewiarygodne, że tak to jeszcze niedawno wyglądało, a Europa klęczała przed Serie A. To wczorajsze spotkanie to karykatura.

BOYSSAN | 11.11.2019 20:01

@ Monoch....

To ze jesteście kibicami Juventusu , który jest drużyna najlepsza w serie a ( potwierdzam to po raz setny ) , po 2 jest Was potencjalnie najwiecej na tej stronie do komentowania  to nie znaczy , ze macie monopol na umniejszanie Interowi jego osiągnięć , bo zauważam ze przy wypowiedziach o jego sukcesach próbujecie umniejszać.
Naprawdę nie chce sie sprzeczać , ale z całym szacunkiem dzisiejsze pokolenie to kibice Barcy , Realu , Bayernu , City , Liverpoolu dla których osiągnięcia Juventusu znaczą tyle co wiesz . A dlaczego ? bo Juve nie wygrywa w Europie.
A czy jest osoba która wymienilaby się na wygryw w LM ?? Myśle ze ta osoba jest Andrea Agnelli :)
Z mojej strony tyle . Pzdr

BOYSSAN | 11.11.2019 20:04

@ Monoch...

I jeszcze żeby była jasność . Nie przeceniam pozycji Interu w Europie , bo uważam ze na dzisiaj jesteśmy może w okolicach 15 drużyny w Europie ( obiektywnie o potencjale )
Powtórzę , napisałem ze Inter wygrał w historii więcej niż Juve , tylko tyle

Monochromatyczn | 11.11.2019 20:15

@Boyssan - no nie zrozumiałeś, niczego nie umniejszam, ale daleko Wam do bycia wzorem :) Juventus ma problem, o którym piszesz, ale zamiana z Interem byłaby wpadnięciem z deszczu pod rynnę. Agnelli być może zazdrości Liverpoolowi ostatniego triumfu, być może chętnie by się z nimi zamienił, ale zamienić się z Interem? Jeśli nie przespałeś dekady pod jakimś leśnym głazem, to wiesz, że Inter nie posiada niczego na wymianę.

funjuve | 11.11.2019 21:39

Naczytałem się, aż mi się w głowie zakręciło. Aż tak źle było z tym Milanem? Wynik znam, bramkę Dybali też już widziałem, ale meczu niestety nie mogłem oglądać z przyczyn ode mnie niezależnych.
@przemGoku

Miałem chęć i przeczytałem cały twój monolog. Smutne , ale po większości prawdziwe jest to co napisałeś. :(   Mnie też aż serce ściska, kiedy oglądam w ostatnich czasach Juventus. Są zwycięstwa, ale takie wymęczone z wynikami najczęściej 2:1 lub ewentualnie 1:0. Ja też nie byłem absolutnie zwolennikiem zatrudnienia Sarriego na trenera naszego klubu. Pet się nie nadaje do zarządzania ekipą takiego giganta jak Juventus. Cały czas podejmuje błędne decyzje, eksperymentuje ze składem, w ogóle nie próbuje wykreować takiej podstawowej 11-stki, gdzie każdy by miał swoje stałe miejsce, stałą pozycję i wiedziałby jak ma grać, tylko prowadzi eksperymenty zarówno z ustawieniem, jak i z obsadą konkretnych graczy na konkretnych pozycjach. To się może w głowie pokręcić od tego co on wyprawia. Poza tym to jego ulubione ustawienie 4-3-1-2 jest do kitu, już wielokrotnie pisałem, że jakby to zmienił na 4-2-3-1, to by było o niebo lepiej. Zgadzam się też z tobą, że Bernardeschi w tym sezonie to niech lepiej ławkę dla kolegów grzeje, bo jest kompletnie bez formy i nic do gry nie wnosi. Tak, to Dybala powinien grać i to za Bernę, a nie wchodzić za Ronaldo. Fakt, że Cristiano ostatnio trochę gorzej wygląda na boisku, niż np. we wrześniu, czy na początku października, ale to jest cały czas wielki CR7, powinien grać całe spotkanie, jeżeli tylko ma siłę. Zdarzy mu się kilka gorszych zagrań w meczu, ale potencjał w nim drzemie taki, że na sam koniec meczu może strzelić piękną bramkę z główki, albo nawet przewrotki, stać go na wszystko. Czytałem nie tak dawno wywiad z Ronaldo na którymś z portali sportowych. Nie wprost, ale obarcza on jednak winą Sarriego o to, że się trochę przyblokował z tym strzelaniem bramek. Powiedział, że wg niego dzieje się tak, bo jest za dużo zmian, za duża rotacja składem i on w każdym meczu ma praktycznie innych  ludzi obok siebie w ofensywie, a przez to jest brak zgrania i wypracowanych automatyzmów. Ja się tutaj w pełni z nim zgadzam. Kto miał okazje pograć w obojętnie którą "Fifę" chociaż jeden sezon lub dwa, to wie, że zmienianie ustawienia co mecz i wstawianie  na niektóre pozycje co mecz innych piłkarzy nie przyniesie nic dobrego, bo będzie brakowało zgrania i automatyzmów pozwalających na grę praktycznie na pamięć. A o to przecież chodzi, żeby gracze doskonale rozumieli się na boisku.
No to teraz mi wypada przeprosić za tak długi monolog. :)  Ja też czekam na piękne mecze Juve, na trofea, tytuły, ale do tego potrzeba zgrania, a nie eksperymentowania.

funjuve | 11.11.2019 21:46

Pozdrawiam wszystkich Biało-Czarnych.
Forza Juve!

wojojuve | 11.11.2019 21:59

mono

Bardziej bym powiedział, że to Ty nie zrozumiałeś boyssana.

boyssan

Domniemam, że chodzi Ci o suche fakty (trofea europejskie). Prosto z wikipedii:

Juventus:
European Cup/UEFA Champions League 2 1984–85, 1995–96
UEFA Cup Winners' Cup 1 1983–84
UEFA Cup 3 1976–77, 1989–90, 1992–93
European Super Cup/UEFA Super Cup 2 1984, 1996
UEFA Intertoto Cup 1 1999

Inter:
European Cup / UEFA Champions League 3 1963–64, 1964–65, 2009–10
UEFA Cup 3 1990–91, 1993–94, 1997–98

Czyli 9 do 6 na korzyść Juventusu. Oba kluby po 3 razy puchar UEFA. Inter wygrał raz więcej LM, natomiast Juventus dołożył do tego PZP, Intertoto oraz dwukrotnie Super Puchar Europy. Uważasz, że ta jedna LM jest więcej warta od tamtych 4 pucharów?

urool | 11.11.2019 22:50

wojojuve - polać Ci
Ponadto te nasze przeklęte przegrane finały. Podejrzewam, że niejedna drużyna marzy o tym, żeby mieć na koncie 9 finałów LM (nie mówię, że cieszy ich przegranie, ale samo dojście tam i emocje też są bardzo ważne).



seriea.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy