REKLAMA
REKLAMA

Derby Merseyside na remis, City pozostaje liderem!

dodał: Kamil Krusiński  |  źródło: Anglia.goal.pl  |  03.03.2019 19:08
Derby Merseyside na remis, City pozostaje liderem!

Juergen Klopp  |  fot. Grzegorz Wajda

Jak odebrać najlepszy bonus od bukmachera?
Liverpool definitywnie stracił dziś fotel lidera - podopieczni Jurgena Kloppa zanotowali trzeci wyjazdowy remis z rzędu i ugrali tylko punkt na Goodison Park, gdzie rywalizowali w derbowym pojedynku z Evertonem. Tym samym, Liverpool nie odzyskał pierwszego miejsca, utraconego po wczorajszym zwycięstwie Manchesteru City nad Bournemouth.

Dwóch zawodników po wygranej na boisku beniaminka z Cardiff wymienił w podstawowej jedenastce opiekun The Toffees, Marco Silva - miejsca Jagielki i Richarlisona zajęli Zouma oraz Bernard. Na jedną zmianę po rozgromieniu Watfordu zdecydował się za to Jurgen Klopp - zamiast Milnera, na murawie pojawił się Henderson.

Na pierwszą wartą odnotowania sytuację trzeba było poczekać aż do 28. minuty - pojedynek jeden na jednego z Pickfordem przegrał Salah, a dobijającego Hendersona zablokowali obrońcy. Był to jeden z zaledwie dwóch celnych strzałów, które mogliśmy oglądać przez pierwsze 45 minut.

Siedem minut po zmianie stron, po raz pierwszy przetestowany został Alisson - po dośrodkowaniu z rzutu rożnego, Brazylijczyk wybronił jednak uderzenie głową Calverta-Lewina. W 69. minucie, futbolówka spadła pod nogi ustawionego kilka metrów przed bramką Fabinho, ale doskonałą interwencją w defensywie popisał się Digne.

Kiedy następne mecze?

The Reds zaliczyli tym samym trzeci wyjazdowy remis w Premier League z rzędu, a czwarty w sześciu ostatnich ligowych spotkaniach w ogóle. Strata punktów jest równoznaczna z utratą pozycji lidera. W następnej serii gier, Liverpool zagra przed własną publicznością z Burnley, natomiast The Toffees o ligowe punkty powalczą na St. James' Park, gdzie zmierzą się z Newcastle.

Everton FC - Liverpool FC 0:0



żółte kartki:
Walcott - Robertson, Fabinho

Everton: Pickford - Digne, Zouma, Keane, Coleman - Gueye, Schneiderlin (77' Gomes) - Bernard, Sigurdsson, Walcott (59' Richarlison) - Calvert-Lewin (74' Tosun)

Liverpool: Alisson - Robertson, van Dijk, Matip, Alexander-Arnold - Wijnaldum (63' Milner), Fabinho, Henderson - Origi (63' Firmino), Mane (84' Lallana), Salah
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 62 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Rob66 | 03.03.2019 19:10

Niestety strata punktow.
Zmiany Jurgena Kloppa to porazka.Milnerem i Lallana nie wygramy tej ligi.
Szkoda bo gra nie byla zla.
Mo Salah wybitnie bez formy.
Punkt i jedziemy dalej.
Ale cos mi sie zdaje iz te remisy beda nas drogo kosztowac.

FCHollywood | 03.03.2019 19:11

Żenada. Wprawdzie przewidywałem 0:0, ale z taką postawą LFC nie wygra ligi, mogę tylko współczuć ich kibicom.

moden1 | 03.03.2019 19:12

No i to jest ten Salah, którego doskonale pamiętają kibice Serie A. Robiący dużo szumu, aktywny, ale marnujący mnóstwo setek, chaotyczny, podejmujący złe wybory. Ciekawe czy wróci do życiówki z poprzedniego sezonu, bo tamtem rok to była jedna z największych metamorfoz zawodnika, jakie widziałem w piłce.

Drukarnia | 03.03.2019 19:12

Drukowania ciąg dalszy. Everton gra rękami w polu karnym i nic. Już w styczniu po meczu drukowanym pod City wiedziałem że będą mistrzem.

Anderson | 03.03.2019 19:13

xD

Fa_shit | 03.03.2019 19:13

City już Mistrza nie odda! po raz kolejny wielki Liverpool z pustymi rękoma.

ABN | 03.03.2019 19:13

Dziękujemy Everton C'mon City!!!

adasko_23 | 03.03.2019 19:14

Dobry szybki mecz i kilka klarownych sytuacji również było. Salah w formie z poprzedniego sezonu miałby dziś conajmiej 2 bramki.

City powraca na pozycję lidera, a jeszcze niedawno było -7ptk. Niesamowita walka się szykuje bo Obywatele mają trudniejszy jednak terminarz i obecnie niezły szpital.

Van Dijk jest wszędzie, byłem sceptycznie nastawiony do tego transferu ale biję się w piersi. Najlepszy obcenie obrońca w lidze.


Walka będzie pasjonująca mam nadzieję do ostatniej kolejki i niech wygra lepszy!

C'mon City! :)

ABN | 03.03.2019 19:14

Dziękujemy Everton C'mon City!!!

Blue_heart | 03.03.2019 19:15

Bez przesady... City ma teoretycznie trudniejszy terminarz i dodatkowo gra jeszcze w FA cup. Live natomiast prawdopodobnie zostanie już tylko liga, bo z Bayernem ciężko będzie na AA. Także walka o mistrza powinna trwać do końca i mimo wszystko ze wskazaniem na drużynę Kloppa.

adasko_23 | 03.03.2019 19:15

Dobry szybki mecz i kilka klarownych sytuacji również było. Salah w formie z poprzedniego sezonu miałby dziś conajmiej 2 bramki.

City powraca na pozycję lidera, a jeszcze niedawno było -7ptk. Niesamowita walka się szykuje bo Obywatele mają trudniejszy jednak terminarz i obecnie niezły szpital.

Van Dijk jest wszędzie, byłem sceptycznie nastawiony do tego transferu ale biję się w piersi. Najlepszy obcenie obrońca w lidze.


Walka będzie pasjonująca mam nadzieję do ostatniej kolejki i niech wygra lepszy!

C'mon City! :)

che2002 | 03.03.2019 19:16

ci co nie wierzyli w zadyszke live chyba nie maja juz watpliwosci...  

adasko_23 | 03.03.2019 19:17

Dobry szybki mecz i kilka klarownych sytuacji również było. Salah w formie z poprzedniego sezonu miałby dziś conajmiej 2 bramki.

City powraca na pozycję lidera, a jeszcze niedawno było -7ptk. Niesamowita walka się szykuje bo Obywatele mają trudniejszy jednak terminarz i obecnie niezły szpital.

Van Dijk jest wszędzie, byłem sceptycznie nastawiony do tego transferu ale biję się w piersi. Najlepszy obcenie obrońca w lidze.


Walka będzie pasjonująca mam nadzieję do ostatniej kolejki i niech wygra lepszy!

C'mon City! :)

Sztonfik | 03.03.2019 19:17

Widzisz Panie SCOUSER,Liverpool nic nie wygra. Mam  nadzieję, że czegoś Pana to nauczy.

RMadridFAN | 03.03.2019 19:20

Nieźle. Mimo wielokrotnej pomocy ze strony sędziów w tym sezonie i tak tracą lidera z City, które co chwile traci kontuzjowanych zawodników.

CFC_2018 | 03.03.2019 19:21

AnteKajtek to Obsrajciuch... sorry... Drukarnia :-D:-D:-D:-D:-D

Dzulian | 03.03.2019 19:23

Jak City ma trudniejszy terminarz? Jedni i drudzy mają tyle samo meczy z top6 (czyli po 2) Citizens mają derby i Spurs a LFC ma Chelsea i Spurs.

A biorąc pod uwagę że City może wystawić 2 trójki ofensywne nie tracąc na jakości to oni są faworytem. Mentalność też odegra kluczową rolę a tutaj City jest półkę wyżej.

FCHollywood | 03.03.2019 19:31

VVD to jedyny człowiek, który trzymał poziom. To jest jedyny plus w perspektywie meczu z LM.

Zobaczymy co przyniesie kolejna kolejka w Anglii i Niemczech.

Pepe12LFC | 03.03.2019 19:31

Klopp jeszcze może się przeliczyć z tym graniem na wyjazdach w stylu oby nie stracić a może coś wpadnie. Do pewnego momentu się to sprawdzało, ale teraz trzeba ruszyć bo City nie kalkuluje, że ma mecz na wyjeździe a za chwile mecz pucharowy tylko idą jak po swoje. No nic teraz trzeba liczyć, że ManU lub Tottki urwą punkty. Świetny jest ta rywalizacja , na początku kilka punktów przewagi City , później kilka punktów przewagi LFC, a teraz znów 1 pkt dla City i 9 kolejek . Mam nadzieje, że skończy się kalkulowanie tylko jazda na maxa!

FCHollywood | 03.03.2019 19:33

Dzulian
City i LFC mają u siebie Totki.

Ale City mają derby na wyjeździe i chyba o ten mecz chodzi w trudniejszym terminarzu.

Mimo wszystko wydaje mi się, że prędzej LFC kolejny raz zawali jakiś mecz niż kontuzjowane City.

Adam96 | 03.03.2019 19:34

Klopp już się poddał. Szkoda. Naprawdę była szansa wygrać mistrzostwo. No ale jak się wprowadza Lallanę za Mane, Milnera zamiast Keity to nie ma co się spodziewać czegoś więcej. 3 DM w pomocy to o dwóch za dużo.

radek281291 | 03.03.2019 19:41

@adasko_23

Dzięki za jedyną normalną wypowiedź z szacunkiem i zdrowym podejściem, brawa się należą

Reszta komentarzy jak zwykle dno i to ze strony kibiców drużyn z dalszych miejsc, które mają swoje mniejsze lub większe problemy, ale przynajmniej mają chwilę do wbicia szpili

Z Bayernem nie musi być tak źle. Wystarczy wykorzystać jedną sytuację i z taką postawą Virgila - pełen spokój z tyłu... tylko jak Salah ma być tak skuteczny, to nie wiadomo co to będzie, bo sytuacji kilka powinno się pojawić

Co do samego meczu - zmiany nie były zbyt istotne. Wystarczyło, żeby Mo wykorzystał swoje 2 sytuacje + Fabinho od razu powinien strzelać i byłoby po meczu, bo Everton nie zagrażał przez 90% meczu i nie byłoby o czym tu w ogóle rozmawiać

No ale to już było i trzeba grać dalej

chelsea4life | 03.03.2019 19:51

Niestety liczby są bezlitosne dla Liverpoolu. W dwa miesiące są -11 punktów do City. Gdzie ten heavy metal Kloppa z pierwszej połowy sezonu? Teraz to raczej disco polo. Jak dla mnie grają za bardzo asekuracyjnie. Jeśli nie pójdą na całość to tego tytułu nie będzie i znowu pozostanie duży niesmak.

piecia00 | 03.03.2019 19:59

Jeszcze ze trzy remisy i liverpool będzie walczył o top 4.

Ares705 | 03.03.2019 20:06

Postawiłem na Liverpool szkoda punktów
W Monachium będzie ciężko .
A
SCROUSER pomożesz mi w typach angielskiej

Anderson | 03.03.2019 20:10

Gdyby nie Van Dick to Liverpool okupowały dziś środek tabeli. Nic już nie zostało z tej magicznej ofensywny Kloppa którą tak się wszyscy przed rokiem jarali. Salah to jednosezonowiec.

radek281291 | 03.03.2019 20:18

Anderson

;DDDD  Wiadomo, że jesteś zwykłym trollem, ale ten jednosezonowiec drugi rok z rzędu ma powyżej 20 bramek i ma ich więcej niż Auba

No i każdy z obrońców jak i cała formacja w LFC jest 3x lepsza niż Arsenalu

Mr_Devil | 03.03.2019 20:30

Szok i niedowierzanie. Obstawiałem wygraną Liverpoolu. Najważniejsze derby od lat schrzanione przez czerwonych. Pisałem przed meczem, że wygrana z Watfordem była zacna, ale jednak z pomocą gości. Dziś laga na van Dijka najmocniejszą bronią Liverpoolu.

Szansą dla czerwonych kontuzje w City i zmęczenie sezonem. Niebiescy mają za sobą 46 spotkań, Liverpool 38.

Dzulian | 03.03.2019 20:33

Że ktoś jeszcze w 2019 roku, daje się nabrać na trollingi Andersona to szczerze gratuluję intelektu.

To nie jest żaden kibic Arsenalu, chłop hejtuje wszystko i wszystkich. Arsenalu nie lubi nawet bardziej od LFC, dlatego dał sobie taki avatar, żeby klub obrywał przez jego prowokacje.

ABN | 03.03.2019 20:37

Live na pewno się jeszcze potknie mentalność  też pewnie trochę spadła City to musi wykorzystać dodajmy też, że City walczyła do nie dawna na 4 frontach a Live od dawna na 2... Jest duża szansa na po 4 koronę C'mon City!!!

ABN | 03.03.2019 20:39

Live na pewno się jeszcze potknie mentalność  też pewnie trochę spadła City to musi wykorzystać dodajmy też, że City walczyła do nie dawna na 4 frontach a Live od dawna na 2... Jest duża szansa na po 4 koronę C'mon City!!!

Mr_Devil | 03.03.2019 20:44

@Drukarnia aka antekkajtek
" Drukowania ciąg dalszy. Everton gra rękami w polu karnym i nic. Już w styczniu po meczu drukowanym pod City wiedziałem że będą mistrzem."

Ręka ręce nierówna. Rosłoń to pięknie wytłumaczył. Tacy jak ty oczekują od obrońców, że będą biegać ze splecionymi rękoma. Co jeszcze? Może niech biegają ze splecionymi nogami, tylko i wyłącznie w meczach z Liverpoolem! ;-) Sam do siebie nie masz szacunku chłopie, popraw się. Ręka nabita, przypadkowa, zbyt bliska odległość..

slawekmat | 03.03.2019 21:13

teraz presja po stronie LFC,wiele zależy gdzie oba zespoły dojdą w LM. City przejdzie zapewne a LFC nie wiadomo. Z 2 strony City ma takie zaplecze ze w meczach ze słabszymi spokojnie 3,4 graczy moze odpoczywać. No teraz zaczyna się zabawa o.mistrzostwo i top4 dla reszty stawki

The Kop | 03.03.2019 21:30

No słuchajcie mieszcza Mr Devila.
Napisał że wygrana no i tak musiało być. A teraz tylko linków brak jakie to cienkie jest LFC.
Co do meczu ujął bym tak ',, co zyskaliśmy u siebie straciliśmy dziś''. No i jak zawsze mówię derby rządzą się swoimi prawami.
Mam nadzieję tylko że MU będą grały z taką zaciętością co Everton.

The Kop | 03.03.2019 21:44

Slawekmat
No Napewno LM będzie ważna dla każdej drużyny. Ale czy ktoś da odpocząć swoim najlepszym piłkarzom??!! Nie do końca zgodzę się bo walka trwa dalej czy PL bądź LM.  

radek281291 | 03.03.2019 21:55

Dzulian

Weź się koleś trochę opanuj i pomyśl zanim cokolwiek napiszesz, bo zachowujesz się jakbym nie wiadomo co odpisał na prostacką zaczepkę i jeszcze zje**ł Arsenal po całości

Nie będę nic mówił o twoim intelekcie, ale pomyśl troszkę następnym razem

radek281291 | 03.03.2019 22:03

Nie ma w ogóle mowy o żadnym karnym po zagraniu ręką. Zwykłe nabicie z dwóch metrów, gdzie nie można było nawet jak zareagować. Nikt kto potrafi obiektywnie spojrzeć na to, nawet by nie pomyślał o karnym


slawekmat

Zgodzę się z tym zapleczem City, pomijając już całą dyskusję skąd to zaplecze się wzięło i za jakie sumy, bo teraz to nie ma większego znaczenia. Niestety City na ławce ma Jesusa, Danilo, Mahreza, Silvę itd., a Liverpool może "postraszyć" Lallaną, Stu, Origim i Milnerem. Pierwszy skład jest jedynie w stanie rywalizować na równi z pierwszą jedenastką City

drazen80 | 03.03.2019 22:52

radek281291 sztuka jest z rezerwowego zrobić cos, kogoś i nie mow mi, że Origi, Daniel lub Lallana nie maja jakości. Według mnie nie są po prostu w rytmie meczowym. Zauważ, że w City rotacje są zdecydowanie większe. Zawodnik według mnie wtedy tez czuje, że jest w rywalizacji, jest potrzebny.

Zapowiada się super walka bardzo równo grających w tym sezonie dwóch drużyn, najlepsza piłka jest preferowana przez te ekipy jak i jakość piłkarzy na najwyższym poziomie, niech wygra lepszy!

Życzę powodzenia i oby nas emocje nie omijamy :)

Pozdrawiam

SteveG | 03.03.2019 23:20

W meczu z Burnley Salah niech usiądzie na ławie i za niego Shaqiri do pierwszego składu, bo Mo ostatnio kopię się po czole i jeden mecz na ławce przydałby mu się. Obowiązkowo Keita do pierwszego składu, bo to jedyny kreatywny pomocnik, który ciągnie grę do przodu. Nie chce już więcej oglądać Milnera, który gra tragicznie. Szkoda tej nieszczęsnej kontuzji AOX-a, bo on świetnie napedzał grę w środku pola, a tak ciągle ten niemrawy środek z Hendersonem i Jamesem.

Dzisiejsze zmiany Kloppa przemilczę. On z Salaham zawalili nam mecz, który można było spokojnie wygrać.

Joker | 03.03.2019 23:36

Kolejny hitowo zapowiadający się mecz z udziałem Live i kolejne 0:0... Z zespołu, który się świetnie oglądało przerodzili się trochę w nudziarzy... Goli nie tracą, to trzeba im oddać, ale z tą kreacją i skutecznością jest problem... Zwłaszcza w meczach gdzie jest większe ciśnienie... Coś czuję, że będzie jednak problem z Bayernem w rewanżu, który ostatnio zaczyna wyglądać coraz lepiej...

antytroll | 04.03.2019 01:06

Hahahahahaha tragedia!!! ten klub nie ma charakteru i nigdy nic nie wygra :D Liverpool upadł jak Gerrard w meczu z chelsea hahahahahaha

MunaI | 04.03.2019 06:51

Chyba wszyscy zastanawiali się w czasie meczu, który z chomików biegających w głowie Kloppa właśnie wyleciał poza kółeczko, że ten zdecydował się na wprowadzenie Milnera i Lallany. Tego się zwyczajnie nie da wytłumaczyć, gdy na ławce siedzą Sturridge, Keita i Shaqiri. Nawet wprowadzenie Firmino to średni wybór, bo ten zawsze, ale to ZAWSZE częściej przebywa w środku pola niż w polu karnym rywala. Jak można walczyć o zwycięstwo takim stosem drewna (Henderson, Milner, Lallana)?

Salaha za dzisiejszy mecz posadziłbym na ławce. Ten człowiek tak irytuje od jakiegoś czasu swoją grą, że aż razi w oczy. Wcześniej było to jeszcze do zniesienia, bo coś tam strzelał. Teraz skuteczności brak, a Salah nadal wdaje się w głupie pojedynki lub podejmuje decyzje o strzałach z każdej możliwej pozycji, choć niejednokrotnie Mane wychodził na lepszą pozycję. No i ten Henderson. Człowiek, który nadaje się wyłącznie do destrukcji, bo podanie z pierwszej piłki do kolegi przed nim przerasta jego możliwości.

Mistrzostwo jeszcze nie jest przegrane, ale miejsca na błędy było niewiele przed tym meczem. A tu jeszcze mecze z Chelsea i Tottenhamem. Wesołą miną na konferencji mistrzostwa się nie wygra. Za to można je przegrać idiotycznymi decyzjami jak wysłanie do boju Lallany, gdy na ławce siedzi piłkarz za ponad 50 mln, za którego sprowadzeniem optował sam Klopp.

SCOUSER1892 | 04.03.2019 07:25

z czego wy się cieszycie? przecież to nie koniec sezonu i wiecie co wam powiem? że Liverpool będzie mistrzem

spójrz hejterze w terminarz a ujrzysz praktycznie komplet punktów Liverpoolu do końca sezonu, ja widzę jeszcze może z jeden remis w tym sezonie i reszta to zwycięstwa

drużyny pokroju Burnley, Fulham, Cardiff, Huddersfield, Southampton czy Newcastle to drużyny jak najbardziej nie do pokonania a do rozjechania, mało tego że będziemy mistrzem to jeszcze z lepszym bilansem bramkowym podczas gdy teraz mamy gorszy od City o 7 bramek

niektórzy wyskoczą mi zaraz z Spurs i Chelsea, fakt nie będą to łatwe mecze ale będą na Anfield, na którym przegrywamy z okazji końca świata, niech tacy niedoinformowani spojrzą też jaki bilans ma Tottenham na Anfield i się dowiedzą że w połączeniu z tym że Liverpool na Anfield przegrywa z okazji końca świata dojdą do wniosku że Spurs też raczej przegrają, statystyki nie kłamią a Tottenham wygrał chyba z jeden mecz na Anfield od epoki kamienia łupanego, jakby tego mało proszę wziąć pod uwagę słabe końcówki sezonu Spurs i wszystko składa się w jedność

jedynym meczem którego w tym sezonie nie wygramy to będzie Chelsea z którą mamy w ostatnich latach słabsze wyniki jednak jako że gramy na Anfield to myślę że zremisujemy

podsumowując, Liverpool do końca sezonu straci już tylko 2 punkty moim zdaniem co oznacza mistrzostwo w przypadku jednej porażki Man City którą realnie widzę w conajmniej 3 spotkaniach w tym sezonie i nie powiem z jakimi rywalami bo hejternia mnie znowu dojedzie a potem się okaże, że znowu miałem rację i dalej będą na mnie wsiadać z tytułu że ją faktycznie miałem a nie hejciarnia :)

PS. podpowiem tylko że porażki City nie dostrzegam w meczu z Tottenhamem więc wielcy znafcy futbolu mają zagadkę jakich rywali mam na myśli....

eksplozja komentarzy przypomina mi eksplozję Goodison Park po meczu z nami, ucieszyli się jakby wygrali mistrzostwo Anglii a prawda jest taka że od 9 lat nie potrafią pokonać w żadnych rozgrywkach Liverpoolu ani u siebie ani na wyjeździe i ot wielki sukces-nie przegraliśmy u siebie derbów.... :) żałosne

jeśli ktoś uważa, że City już napewno będzie mistrzem to turbany z głów, ja widzę dalej LFC jako mistrza na koniec sezonu hehe, zobaczymy jak to się potoczy no ale rozumiem radość hejterów, w końcu pół sezonu marzyliście o tym momencie kiedy to Liverpool spada ze szczytu :)

pozdrowionka i wielkiego zawodu na koniec sezonu życzę, żeby wszyscy się upienili a ja dopiero wtedy definitywnie pożegnam się z tym portalem żeby nie czytać fali nienawiści zalewającą mój klub

YNWA !!!

KuS | 04.03.2019 07:42

@SCOUSER1892

Boże... jakim Ty jesteś hipokrytą, byś raz się przyznał do błędu, to wyszedłbyś z twarzą i inni by się nie czepiali. Komplet punktów Liverpoolu ? Chyba sobie żartujesz. W Pucharze Ligi Chelsea przyjechała na Anfield i dostaliście w plecy, dlaczego teraz nie miałoby się powtórzyć ? To City może wygrać wszystko do końca i się nawet na was nie oglądać. Z MU będzie ciężki mecz ale mimo wszystko wydaję mi się, że ich przejdą. W ogóle co to za logika ? City, które znowu się rozpędza, będzie miało 3 mecze, gdzie stracą punkty, a Liv, które widać, że łapie zadyszkę i brakuję im pary do końca sezonu, straci tylko 2 punkty... Puknij się w głowę i skończ gadać głupoty

ABN | 04.03.2019 10:00

SCOUSER1892
Czy ty przeczytałeś to co napisałeś "Liverpool do końca sezonu straci już tylko 2 punkty moim zdaniem co oznacza mistrzostwo w przypadku jednej porażki Man City którą realnie widzę w co najmniej 3 spotkaniach w tym sezonie" haha rozbawiłeś mnie tym komentarzem. Ewidentnie widać, że Live łapie zadyszkę ostanie 7 meczy Live: (R)-Remis, (Z)-Zwycięstwo: R,Z,R,R,Z,R,R. Więc skończ pisać głupoty i skup się na swoim klubie. @KuS dobrze napisał nie umiesz się przyznać do błędu i tyle.

Mr_Devil | 04.03.2019 10:36


@The Kop
"No słuchajcie mieszcza Mr Devila.Napisał że wygrana no i tak musiało być. A teraz tylko linków brak jakie to cienkie jest LFC."

Paranoja! ;D

CFC_2018 | 04.03.2019 10:37

Uuuuu... Skuzer się spienil :-D

Pamiętaj, dzieciaku... Liverpool już raz "był Mistrzem" a po meczu z Chelsea a później z Crystal Palace kim został...? Miszczem... :-D

Tak więc proponuję wytrzezwialke... ;-)

Zebry | 04.03.2019 11:59

SCOUSER1892

Raczej to jest Twoje pobożne życzenie. To samo można napisać o City. Jedna wpadka Liverpoolu i nawet derby Manchesteru mogą niewiele zmienić. A z teoretycznie silniejszych przeciwników, to City ma u siebie Tottenham, podobnie jak The Reds. Czasami strata punktów może przyjść w niespodziewanym momencie, znamy dobrze dopisywanie ich przed meczem. MC też udowodnił, że potrafią gubić tam, gdzie nikt by się nie spodziewał. Na razie to oni rozdają karty, reszta jest gdybaniem.

SCOUSER1892 | 04.03.2019 12:36

i teraz tak.....

City wszedł na lidera i wszyscy krzyczą że będą mistrzem

gdy liderem był Liverpool, wszyscy się pienili długimi miesiącami

Liverpool nie przegrywa meczów, jednak remisy na OT czy w derbach na Goodison to nie są kiepskie wyniki bo chyba nie muszę nikomu tłumaczyć jak ciężko jest wygrać mecz derbowy na wyjeździe gdzie doping wyraża niezadowolenie gdy tylko piłka znajdzie się choćby w pobliżu pola karnego gospodarzy

Liverpool traci punkt do lidera i już City jest mistrzem?

mam jeszcze jedno pytanie.... właściwie to po co Liverpool ma grać ostatnie 9 meczów skoro nie mają szans na mistrzostwo? zapewne w ostatnich 9 meczach zagramy zawodnikami z drużyny U23 :)

i tak już przegraliśmy więc po co pierwszy skład katować prawda? jak dla mnie to parodia, ludzie tutaj każą mi nie wierzyć w mój klub bo ich zdaniem nie będzie mistrzem, waszym zdaniem nie będzie a moim będzie :)

KuS | 04.03.2019 12:54

@SCOUSER1892

Tu nie chodzi o to czy Ty wierzysz w ten klub czy nie, tylko o to, że jesteś nieobiektywny. City i Liv mają teoretycznie te same terminarze, czyli 2 zespoły z top 6 i resztę, z którymi potencjalnie wygrają, a Ty piszesz, że City ma tak trudny terminarz, że mogą wtopić 3 mecze. Liv za to straci tylko 2 punkty. No sorry... Porównaj sobie formę obu drużyn to City wciąga Liv nosem.

radek281291 | 04.03.2019 13:15

Munal, drazen80

Przecież Keita w tym sezonie ma tylko jedną asystę i 0 bramek na 20-kilka spotkań

Zagrał kilka dobrych spotkań, a tak to cała reszta mdła, bez "zęba" i nie jest tytanem pracy i walki, a w derbach trzeba grać twardo. Mimo wielu wad, Henderson jest takim waleczniakiem. Fabinho też dawał radę w środku pola

Do tego są szklani Lallana i Stu, którzy co chwilę mają przerwę i nie mają jak i kiedy wpasować się w drużynę. Jedynie Firmino i Shaqiri mogli coś wnieść i jeden z nich został wprowadzony, ale wynik jest brakiem skuteczności Salah w dwóch 100% sytuacjach i Fabinho, który zamiast oddać strzał, to przyjmował piłkę na kolano...

Wiadomo, że można teraz sobie pogdybać, ale gdyby Mo wykorzystał swoje setki i Fabinho dodał swoje "3 grosze", to ocena meczu i zmian byłaby zupełnie inna

The Kop | 04.03.2019 13:19

Mr. Devil
Paranoja to masz na drugie wczoraj już niejeden opisał co o Tobie myśli. I to już ie tylko moje zdanie. Ty masz jaką paranoję na punkcie LFC. Twoja choroba to LFC.
Uciekam to szkoda czasu na jakiegoś gamonia.

majin | 04.03.2019 15:18

Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego kibice LFC obrośli tak w piórka? Jeszcze nie tak dawno w europie byli chłopcami do bicia, myślałem, że te kilka lat posuchy nauczy skromności kibiców ale się myliłem. Ba nawet wtedy kiedy LFC siał grozę w Europie i wygrywał lige mistrzów to kibice nie byli tak butni jak teraz. Dwa lepsze sezony dzięki Kloppowi i już niektórzy tu myślą ze są top1 klubem na świecie. Miałobyć 4-5:0 z Bayernem a po remisie i tak cisneli ze to Bayern był mega slaby. I żeby nie było, to ja w lidze angielskiej kibicuje Liverpoolowi ale mam wrażenie, że przydałby się kolejny zimny prysznic dla was.

Lilly | 04.03.2019 15:29

majin
Dokładnie, pamiętam mecze z sezonu 2016/17 gdzie przegrywali ze Swansea czy Sunderland, ale z topem tracili niewiele. Szczerze jeszcze 3 miesiące temu można było im życzyć mistrzostwa. Tylko wiedzcie, że chyba tylko na tej stronie są tacy kibice Liverpoolu. Na innych stronach jakoś nic takiego nie piszą.

che2002 | 04.03.2019 16:02

Majin
bo polowa kibiców live na tej stronie to malolaci i szukanie zaczepek to ich jedyne zajęcie w zyciu :) każdy klub ma takich, ale ci z live są wybitni w tym sezonie. Zobaczymy na koniec sezonu czy dalej bedzie taka napinka z ich strony... (Chociaż już wolę żeby live wygrało mistrzostwo niz city)

Mr_Devil | 04.03.2019 18:04

@the kop
Tak pamiętam, sam się zaorał i poszedł dalej. Ty też miałeś iść i już nic nie pisać, nie wytrzymałeś.. Nie masz honoru, nigdy go nie miałeś.

Jeśli chodzi o kibiców Liverpoolu, oczywiście nie wszyscy reprezentują poziom np the kopa.. Wrzucanie wszystkich do jednego wora jest krzywdzące.

CFC_2018 | 05.03.2019 05:24

Tak na koniec...

Gdyby babcia miała wąsy to by... kibicowala... Liverpoolowi :-D:-D:-D

KuS | 05.03.2019 07:20

@CFC_2018

Przestań prowokować, to jest żałosne

CFC_2018 | 05.03.2019 08:21

Ok, przestanę...

... jak Ty będziesz mógł mi obiecać że bacznie się będziesz przyglądał prowokacjom skierowanym w kierunku Chelsea ;-)

A żałosne to jest nazywanie Chelsea "feajerami", "smerfami" czy "pseudopilkarzami"... ich napietnuj ;-)

KuS | 05.03.2019 11:29

Czyli jak oni są trollami, to Ty też możesz ? Nie lepiej być ponad tym i to ignorować ?

radek281291 | 05.03.2019 13:31

I ciągle ten sam schemat...

Wrzucanie wszystkich do jednego wora na podstawie kilku głupich/wyniosłych/zbyt pewnych siebie wypowiedzi 3-4 kibiców.

Trochę szkoda tracić czas, bo na każdym newsie tak się kończy

CFC_2018 | 05.03.2019 21:45

Może i lepiej... sytuacja pokaże ;-)



seriea.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy
27.09 19:56