REKLAMA
REKLAMA

Mourinho: Niewielu może się ze mną równać

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: ASInfo  |  15.03.2015 10:21
Niełatwych kilka dni ma za sobą Jose Mourinho, na którego spadła fala krytyki po odpadnięciu Chelsea z Ligi Mistrzów już w 1/8 finału z PSG. "Zupełnie mnie to nie obchodzi" - zarzeka się Portugalczyk, cytowany przez serwis Four Four Two.

Wydaje się, że opiekun The Blues był przed starciem z paryżanami zbyt pewny siebie. Kilkakrotnie podkreślał, że bardzo się cieszy z wylosowania PSG, rzeczywistość pokazała jednak, że radość była nieuzasadniona i to Chelsea znalazła się za burtą LM.

Angielscy dziennikarze winą obarczyli właśnie portugalskiego szkoleniowca, pytając, czy ta klęska nie wpłynie na jego karierę.

"Moje samozadowolenie bierze się przede wszystkim z porównania do innych. Widzę wyraźnie, że niewiele jest trenerów, którzy mogą się ze mną równać w kontekście sukcesów. Między mną, a pozostałymi widzę ogromną różnicę, ogromny dystans" - podkreślił w swoim stylu Mourinho.

"Mam do nich dużo szacunku, ale w Premier League kto zdobył trofeum w Europie? Ja i van Gaal. Kto zdobył mistrzostwo Anglii więcej razy niż dwukrotnie? Pan Wenger i ja. Ilu wygrało każde trofeum w tym kraju? Tarczę Wspólnoty, Puchar Ligi, Puchar Anglii, Premier League? No ilu?" - pytał retorycznie Portugalczyk.

"Nie jestem zadowolony z wyniku dwumeczu z PSG, ale za bardzo się o mnie martwicie. To, co czyni mnie szczególnym to fakt, że jestem ponad tym wszystkim. Myślicie, że przejmują mnie te bzdury, które czytam? Uważacie, że mnie to obchodzi? Zupełnie mnie to nie obchodzi" - zaznaczył opiekun The Blues.

Mourinho to jeden z najbardziej utytułowanych trenerów w Europie. Ma na swoim koncie mistrzostwa czterech krajów, puchary krajowe. Dwukrotnie wygrywał także Ligę Mistrzów. Aktualnie pewnie zmierza po zwycięstwo w Premier League.

Czytaj również

Chelsea vs Southampton
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 74 komentarzy

1897 | 15.03.2015 10:29

ojejej kogoś tu strasznie boli tyłeczek po upojnej nocy z Francuzami :)

peerzet | 15.03.2015 10:53

a kto oprocz Ciebie dostal na transfery ile chcial od Rosyjskiego Miliardera ? tez nikt, faktycznie jest bardzo wyjatkowy.

pawelwa | 15.03.2015 11:02

Uważam ze to początek końca tego trenera ,nie będzie mistrzostwa to wyleci z hukiem z Chelsea .

Blue_heart | 15.03.2015 11:04

Za chwilę zjadę się kibice innych drużyn i zacznie się, oj będzie się działo.

mrm86 | 15.03.2015 11:06

raz juz dostał kopa w dupe w londynie od romana i dostanie drugi raz

NiebieskiCFC | 15.03.2015 11:09

Może i dostanie, ale bardziej martwiłbym się o LVG. Start

slawekmat | 15.03.2015 11:18

Mou ma racje, ale taka gadka sciaga na siebie lufy dziennikarzy, jeden slabszy sezon i wszyscy mu to beda wypominac, a jak wiadomo media potrafia w jeden dzien stworzyc gwiazde ale i w jeden dzien ja zniszczyc, to ze Mou sie nie przejmuje to wcale nie znaczy ze Romek mysli lub bedzie myslal podobnie skoro byl wstanie wywalic Di Mateo po wygraniu Lm!! Co do Lvg to on jest pierwszy raz w Pl a Mou drugi, poza tym za swojej pierwszej kadencji Jose przejal klub glodny trofeow,zawodnikow ktorzy chcieli cos wygrac i wlasciciela ktory chcial odbic swoje pietno na pilce swiatowej, oczywiscie nie neguje i nie umniejszam sukcesow Chelsea i Mou.W United jest inaczej, zawodnicy klub fani byli nasyceni trofeami i sukcesami, rola Lvg jest znow wzniecic glod trofeow bo tego brakuje najbardziej, takie moje skromne zdanie wy mozecie miec odmienne

NiebieskiCFC | 15.03.2015 11:31

Jednak myślę, że mistrzostwo to bardzo duże osiągnięcie. Wiadomo LM każdy chcę wygrać, ale trzeba się cieszyć tym co jest. Jeszcze wszystko może się wydarzyć, ale przyjemnie by było wygrać w tym roku

marian_ | 15.03.2015 11:35

Mou znowu skupia całą negatywną uwagę wokół siebie, a drużyna ma względny spokój z mediami. Geniusz.

PrettyFly | 15.03.2015 11:38

•Wygrał ligę w 4 różnych krajach (rekord).
•Rekord - najwięcej punktów w lidze: Włochy, Portugalia, Hiszpania.
•Najdłuższa niepokonana passa na swoim boisku w historii Premier League.
•Tylko 4 ligowe porażki na swoim stadionie, przez ponad 10 lat kariery jako manager.
•7 ligowych tytułów.
•2 zwycięstwa Champions League.

- Pokażcie drugiego takiego managera?

PrettyFly | 15.03.2015 11:42

Sens tej wypowiedzi jest tylko jeden. Jak masz szafę, która nie zamyka się od ilości pucharów, to możesz mówić to tylko chcesz i kiedy chcesz...

ab123 | 15.03.2015 11:45

Najbardziej rozbawiło mnie to "Pan Wenger" :D.
No i jak tu nie kochać The Special One? Przecież takie wypowiedzi da się normalnie czytać, często z uśmiechem, w przeciwieństwie do pierdzenia Pelegriniego czy też "wymówek" Alana De Pardju.

Young Guns | 15.03.2015 11:46

Tytuł mógłby być dosłowniej przetłumaczony i nie było by takiej spiny



p-Fly

"Najdłuższa niepokonana passa na swoim boisku w historii PREMIER LEAGUE"

- Jak to sie ma do 49 meczów bez porażki i ile w tamtym sezonie Wenger miał meczów u siebie? (do tego z rzędu)

pytam bo rzucił mi się ten szczegół

didieryves11 | 15.03.2015 11:56

Dobrze, że go dziennikarzyny nie zapytali czy będzie brał udział w kolejnej edycji "celebrity splash" alb w innym tego typu  s hicie...

Catalina | 15.03.2015 11:57

PrettyFly

W lidze włoskiej rekord punktowy należy do Juventusu,a z tego co wiem to Mourinho Starej Damy nie trenował i mam nadzieję,że nigdy to nie nastąpi.
A Mourinho niech sobie mówi co chce,w ten właśnie sposób stracił szacunek i uznanie w oczach kibiców. Poza tym jako trener też już przestał wielu osobom imponować i na pewno nie zmieni tego wygranie w tym sezonie PL,bo poziom prezentowany przez angielskie kluby jest bardzo przeciętny.

...2

didieryves11 | 15.03.2015 11:58

@Blue_heart
poczekaj, zlecą się po teleranku i ulicy sezamkowej :)

PrettyFly | 15.03.2015 12:03

Catalina
Masz rację, to jest mój błąd.
ANGLIA (95 punktów), Portugalia, Hiszpania.

Nikt tego tutaj nie napisał, ale Mourinho powiedział w piątek że życzy szczęścia i będzie kibicował Wengerowi i Pellegrino i ma nadzieje, że Arsenal i City będą w ćwierćfinale LM..

PrettyFly | 15.03.2015 12:07

yg
Nie wiem, wiem tylko, że Mourinho po 77 meczach bez porażki na Stamford Bridge przegrał z Sunderlandem rok temu w kontrowersyjnych okolicznościach gdy Mike Dean podyktował karny którego nie było na Altidorze po rzekomym faulu Azpilicuety.

RAF_ | 15.03.2015 12:12

Jak to się mówi: "jesteś tak dobry jak twój ostatni mecz" to tylko powiedzenie ale Mourinho nie idzie w zasadzie już tak dobrze od momentu gdy objął Real.Wraz z doświadczeniem wydawałoby się,że będzie odnośił jeszcze większe sukcesy ,a jest wręcz przeciwnie i co najgorsze to nie wyciąga wniosków ze swoich największych porażek z ostatniego okresu kariery trenerskiej..W Realu pozostawił tylko smród za sobą,obecnie w Chelsea zaczyna dziać się podobnie i takie wywiady nie pomogą tego wizerunku zmienić.Mistrzostwo Chelsea zdobędzie zasłużenie ale każdy ogarnięty kibic wie ,że rywale przegrali głownie ze swoimi problemami i samym sobą,a nie z Chelsea.Nie twierdze,że inny zespół byłby lepszy ale ich przewaga punktowa na tym etapie rozgrywek na pewno byłaby mniejsza.

LeonidasAFC | 15.03.2015 12:14

W swoim stylu,ale prawdę powiedział.
Ma zdrowe podejście do tego całego syfu,który jest wokół gdy tylko jakiś zespół za długo lub w roli faworyta przegrywa.

shemekblues | 15.03.2015 12:32

Chelsea odpadła z tego dwumeczu po remisach, nie przegrała. To jest duża różnica chyba co ? Można odpaść po błędach sędziowskich jak i błędach w obronie . Na to trener nie ma wpływu. I tak , moim zdaniem, trzeba to rozumieć.
Widzę , RAF Ty znowu szukasz smrodu w Chelsea i na siłę przekonujesz innych ,że tak się dzieje . W Chelsea są profesjonaliści i nie ma takich płaczków , którzy jak odsuniesz ich od pierwszego składu to już piszczą *typ Casillas . Nie ma piłkarzy takich jak Sergio Ramos , że wywołują burze , bo mają do tego dar. Tam w Realu  nawet CA ma problem i musi zapewniać , że nie ma spin :)
Mourinho to fachowiec jeden z najlepszych , a piłkarze zawsze go szanują ,a on szanuje ich,  i dobrze o nim  mówią.

Skorpion | 15.03.2015 12:36

Zdobędzie mistrzostwo i kibice znów będą bo całować w pewną szlachetną część ciała.

Na tym etapie i z taką grą czołówki PL nie spodziewam się innego rozwiązania.

Wisnia1990 | 15.03.2015 13:13

Pretttfly.          

A moim zdaniem "prawdziwego mistrza cec***e skromność"

Pozdrawiam

RAF_ | 15.03.2015 13:15

shemekblues nie chodziło mi tylko o to co się dzieje w szatni ale głownie ogólnie o public relations klubu ze Stamford Bridge związane z osobą Mourinho.A jakie są relacje pomiędzy Jose,a piłkarzami? Myślę,że dobre ale kto to tak naprawdę wie...

Cytując z biografii Makalele,za zwolnieniem Mourinho w 2007 stał.... Terry:

"Myślałem, że Mourinho jest nietykalny. Ale kiedy Terry poszedł do Kenyona (dyrektor sportowy - przyp. red.) i zażądał natychmiastowej zgody na transfer, Abramowicz nakazał Mourinho, by ten się spakował - pisze w swojej książce francuski futbolista."

Kunon | 15.03.2015 13:20

Wy się nigdy nie nauczycie, ze to kolejna zagrywka psychologiczna Mourinho by odwrócić uwagę od piłkarzy i skupić ja na sobie? Mecz z Southampton będzie kluczowy dla tej drużyny, muszą pozytywnie zareagować na odpadniecie z LM i taki cel ma Jose.

ab123 | 15.03.2015 13:29

Tak tak Catalina wszyscy wiemy jakie masz zdanie o PL: jest słaba, nudna, przeciętna, głupia, brutalna, ma średniego trenera Mourinho i w ogóle we wszystkim 4x gorsza od Wielkiego Juventusu, pewnie niedługo się dowiemy, że nawet bardziej skorumpowana :D.

piltos | 15.03.2015 13:35

Dla Kibiców Chelsea:
Polecam:
http://allegro.pl/koszulka-chelse a-londyn-away-04-05-stan-wzorowy-i5 175033742.html
http://allegro.pl/koszulka-chelse a-londyn-home-2006-2008-i5165890157 .html
http://allegro.pl/koszulka-chelse a-londyn-away-2010-2011-nowa-i51538 49026.html
Pozdrawiam

hokus | 15.03.2015 13:48

Przeciez Mourinho ma 100% racji... Kazdy trener chcialby zdobyc tyle tytulow co on. Co z tego, ze jest nieskromny. Jak ktos jest dobry i sie tym chwali, to nie jest niczym zlym. Gorzej jakby takie slowa padly z ust np. Pellegriniego ;D


peerzet
Mourinho gdy pierwszy raz przychodzil do Chelsea, nie wydal na transfery sporo (mimo, ze na pewno mogl wydac duzo wiecej), a pilkarze ktorych kupil - chociazby Drogba, czy Essien nie byli anonimowi, ale nie mieli statusu gwiazd europejskiej pilki. W zasadzie jak do tej pory Mourinho jest jedynym trenerem, ktory umial w dwa sezony zbudowac z klubu potege.

Teraz bedac w Chelsea po raz drugi, Mou robil drozsze zakupy bo sila rzeczy - rynek ulegl zmianie, ceny sa inne, ale czy ceny za Fabregasa i Coste byly wygorowane? Poza tym sprzedaz Shurrle, czy Maty; Innymi slowy Mourinho nie dosc ze robi dobre transfery, to jeszcze wychodzi na 0 pozbywajac sie pilkarzy zbednych za dobre pieniadze.

Young Guns | 15.03.2015 13:50

P-Fly

Nie wiesz? No cóż..

Wenger pracuje na wyspach tak długo, że gdyby podliczyć jego wszystkie mecze u siebie bez porażki to Mou nawet jakby się rozciągnął do szpagatu to do 1/4 tego nie sięga....

PrettyFly | 15.03.2015 13:52

yg,
... i dalej specjalista od porażek nie dorasta do pięt Mourinho.

awr77 | 15.03.2015 14:00

raf
probowalem sie od nie komentowania twoich wypocin ale te brednie co wypisujesz musza zostac z karcone.kazdy to wie ( a zwlaszcza taki domowy internetowy psycholog jak ty) ze te teksty i wywiady ktore teraz wypowiada mourinho sa klasycznym juz corocznym przejmowaniem presji z zawodnikow na siebie.on poprostu odciaga dzienikarzy od zespoly wygadujac te rzeczy .poczytaj na jego temat wypowiedzi ludzi o wiele mandrzejszych niz ty..przestan tez zakrywac kolejny nieudany sezon arsenalu jakimis kontuzjami , problemamy i bów wie czym jeszcze. kazdy zespol ma kontuzje , kary , problemy .nie ma nietykalnych.te twoje gdybanie jest po raz kolejny powodowane zazdroscia , plytka zazdroscia ze twoj klub przegrywa co roku z chelsea.kazdy zna mourinho i wie ze on tak nie mysli a tylko prowokuje  takich jak ty (o wiele madrzejszych od ciebie  dziennikarzy tez) do zajmowania sie nim.do konca sezonu zostalo 10 kolejek i presja zwrasta, a on wie co robic by jego zespol mial jak najlepsza atmosfere do wygrywania meczy.zgadzam sie ze wielu go nienawidzi ale chyba nie myslisz ze on jest glupi i to co robi nie pomaga klubowi.prosze cie schowaj zazdrosc i gdybanie do kieszeni. jak arsenal i  wenger zaczna wygrywac co roku puchar y , lige mistrzow czy mistrza kraju wrocimy do twojego gdybania .co za koles az zal czytac twoje wpisy

awr77 | 15.03.2015 14:02

przepraszam za bledy ale pisze z telefonu i posiadam tylko angielski alfabet bez mozliwosci uzywania nie których literek typowych dla naszego jezyka

awr77 | 15.03.2015 14:08

aaaa jeszcze jedno pokaz mi trenera ktory co roku wygrywa trofea przez 20 lat na arenie krajowej jak i miendzynarodowej , chyba nie zamierzasz wymienic wengera?. nie ma takich ludzi . nie lubisz mourinho nie lubisz chelsea ok ale moze troche obiektywizmu a nie w kazdym wpisie masa jadu podparta niby logicznym rozumowaniem i falszywa tolerancja . niby potwierdzasz udany sezon chelsea ale zaraz piszesz ze jakby nie to czy tamto bla bla bla to by arsenal czy inny klub wygral lige czy puchar.porazka.

josifek | 15.03.2015 14:10

awr77 Chelsea teraz nie ma już zadnej presji. Mają tytuł w kieszeni. Jedyni ktorzy mogli im zaszkodzić to Citizens, ale dali ciała zeby nie powiedzieć ze czego innego. Pozostała im tylko liga i tutaj mogą spokojnie skupić wszystkie siły.

Mourinho jest mistrzem słownych gier i kto wierzy w każde jego słowo ten się kompromituje. Może i chce zdjąc presje, ale moim zdaniem oni juz nie mają się kogo bać. Poza tym Mou wykorzysta każdą dobrą sytuacje, by dowalić innym rywalom - trenerom.

Thimo | 15.03.2015 14:16

Jose ma tak wielkie cojones, ze jak chodzi to szura nimi po ziemi.

awr77 | 15.03.2015 14:20

josifek
zgadzam sie z toba co do nie wierzenia w kazde slowo co wygaduje mourinho, lecz to ze nie ma presji to tu sie nie zgodze bo swiat widzial juz nie jedna przegrana sezonu przez faworyta majacego duzo przewage punktowa. a co do dowalenia trenerom pewnie masz racje kazdy czlowiek ma wrogow i przyjaciol.tu jest pewnie drugie dno , a kest nim pellegrino czy arsen wenger , bo rogers , lvg, aleks f , czy pulis czy  allardyce czy bruce to dobrzy znajomi.

luka21 | 15.03.2015 14:31

Może bezczelny i nieskromny ale ma rację.

Mr_Devil | 15.03.2015 14:48

@Thimo - chyba,ze to przepuklina??hehe..
;-)

truehero | 15.03.2015 15:27

Dyskusja na poziomie przedszkola. Niektórzy jak widać rozwój intelektualny nadal maja przed sobą albo go nigdy nie doswiadcza. Oprócz użytkowników tej strony sam \'wielki mou\'\' kreuje coś na wzór \'\'DNA Barcy\'\'. Przynajmniej kabaret mamy hehe.

alexis_17 | 15.03.2015 15:44

PrettyFly - specjalista od porażek w dalszym ciągu utrzymyje Arsenal w czołówce ligi bez kasy Ruska tak jak to ma miejsce w waszym przypadku trollu;)
do 2004 roku byliście w takim samym położeniu w jakim są obecnie Kanonierzy ;)
Wasze osiągnięcia od 95 roku:
95/96-4 miejsce
96/97 - 6 miejsce
97/98 - 4 miejsce
98/99 - 3 miejsce
99/00 - 5 miejsce
00/01 - 3 miejsce
01/02- 6 miejsce
02/03- 4 miejsce
03/04- 2 miejsce
04/05- 1 miejsce

Bez kasy Ruska w dalszym ciągu byście tak sobie skakali między 3 a 6 miejscem ;) ale taki zaślepiony, pyszny hejter tego nie zrozumie ;) Bez kasy Ruska specjalistami do porażek bylibyście wy ;)

PrettyFly | 15.03.2015 15:52

alexis_17

Gdzie bylby Arsenal gdyby nie Henry Norris? Klub dlatego awansował do First Division w Anglii, po tym jak Henry Norris, biznesmen który przeniósł ich z Południowego Londynu na Highbury, przekupił Football League (Arsenal zajął 5 miejsce w 2 lidze). Tottenham został w efekcie tych przekrętów zdegradowany z ligi. Henry później został skazany i dostał dożywotni zakaz na uczestniczenie w footballu za jego skorumpowane biznesy.

Nawet aktualne "sukcesy" (10 lat temu) nie miałyby miejsca gdyby nie miliony Danny Fiszmana. Jak powiedział Tony Adams - jedynie pieniądze Danny'ego pozwoliły Arsenalowi na jakiś element sukcesu. Fiszman podarował 50mln funtów (aktualna wartość 120mln funtów), żeby klub mógł wejśc na wyższy level. Adams powiedział, że on i Seaman dostali w końcu przyzwoite kontrakty i mogli dzięki tej kasie kupić Bergkampa + Anelka + Vieira + Platt, Cytat Adamsa " We were able to pay them - the top players from around the world.". Pieniądze nie zostały zarobione oficjalnymi kanałami, po prostu podarowane przez dobrego "wujka" Danny'ego.

Jeszcze chcesz porozmawiać o historii?

alexis_17 | 15.03.2015 15:59

PrettyFly - dodaj że sezon wcześniej Tottenham awansował w podobnych okolicznościach co Arsenal:) jak już coś cytujesz cytuj do końca a nie tak, żeby było po Twojej myśli ;)

alexis_17 | 15.03.2015 16:08

PrettyFly - poza tym w kewstii przekupstwa nic nie zostało udowodnione. Taką historię ułożyli sobie kibice Tottenhamu, którzy nie mogli przeżyć tego, ze Arsenal awansował z 6 miejsca a oni tak czy siak powinni spaść, bo zajmowali o ile dobrze pamiętam 20 miejsce w tabeli.
Po głosowaniu Arsenal awansował co rozwścieczyło kibiców Tottenhamu mimo że awansowali do najwyższej klasy rozrywkowej w Anglii w takich samych warunkach co Arsenal 11 lat wcześniej.

FCMU | 15.03.2015 16:15

Mourinho to wielki trener ale ... chciałbym zobaczyć go w roli selekcjonera reprezentacji, wtedy będzie można go porównywać do Del Bosque, Aragonesa czy nawet Van Gaala.

alexis_17 | 15.03.2015 16:15

Sprawdziłem kwoty transferów zawodników których wymieniłeś.
Vieira - 3,5 mln funtów
Anelka - 0,5 mln funtów
Bergkamp - 7,5 mln funtów
Platt - 20 mln funtów.

Z kwoty 120 mln funtów na zawodników zostało wydane nieco ponad 30 mln. No bez jaj.

PrettyFly | 15.03.2015 16:27

alexis_17

Nie wiem po co miałbym wspominać o Spurs, gdy rozmawiamy o skorumpowanej historii Arsenalu... Przygotowałem to na takie okazje, żeby wytknąć hipokryzje kibiców armatek. Inne duże kluby na Wyspach mają podobną historię. Wspominanie o pieniądzach Abramowicza, któremu każdy kibic Chelsea jest wdzięczny ponieważ wywindował nasz klub na nieosiągalny dla większości poziom jest przejawem zazdrości i głupoty. Pomijając oczywiście, ze Romek zrobił niesamowicie dużo dla rozwoju angielskiej piłki + inwestuje najwięcej pieniędzy w rozwój dzieci i młodzieży na świecie. Wszystko co zrobił dla dzieci jest specjalnie pomijane przez innych kibiców. Tysiące dzieciaków w Londynie może się rozwijać właśnie przez "brudne ruble ruska". Abramowicz sponsoruje nawet takie rzeczy z własnej kieszeni jak dojazdy do szkoły i na treningi młodych piłkarzy Chelsea. Ilość miejsc pracy w międzynarodowej firmie jaką się stała Chelsea liczonych w tysiącach to przecież bład i nie należało tak robić...

50 mln funtów, tylko siła funta była prawie 3 razy większa niecałe 2 dekady temu. Kwoty transferów również były mniejsze, jak to mówią rozsądne. Tylko pieniądze Fiszmana pozwoliły na podwyżkę pensji w Arsenalu i zakup w/w zawodników co równało się z sukcesem za podarowaną kapustę dobrego wujka.

awr77 | 15.03.2015 16:32

czy moglby mi ktos wytlumaczyc czym sie rózni "kasa RUSKA"  od kasy araba czy kasy anglika czy amerykanskiego inwestora , bo wiadomo amerykanin inwestuje a rusek nie wiem wlasnie.czytam tu caly czas o "KASIE RUSKA"  i nie moge zrozumiec co w tym zlego .kasa to kasa. o ile sobie przypominam w anglii nie ma "socjos" ,takze gdzie jest problem. wszystkie kluby maja zagranicznych inwestorów.zaznaczam duze kluby .

alexis_17 | 15.03.2015 16:38

PrettyFly - odpowiedz mi na jedno pytanie - kto się ostatnio rozwinął z tej wspaniałej szkółki w Londynie którą Romek finansuje ;))) odpowiedzieć Ci? nikt :)

PrettyFly | 15.03.2015 16:59

Ilość młodych reprezentantów Anglii mówi o czymś innym. Zdarzają się nawet mecze młodzieżówek gdzie wśród 11 zawodników na murawie jest 6-8 przedstawicieli Chelsea FC.

I co to zmienia w tym co napisałem:  Tysiące dzieciaków w Londynie może się rozwijać właśnie przez "brudne ruble ruska". - Przecież to prawda.

Sukcesy czy nie tutaj nic nie zmieniają. Liczy się FAKT, że robi wszystko żeby im umożliwić jak najlepszy start. Powtórze robi to po prostu dlatego, żę chce nie że musi. Nic na tym nie zarabia. Poza tym jeżeli patrzymy na innych właścicieli wielkich klubów z Anglii to Abramowicz wypada najlepiej z wszystkich. Więcej rozmawia z kibicami niż z mediami, minęło już prawie 15 lat gdy jest w Chelsea, pojawia się na prawie wszystkich spotkaniach The Blues i zwyczajnie cieszy się jak zwykły "John" z sukcesów drużyny. Inni "wielcy" właściciele, araby, ruskie, jankesi czy inne makarony nawet nie potrafią zagwarantować tak prostych gestów.

Young Guns | 15.03.2015 17:37

alexis17 15.03.2015 15:44
z jedną małą różnicą.... Arsenal tak nisko jak 5te i 6te miejsce nie upadł za Wengera....

P-Fly
Gdzie bylby Arsenal gdyby nie Henry Norris? Klub dlatego awansował do First Division w Anglii, po tym jak Henry Norris, biznesmen który przeniósł ich z Południowego Londynu na Highbury, przekupił Football League (Arsenal zajął 5 miejsce w 2 lidze). Tottenham został w efekcie tych przekrętów zdegradowany z ligi.

No widzisz kolego...
Dokładnie w tym samym czasie CFC powinna spaść z ligi a została w niej tylko i wyłącznie bo tamtejszy odpowiednik FA w UK dodał 2 miejsca do pierwszej ligi... Sprawdź sobie słoneczko, na którym miejscu skończyła ligę twooja drużyna???
....skoro sięgasz czasów przed wojennych - GDZIE BYŁA BY CHELSEA?
Mało tego.. kiedy powstał klub ze Stamford a kiedy Arsenal? Do pięt nie dorastacie żadnej historii
Już Ci wspominałem kiedyś, że sie znasz tyle co przeczytasz na 4-4-2

PrettyFly | 15.03.2015 17:44

yg

Kolego, przyjacielu, chłopaku, chłopcze, przyjacielu, słoneczko, koleżko - nie potrzebne skreślić. Znamy już wszyscy twoje zagrywki i próby zrównania innych do twojego poziomu. Ja ZNAM historie swojego klubu bardzo dokładnie - nie wstydze się niczego i z dumą potrafię o tym rozmawiać. Każdy duży klub na Wyspach posiada w swojej historii bardzo zawstydzające momenty. Na argument "brudna kasa ruska" tylko przypominam jak wygląda skorumpowana i wcale nie tak usłana różami historia Arsenalu, w tym przypadku w rozmowie z kibicem armatek.

piresfan | 15.03.2015 18:16

Kundle lubią obszczekiwać niedźwiedzia i tak samo ludzie, którzy nic znaczącego nie osiągnęli, czyli dziennikarze i część kibiców, szczekają na gigantów. Dotyczy to Mou i innych postaci wielkiego formatu.
Mou popełnia błędy, ale prawda jest taka, że każdy z nas jest o lata świetlne nawet od punktu, w którym popełnia się takie błędy.

PrettyFly | 15.03.2015 18:21

piresfan
Bardzo przyjemnie i w obiektywny sposób to napisałeś. Ciekawa wypowiedz.

Young Guns | 15.03.2015 18:22

P-Fly

Przyjacielu.... z mojej strony nie usłyszałeś nic na temat pieniędzy bo nie potrafię tracić czasu na rzeczy, na które wpływu nie mam ale....

...najwidoczniej nie znasz tej o długie lata krótszej "historii" swojego klubu skoro nie potrafisz przyznać mi racji iż w roku, o który tak bardzo wykłócasz się względem Arsenalu i jego (w jakis tam przez ciebie przytoczonych okolicznościach) wejściu z divison 2 (w której spędził za całej swojej kadencji tylko 2 sezony) do division 1, Chelsea powinna wylądować w division 2 z powodu przykładów przeze mnie wyżej wymienionych (czyt. dodano 2 dodatkowe miejsca w div-1).....

....i to co próbujesz przyrównać Arsenalowi dotyczy dokładnie twojej nadzwyczaj uczciwej drużyny, która dziwnym trafem zaczęła w ogólę rywalizacje w angielskiej piłcę startując od (uwaga!) division 1 podczas gdy były już niższe ligi?
Masz na to jakieś wytłumaczenie z 4-4-2?

Proszę odskocz od "mojego poziomu" misiaczku

PrettyFly | 15.03.2015 18:35

yg

Uderz jeszcze raz pięścią w klawiaturę - kolego, przyjacielu, chłopaku, chłopcze, przyjacielu, słoneczko, koleżko - Misiaczku - i napisz mi coś jeszcze równie mądrego (zastanawiam się czy uważasz, że pisząc w taki sposób cały czas jesteś lepszy od innych? lub w ten "wyrafinowany" sposób w twojej głowce wytwarza się iluzja dowalenia innym? jak widze te wszystkie pieszczotliwe określenia, to śmieje się w głos jak bardzo infantylny musisz być w realnym życiu - chłopaku... )

Nevermind - możesz nawet napisać epopeje narodową cały czas historia Arsenalu pozostaje tak samo skorumpowana jak była, a obecne sukcesy to wynik sponsoringu od Henry "sugar daddy' Norrisa.

RAF_ | 15.03.2015 18:38


piresfan | 15.03.2015 18:16

Kundle lubią obszczekiwać niedźwiedzia i tak samo ludzie, którzy nic znaczącego nie osiągnęli, czyli dziennikarze i część kibiców, szczekają na gigantów. Dotyczy to Mou i innych postaci wielkiego formatu.
Mou popełnia błędy, ale prawda jest taka, że każdy z nas jest o lata świetlne nawet od punktu, w którym popełnia się takie błędy.
PrettyFly | 15.03.2015 18:21

piresfan
Bardzo przyjemnie i w obiektywny sposób to napisałeś. Ciekawa wypowiedz.


Czyli PrettyFly potwierdził,że jest "kundlem obszczekującym niedżwiedzia"  piszać wieloktronie ,że się np. brzydzi MU,że Wenger to specjalista od porażek,że ten czy inny klub w jego oczach jest  śmieszny i mało znaczący,itp. itd.

Young Guns | 15.03.2015 18:49

Zadałem tylko i wyłącznie to samo pytanie, które zapoczątkowałeś ty sam używając przykładów z "historii"..ja też ich użyłem.

A więc:

-  Gdzie byłaby Chelsea??!


Znasz powiedzenie: "kto mieczem wojuje"?


Ano widzisz mądralo... Nie sztuką jest przytaczać i przepisywać co inni wywleką na wierz (nawet tego nie sprawdzając). Sztuką jest to najpierw przeanalizować.
Ja tu widze zagubionego chłopczyka, który ma co 2-3 wpis pod tym (i nie tylko tym) newsem uważającego się za mega inteligenta a prawda jest taka, że nawet zwrot użyty przez innego użytkownika Chelsea z innego newsa skopiowałeś tutaj używając jego słow mówiąc coś o "realnym życiu"

Oto jego słowa:
didieryves11
"W realu musisz być żenującym małym gościem..."

Strasznie płytki intelekt

Young Guns | 15.03.2015 18:53

RAF


Nie o uznał, że cytuje Piresfana:

"Kundle lubią obszczekiwać niedźwiedzia" - to jest miła gadka....
a raczej - "bardzo przyjemnia"    :D


Bez urazy Piresfan, nie mam nic do Twojego wpisu

alexis_17 | 15.03.2015 18:56

Young Guns - dokładnie to miałem na myśli, że za kadencji Wengera Kanonierzy nigdy nie spadli poza 4 miejsce. Dlatego specjalnie przytoczyłem pozycje Chelsea od sezonu 95/96 aż do czasu kupienia Chelsea przez Romka. Można by rzecz, że Arsenal jest w podobnej sytuacji co Chelsea w tamtych czasach, tyle żę my NIGDY POZA TOP 4 ( specjalnie dla fanów Chelsea z Capsem)  nie wypadliśmy, zbudowaliśmy nowoczesny stadion bez udziału inwestorów spoza klubu, mamy stabilnośc finansową, uzdolnioną młodzież w akademii która puka do pierwszego składu itd. Niecały rok temu wygraliśmy Puchar Anglii oraz Tarczę Wspólnoty, Jak na razie wszystko idzie zgodnie z planem.

A tera dla fanów Chelsea - nie ma to jak wypominać Kanonierom baraku trofeów wiedząc że jeszcze tak niedawno nie liczyliście się w walce o nic i tak sobie fruwaliście jak ptaszki na wietrze z miejsca 3-6, a na Mistrzostwo czekaliście całe 50 lat.

"Ilość młodych reprezentantów Anglii mówi o czymś innym. Zdarzają się nawet mecze młodzieżówek gdzie wśród 11 zawodników na murawie jest 6-8 przedstawicieli Chelsea FC."

No i na młodzieżówce się skończy, albo na ciągłych wypożyczeniach a na koniec zmiany klubu bo każdy bardzo dobrze wie, że zawodnicy z akademii Chelsea nigdy nie dostaną prawdziwej szansy gry w I składzie ;)

PrettyFly | 15.03.2015 19:00

"Zadałem tylko i wyłącznie to samo pytanie, które zapoczątkowałeś ty sam używając przykładów z "historii"..ja też ich użyłem."

- Natomiast ja odpisałem już wyżej: "Ja ZNAM historie swojego klubu bardzo dokładnie - nie wstydze się niczego i z dumą potrafię o tym rozmawiać. Każdy duży klub na Wyspach posiada w swojej historii bardzo zawstydzające momenty.."

Ciągle nie zmienia to faktu, że próbujesz zamieść pod dywan skorumpowaną historię Arsenalu i obecne sukcesy sponsorowane przez Henry "sugar daddy" Norrisa, atakując Chelsea. O czym już napisałem wyżej, znam historie swojego klubu...

Uwierz mi - kolego, przyjacielu, chłopaku, chłopcze, przyjacielu, słoneczko, koleżko - misiaczku, że nie śledze wpisów innych użytkowników. I nie odpisałeś mi na moje proste pytania:

" zastanawiam się czy uważasz, że pisząc w taki sposób cały czas jesteś lepszy od innych? lub w ten "wyrafinowany" sposób w twojej głowce wytwarza się iluzja dowalenia innym? jak widze te wszystkie pieszczotliwe określenia, to śmieje się w głos jak bardzo infantylny musisz być w realnym życiu - chłopaku... "

Doczekam się, przecież używasz tych dziecięcych sztuczek pod każdym postem więc nie rżnij głupa?

PrettyFly | 15.03.2015 19:17

alexis_17

Prosze cię skomentuj to:

- Tysiące dzieciaków w Londynie może się rozwijać właśnie przez "brudne ruble ruska"

i później ten fragment:

- Abramowicz sponsoruje nawet takie rzeczy z własnej kieszeni jak dojazdy do szkoły i na treningi młodych piłkarzy Chelsea. Ilość miejsc pracy w międzynarodowej firmie jaką się stała Chelsea liczonych w tysiącach to przecież bład i nie należało tak robić...

Dziękuje z góry.

Wisnia1990 | 15.03.2015 19:24

Young Guns

Szacun za posty. Więcej takich użytkowników proszę! Oczywiście popieram Cie w 100%

Pozdrawiam.

PrettyFly | 15.03.2015 19:40

Szach-mat. Dobranoc.

Young Guns | 15.03.2015 20:27

Wisnia1990

Pozdrawiam



Szach mat to był już o 18:49. Niżej już nie można upaść by tego nie pojąć

AxelF | 15.03.2015 20:38

A ja już na te słowa patrzę przez pryzmat odległości i kontekst.
Po pierwsze faktycznie dokonał czegoś szczególnego - czegoś, co na razie w historii piłki udało się kilku szkoleniowcom - mistrzostwa w kilku ligach uważanych za najtrudniejsze - Serie A (wtedy była realnie konkurencyjna i na sporo wyższym poziomie), BPL - wiadomo, La liga z Realem, podczas czasów świetności Barcelony Guardioli.
Bez fałszywej obłudy może patrząc w lustro, powiedzieć że dokonał czegoś wyjątkowego.
Nawet jeśli ktoś nie startuje w tej kategorii, po pół życia w ogóle, i nie mal całe trenerskie spędził w jednym klubie, także musi się sporo napracować by do osiągnięć Portugalczyka się zbliżyć.
Przy całej antypatii, do jego medialnej twarzy, ma też prawo być po ludzku zaczepkami o ten dwumecz zmęczony i zdenerwowany. W domu może być najmilszym gościem pod słońcem, a banda internetowych frustratów ma używanie...
Tak - teraz to my popatrzmy w lustro drodzy internetowi dyskutanci. Tracimy fason i kontrolę, kiedy ktoś nas urazi lub nie spodoba nam się jego wypowiedź. Porażki i sukcesy tego człowieka są na widelcu od wielu lat, obśmiewane lub przemilczane, w zależności. Jeśli pomni swoich niedoskonałości nie potrafimy uzbroić się w wyrozumiałość, kiedy burza przechodzi, to świadczy to o nas.
I na koniec. Drodzy kibice Arsenalu (pozwalam sobie zauważyć tu pewien front) - ja wiem, że spora część z was wypowiadała się mądrze i rozsądnie, a część prowokująco, bo przypomina sobie odwrotne zachowania Mourinho (znam to z autopsji). Jego w pewnym sensie rozgrzesza trochę wyższy cel - dobro grupy ludzi - drużyny.
Ale najważniejsze jest co innego - Gdyby nie zwycięstwo Chelsea w LM i LE, gdyby nie fakt, że nawet w czasach kryzysu w rozgrywkach europejskich walczyła godnie, powtarzane przez Wengera slogany o mistrzostwie, zamieniane w walkę o 4 miejsce, nie miały by racji bytu, bo Bundesliga niepostrzeżenie odebrałaby wam to 4 miejsce w LM już 2 lata temu.
Krytykując Mourinho, spróbujcie oddzielić to jednak od krytyki Chelsea w płaszczyźnie, na której ma sobie ona mniej do zarzucenia niż Arsenal ostatnimi laty, a zasługi dla angielskiej kopanej większe. (przy całej mojej antypatii do Chelsea, aczkolwiek szacunku również).

didieryves11 | 15.03.2015 21:54

@AxelF
AMEN

michal132RM | 15.03.2015 22:35

Taki już jest Mourinho. W dupie ma to całe zamieszanie i takie poruszenie mógł wywołać po prostu celowo bo wiadomo że media wszystko rozdmuchają. Odpadł w 1/8, ale komu nie zdarzają się wpadki? Poza tym rywal nie byle jaki. Nawet jakby odpadł np z Monaco, i tak byłby wielki. A że sobie na konferencji pojechał po bandzie.. przynajmniej macie się o co spinać ;)

awr77 | 15.03.2015 23:13

AXEIF
nic dodac nic ujac ,wiecej takich wpisow a wyloguje sie z tej strony na zawsze .zalogowalem sie na niej bo mnie szlag trafial jak widzialem te zenujace wpisy .obiektywizm , zrozumienie , tolerancja i merytoryczna dyskusja powinny goscic na tej stronie . pozdrawiam.

peerzet | 16.03.2015 05:10

bardzo madry trener. Odciagnal presje z zawodnikow zeby o nim bylo glosno I az zremisowali. Az nie moge powstrzymac smiechu ze niektorzy tutaj tak naprawde mysleli. Musicie zrozumiec ze to zwykly prostak a nie tak jak twierdzicie gierki psyhologiczne.

didieryves11 | 16.03.2015 09:32

@up
Wyobraź sobie, że Twoje zdanie o Mourinho obchodzi mnie, i zapewne wielu innych, jak zeszłoroczny śnieg...

peerzet | 16.03.2015 12:52

czyli dokladnie tak samo jak wszystkich obchodza Twoje wypociny ....

didieryves11 | 16.03.2015 16:10

@up
Od kiedy to jesteś przedstawicielem wszystkich ???
Ktoś Cię wybrał większością głosów? Przeoczyłem coś może?

peerzet | 16.03.2015 18:21

a Ty od kiedy jestes przedstawicielem \"wielu innych\"?  nie potrafisz czytac ze zrozumieniem ?

didieryves11 | 16.03.2015 19:57

@peerzet
To ty czytaj ze zrozumieniem - w przeciwieństwie do Ciebie cwaniaczku dodałem pewien istotny wyraz .
I nie podpowiadaj pytaniem na pytanie. Chyba że wiatr pod czaszką hula...Wtedy rozumiem, nie masz wyjścia.



seriea.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy