REKLAMA
REKLAMA

Arabski inwestor w Milanie?

dodał: Krzysztof Kuźmicz  |  źródło: Tuttosport  |  22.02.2020 22:22
Członkowie rodziny Mansour, która inwestuje w Manchester City są zainteresowani wykupieniem akcji Milanu. Zdaniem włoskich mediów to kolejna propozycja, którą musi rozważyć Silvio Berlusconi (fot). Zgodnie z informacjami oferta opiewa na okrągłą sumkę 300 milionów euro.

Berlusconi otrzymał niedawno propozycję współpracy z tajskim biznesmenem Bee Taechaubolem, który przedstawił plan ataku na rynek azjatycki, w którym jego zdaniem drzemie spory potencjał. Ostatecznie jednak projekt nie został wcielony w życie, choć jak donoszą włoskie media, Berlusconi nie narzeka na brak innych propozycji.

Zdaniem Tuttosport prezydent otrzymał propozycję wykupienia części akcji przez arabskich inwestorów. Miałoby chodzić o wykupienie 30% akcji za kwotę 300 milionów euro. Na razie nie potwierdzono jednak tych informacji przez inne źródła, choć mówi się, że iż zainteresowanie wyraża grupa, w której działają również członkowie rodziny Mansour, która inwestuje również w Manchester City.
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 21 komentarzy

milansiempre | 26.02.2015 14:07

Po pierwsze oczywiscie Tuttosport trudno uznac za stuprocentowo wiarygodne zrodlo a po drugie skoro Berlusconi wycenil wartosc Milanu na 1,5 mld euro to raczej za 30% akcji bedzie oczekiwal troszke wiecej niz 300 mln.

ACDzemor | 26.02.2015 14:15

@milansiempre

Wycenić sobie mógł, jeśli nikt za tyle nie będzie chciał kupić, to i sam zejdzie z ceny ;)

Modell10 | 26.02.2015 14:45

ACDzemor

Nie ośmieszaj się. Dlaczego ma schodzić?
Konkretny argument, a nie kolejne twoje widzimisie?

Luciano_Marotta | 26.02.2015 15:39

Najbardziej martwi mnie to, że Silvio będzie odrzucał takie oferty i gadał o projekcie etc. Niestety, bez wielkiej kasy ACM nie wróci na swoje miejsce, a jak pokazuje przykład MCity żałować nie żałują mamony. Drugą sprawą jest to, że ta rodzina nie może zaistnieć na piłkarskiej mapie Europy, bo jak gra City każdy widzi. Milan zaś wygrywanie w Europie ma w DNA tylko potrzebuje szmalu. Może wówczs Carletto by wrócił? Byłoby miło.

ACDzemor | 26.02.2015 15:52

@Modell10

Może dlatego, że najbliższa przyszłość Milanu nie wygląda kolorowo (bez żadnego bodźca stymulującego)?
Może dlatego, że 'właściciel' nie ma (nie chce) pompować kasy w swój klub?
Może dlatego, że wartość klubu spada z każdym dniem, poprzez sytuację finansową (mniej kasy z powodu braku LM, mniej za TV, nierentowny stadion...)
Historia to nie wszystko - to jest biznes, nikt nie będzie charytatywnie pomagał.

Ale masz rację, ośmieszam się :P

Modell10 | 26.02.2015 15:58

ACDzemor

Kolejny gość "nie wiem a się wypowiem"..

Zacznijmy od tego, że Silvio nie chce oddać władzy w Milanie. Chce zatrzymać pakiet większościowy.

Tzn, że Pogba pójdzie za jakieś 40-50 mln niedługo? :) W końcu nikt nie da 100 mln to Juve będzie musiało zejść z ceny. Takie to twoje rozumowanie.

ACDzemor | 26.02.2015 16:32

@Modell10

No i co w związku z tym, że chce zatrzymać pakiet większościowy?
Nikt nie będzie przepłacał w dalszym ciągu :>

"Tzn, że Pogba pójdzie za jakieś 40-50 mln niedługo? :) W końcu nikt nie da 100 mln to Juve będzie musiało zejść z ceny. Takie to twoje rozumowanie."

Yyy...ale, że co? :P
Już Ci tłumaczę, bo widzę, że nie rozumiesz.
1. Juve Pogby nie chce sprzedawać, więc po cholerę o tym wgl wspomniałeś? xd
2. Załóżmy, że jest tak jak chcesz - Juve chce sprzedać Pogbę - więc, żeby Ci zobrazować jego wartość, to napiszę, że jeśli faktycznie zacznie słabiej grać, nie będzie się dobrze prezentował to jego wartość automatycznie spada - czy dla Ciebie tak trudno jest sobie taką sytuację wyobrazić z Milanem? :D

omix | 26.02.2015 16:34

Araby najwidoczniej zorientowały się, że z City nic w Europie raczej nie osiągną. Miejmy nadzieje, że to prawda i silvio sprzeda pakiet mniejszościowy. Milan nawet w swoich słabych czasach prezentował się w Europie 2X lepiej niż w lidze, stąd też Milan może być dla nich ciekawą opcją.

Modell10 | 26.02.2015 16:59

ACDzemor

Masz naprawdę ograniczone myślenie ;)

Tak ciężko Ci zrozumieć, że Silvio nie chce sprzedawać?
A wszystkie inne powody które wymieniłeś są jeszcze lepsze. Stadion będzie nowy, są plany. Więc nie wymyślaj.
A LM, to nie wina Silvio, a słabego trenera. Nie uwierzę, że z tym składem nie da się osiągnąć więcej niż środek tabeli.

ACDzemor | 26.02.2015 17:03

@Modell10

Ale jak nie chce, skoro cały czas czeka na lepsze oferty? Nie mogę :D
Tylko przy jego wymaganiach ciężko znaleźć kogoś na te 30% udziałów :>

Widzisz, Ty mówisz o planach i innych 'gdyby', ja mówię o tym co jest tu i teraz ;)

Modell10 | 26.02.2015 17:07

ACDzemor

Co z tego że przychodzą oferty skoro wszystkie odrzuca jak dotąd?

Tak ciężko zrozumieć? Nie kompromituj się i tyle.. Milan to dalej jedna z największych marek na świecie i nikt tu ceny nie obniży.

ACDzemor | 26.02.2015 17:13

@Modell10

Czyli nie chce sprzedać tak? :P

Modell10 | 26.02.2015 17:23

Nie masz bladego pojęcia o ekonomii. Strata czasu.

Odniosę się do pierwszego komentarza. Wycenić wycenił. I jeśli ktoś chce mieć jakieś udziały w firmie niech płaci i buli. A z ceny Silvio nie schodzi nigdy. Doczytaj trochę..

Także nie poć się, poucz się do szkoły ;)

ACDzemor | 26.02.2015 18:12

@Modell10

No no, najlepiej atakować personalnie...ha ha :P

Pozdro

WojteMilan | 26.02.2015 19:39

Modell

Jestes dziwny. Sadzisz sie do kazdego i w wiekszosci przypadkow nie masz racji.
Niby w avku Milan, a wydaje mi sie, ze zwykly troll z ciebie ( specjalnie z malej )

Modell10 | 26.02.2015 20:28

WojteMilan

Aktualnie ty to robisz. I proszę, pokaż gdzie nie mam racji.

Sendzimir | 26.02.2015 21:07

Nie rozumiem najazdu na Modell10 xd Przecież on zdecydowanie ma rację. Berlu nie chce sprzedać Milanu, więc nie będzie schodził z ceny. Jeżeli arabusy będą bardzo zdeterminowani, żeby wykupić jakiekolwiek akcje, to wyłożą tyle i powie Silvio.

Do tych co nie rozumieją, to tak jakby przyszły wam araby i koniecznie chcieliby kupić coś od was, czego nie chcielibyście sprzedać. Krzykniecie mu cenę zaporową, żeby nie kupił. Tyle w temacie.

Modell10 | 26.02.2015 23:06

Milancio

Ale powiedz kto tak na prawdę odpowiada za transfery?
Kto postanowił sprowadzić takich wirtuozów jak Essien, Rami czy Armero? Mi się wydaje, że jednak nie Slivio. I tak, to on zatrudnił trenera. Ale to on go także rozlicza z tej pracy i jestem w 100 % przekonany, że po sezonie się z tą pracą pożegna. Nie wyszło, okej.
Powierzył on swój zespół Inzaghiemu. Ale to jego wina, że ten stawia Honde na skrzydle? Jego wina, że Cerci który niemal w pojedynkę doprowadził Torino do LE siedzi na ławce, bo Inzaghi woli stawiać na Honde? Jego wina, że Muntari dalej jest jednym z ważniejszych graczy? Inzaghi nie ma jaj i tyle.
Teraz tylko ważne, by Silvio się znów nie pomylił przy doborze trenera.

Rivera | 27.02.2015 01:22

Berlusconi chce sprzedac pakiet miejszosciowy (mowi sie o 30%) i sam nie raz to mowil w wywiadach, ze jesli sie pojawi oferta to na pewno ja wezmie pod uwage. Barbara tez na pewno bez powodu do arabow nie latala (stadion zalatwila, ale czy o czyms wiecej rozmawiali - nie wiadomo). Silvio by musial postradac zmysly, zeby wycenic Milan na 1,5 mld. Nie generujemy zyskow, nie mamy stadionu, wiec zyskow dalej nie bedzie przez kolejne 3-4 lata, sklad praktycznie caly do wymiany, LM nie bedzie juz 2. sezon. No sorry, ale kto mu da ok. 450 milionow za 30% akcji Milanu (biorac pod uwage, ze 100% kosztuje 1,5 mld)?


Co do arabow to jestem jak najbardziej na tak. Juz chyba wszyscy maja dosc budowania zespolu za darmo. Nasza najlepsza jedenastka na obecna chwile (Lopez; Abate, Rami/Paletta, Mexes/Alex/Bocchetti, Antonelli; Poli, De Jong, Monto; Cerci, Destro, Menez) kosztowala... 15 mln. Gdyby za Abate dac De Sciglio, nie liczyc Ramiego, ktory i tak malo gra i De Jonga, ktory po sezonie odejdzie, to by nasz sklad kosztowal rownowartosc ryb ktore zjadal Galliani podczas rozmow z agentami zawodnikow. Mam nadzieje, ze do 2018 juz bedzie jakis plan i kasa na zawodnikow, tak by wraz z nowym stadionem na serio zaczac budowac nowy Milan. 30 mln co okienko letnie na pewno by wystarczylo, a to nie jest jakas ogromna kwota w obecnym futbolu.

kroszo | 27.02.2015 11:57

KOMENTARZ WYŻEJ - NIC DODAĆ NIC UJĄĆ!

martini1511 | 03.03.2015 18:43

sprzedawac i sie nie zastanawiac jedyna nadzieja dla klubu zeby wyjsc z sytuacji jaka jest.......forza milan



seriea.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy