REKLAMA
REKLAMA

Fiorentina vs Milan

dodał: Krzysztof Kuźmicz  |  źródło: SerieA.pl  |  07.04.2013 08:47
Niezwykle ciekawe spotkanie rozpocznie piłkarską niedzielę na włoskich boiskach. O 12:30 czwarta w tabeli Fiorentina podejmie trzeci w klasyfikacji generalnej Milan. Obie drużyny wciąż walczą o udział w Lidze Mistrzów.

Właśnie pomiędzy trzecim a czwartym miejscem przebiega granica pomiędzy Ligą Mistrzów a Ligą Europejską. Na razie w lepszej sytuacji jest Milan, który ma sześć punktów przewagi na Violą i bliżej mu do drugiego miejsca w tabeli niż do czwartego.

Wszystko może się jednak zmienić, jeśli gospodarze niedzielnego spotkania po raz drugi w tym sezonie pokonają mediolańczyków. Fiorentina w pierwszej rundzie wygrała na San Siro 3:1, sprawiając niemałą niespodziankę, chociaż ówczesna forma Milanu pozostawiała wiele do życzenia.

Teraz wszystko zmierza już w odpowiednim kierunku. Podopieczni Massimiliano Allegrego nie przegrali żadnego z ostatnich dwunastu spotkań o punkty, w tym czasie notując zaledwie trzy remisy i dziewięć zwycięstw. Co ciekawe punkty Milan tracił zawsze gdy grał na wyjeździe.

Fiorentina tymczasem umie wykorzystywać atut własnego boiska. W ostatnich czterech meczach na Stadio Artemio Franchi zawsze była ona górą, a w całym sezonie żaden inny pierwszoligowiec nie zdobył u siebie tylu punktów co ona.

Przed niedzielnym starciem Vincenzo Montella ma jednak spory problem. W jego drużynie zabraknie Jovetica oraz innych kontuzjowanych graczy - Matiego Fernandeza, Rossiego, Camporese, Hegaziego plus zawieszonego Rodrigueza. Milan tymczasem będzie musiał radzić sobie jedynie bez De Jonga. Naszym zdaniem w tym meczu padnie remis, ewentualnie trzy oczka do swego konta dopiszą goście.

7.04.2013, 12:30 ACF Fiorentina - AC Milan

Fiorentina: Viviano - Roncaglia, Tomovic, Savic, Pasqual, Aquilani, Pizarro, Borja, Valero, Cuadrado, Toni, Ljajic

Milan: Abbiati - Abate, Mexes, Zapata, De Sciglio, Flamini, Montolivo, Muntari, Boateng, El Shaarawy, Balotelli

Typ SerieA.pl: 1:1
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 256 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

KofinhoACM | 06.04.2013 11:39

Jak Balo nie dostanie żółtej i będzie dostępny na Napoli to będę bardzo zadowolony. Przeciwnik bardzo dobry wiedzący co robić z piłką więc łatwo nie będzie.

Typuje 2:2, bez Muntariego w 1 składzie 1:2.

ACMati92 | 06.04.2013 11:40

A mi się wydaje, że jednak Milan ma spore ułatwienie przez nieobecność piłkarzy Violi. A szkoda, bo pewnie byłoby jeszcze bardziej ciekawie. No ale czas zacząć maraton, który będzie najistotniejszy w tym sezonie :)

engineer | 06.04.2013 12:01

Viola bardzo mocna u siebie.

Ja stawiam tu 2:1 lub 2:2. Obie drużyny mają świetnych napastników by padł tak wysoki wynik.

tomusrydy | 06.04.2013 12:03

3 punkty w tej konfrontacji mogą prawie zapewnić Milanowi 3 miejsce... ten mecz jest chyba najważniejszy z czekającego nas kwietniowego maratonu.

rafal_m | 06.04.2013 12:12

tomusrydy, ACMati92 - maraton ??? Gracie raz w tygodniu i nazywacie to maratonem ? Ciekawe hehe

tomusrydy | 06.04.2013 12:30

Nie, gramy z czwartym, drugim i pierwszym zespołem w lidze :) Nawet bez Ligi Mistrzów w środku tygodnia to jest maraton.

Wierny_Romanist | 06.04.2013 12:50

Typuję 2:1.

frytashow | 06.04.2013 12:54

2:3

Lilli | 06.04.2013 13:11

3:1

Milano1910 | 06.04.2013 13:27

Ludzie wy piszecie wyniki typu 3:1 2:1 itd ponieważ takie chcecie aby były 0 obiektywizmu.

Ja również chce aby Milan wygrał ale napisze potwierdzenie moich słów

Uważam że będzie 0:2
Czemu zapytacie?

1.Milan w mega gazie
2.Fiola dobita porażką w zeszłym tygodniu
3.Fiola gra praktycznie bez napastnika
4.Obrona Milanu spisuje się nadzwyczaj dobrze
5.Wraca G.EL MINETOS PAZZINI

Za Fiolom jest tylko stadion ale to może być za mało.

FORZA MILAN!!!

pakmanek | 06.04.2013 13:39

A mecz obejrzymy na cudownym i ogolnodostepnym Canal + Sport HD !!

TommyMasta | 06.04.2013 13:45

Milano1910 :) Już się tak nie podniecaj :) Poza tym JoJo może zagrać, podobno bardzo tego chce i jutro rano Montella podejmie decyzję. To że tydzien temu przegralismy moze tylko nas dodatkowo zmotywowac na jutro, nie dobić. No i to, że punktujecie to nie znaczy, że jesteście w mega gazie, wygrywacie ale gra nie powala, często są to wymęczone zwycięstwa 1 bramką. Zobaczymy jak będzie. Mój typ 2:1 / 3:2 / 2:2.

engineer | 06.04.2013 14:11

Milancio1910

Założę się, że nawet nie jesteś pełnoletni. Psychicznie jesteś niedojrzały. Co Cię tak boli ? Ludzie mają prawo do obstawiania wyników jakie chcą. Skoro jesteś pewien tak tego 0:2 to weź ze mnie przykład i idź postaw na swój Milan. Ja postawiłem na Violę a dokładnie dałem 1x, to jest mój 7 obstawiony mecz na dzisiejszym kuponie. Zapraszam do buka skoro jesteś taki pewien.

Viola może wygrać, bo:

1. atut własnego boiska
2. wielkie rozgoryczenie po meczu z Bolognią.
3. Toni, który będzie bardzo dużym zagrożeniem dla obrońców Milanu. Wcale defensywa klubu z Mediolanu nie jest taka super. Cały czas popełnia te same błędy w mniejszym stopniu. Stałe fragmenty gry mogą pogrążyć obronę tego klubu.

Pamiętaj o tym, że rozgoryczenie jest gorsze niż bycie w "gazie" w sensie pozytywnym.

Dopiero teraz zobaczymy ile tak naprawdę Milan potrafi :)

Powodzenia.

MisiekDiavolo | 06.04.2013 14:17

Remis brałbym w ciemno ale są apetyty na wygraną.
Milano1910 nie bądź taki pewien ,Viola jest silna.
FORZA MILAN!

Lilli | 06.04.2013 14:36

@ Milano1910
1. Juve też w gazie przyjechało na Artemio i ledwo uciułali remis.
2. Po Juve też byli pewnie dobici, a jakoś Inter dostał baty.
3. Praktycznie bez napastnika? Wszyscy napastnicy są powołani na mecz. Występ JoJo jest niepewny, ale i bez Jojo Viola potrafi wygrywać, przykład: Milan na SS.
4. Z rzadziakami sobie radzą, ale jak będzie z kimś mocniejszym?
5. No wraca i usiądzie pewnie na ławie, hehe.

6. Na większość rywali atut własnego boiska Violi wystarczył. Przypominać nie muszę, że w domu grają najlepiej w Serie A.

Typ 3:1 jak najbardziej możliwy. Milan w gazie tylko w tabeli, styl pozostawia wiele zastrzeżeń, jak zauważył @TommyMasta. Więc i tutaj są podstawy, żeby twierdzić, że taka gra Milanu nie wystarczy na lepszego przeciwnika. No chyba, że sędziowie dopomogą, jak to miało miejsce w kilku innych przypadkach. :)

Jasiak | 06.04.2013 14:46

Canal plus znowu ma serie a w ramówce? Bo widzę, że jutro ten mecz będzie, co się stało? Ktoś wie?

pakmanek | 06.04.2013 14:59

NC+ pokazal jak latwo oszukac ludzi :/ C+ nie wykupil Serie A bo za drogo i ze sie nie oplacalo. Pakiet Serie A kupila Nka pewnie placac mniej bo ubyla konkurencja z C+. Po polaczeniu i powstaniu NC+ mecze Serie  A beda podzielone na Nsport Hd i Canal + Sport HD a po pewnym czasie jak mniemam wszytsko bedzie na Canal + Sport oczywiscie za doplata badz wykupieniem pakietu za 119 zł miesiecznie ! To nie jest oszustwo ?? Jest !! Mecze Serie A mialy byc na Nsporcie tylko i wylacznie a teraz co ? Przeniesli sobie na C+ Sport i maja to w d...

Altessano | 06.04.2013 15:06

Milan straci punkty w tym meczu ale też nie zdziwię się jeżeli jednak wygra...
Stawiam na 2-1 !

capek89 | 06.04.2013 15:07

Widzę, że niektórzy kibice Violi są expertami w kwestii formy Milanu. Zwyycięstwa jednobramkowe wcale się oznaczają, że są one wymęczone, oznaczać to też może brak skuteczności, trudno wyciągać wnioski po suchych wynikach... a jeśli wyciągacie wnioski po obejrzanych przez was meczach Milanu, to nie dziwię się wcale, że oglądacie Milan, w końcu po meczach Violi trzeba w końcu obejrzeć kawał dobrego futbolu...
Pzdr :)

Altessano | 06.04.2013 15:08

Na nSport będą gorsze mecze a na C+ te hitowe...nie da się ukryć, że mecz Fiorentina - Milan jest meczem hitowym !

pakmanek | 06.04.2013 15:13

Mecze mialy byc wylacznie w N !! po to ludzie kupowali dekodery zeby ogladac mecze na kanale Nsport HD a nie na jakims Canal Minus Sport !

Altessano | 06.04.2013 15:20

Od początku było wiadomo, że po fuzji lepsze mecze będą w C+...dlatego tak zrobili aby klienci decydowali się na droższe pakiety...

pakmanek | 06.04.2013 15:21

Dlatego wole Aljazeere :) i mam ich gdzies :)  

Altessano | 06.04.2013 15:35

Ja też zanim dowiedziałem się, że n-ka wykupiła Serie A byłem bliski AJ...

pakmanek | 06.04.2013 15:36

do 19 kwietnia mozesz wypowiedziec umowe z nc minus :)

Lilli | 06.04.2013 15:45

@capek89
Taki wniosek można wysnuć nie tylko po obejrzanych meczach, ale też po komentarzach mądrzejszych Milanistów, którzy niejednokrotnie narzekali na grę swojej drużyny po zwycięstwach, których ja nie widziałem.

W ostatnim zdaniu swojej wypowiedzi dowaliłeś ostro, mam nadzieję, że to była ironia.

Szarleej | 06.04.2013 15:45

Jako kibic Milanu remis brałbym w ciemno.
Fiorentina to drużyna chimeryczna ale nie u siebie, mają najlepszy bilans w Serie A w spotkaniach domowych, Inter rozjechali jakby grali z jakąś drużyną z Serie C. Milan w tej rundzie osiąga świetne wyniki ale gra nie jest aż tak dobra jakby się wydawało, nasza pomoc mocno ustępuje tej z Florencji i może być ciężko o okazję.

Obiektywnie stawiam jakieś 3:1/2:1 dla Fiorentiny i mam nadzieję, że się mylę :)

zienek82 | 06.04.2013 15:52

Jeśli Fiorentina wyjdzie w takim składzie jak podaje redakcja to będzie walkower dla Milanu...idąc za redakcją zagrają m.in. Borja oraz Valero...hahaha...czyli grają w dwunastu:)

~koziołeKKS04~ | 06.04.2013 16:02

Remis nie byłby zły, ale czy brałbym go w ciemno... ja myślę inaczej: szanse są pół na pół z malutkim wskazaniem na Milan :) Bardzo ważny mecz, podobnie jak następne kolejki. Na razie jednak zapomnijmy o tym co nas jeszcze czeka i skupmy sie na Fiorentinie, którą naprawdę możemy pokonać. Stawiam na 1:2/1:1. Forza Milan!

capek89 | 06.04.2013 16:28

@Lilli, każdy szanujący się Milanista wie, że zespół prezentuje się w tym roku bardzo dobrze, drużyna dokonała wielkiego postępu. Zdarzają się wyjątki, ale w każdym meczu nie da się grać dobrze, sztuką jest wygrąc w meczu, gdzie gra się słabiej. Gdyby Milan prezentował się tak jak piszesz, to nie zdobyłby tylu punktów. Wymęczyć można maksymalnie 2/3 mecze z rzędu, aby mieć serie trzeba być w świetnej formie, Milan w takiej się znajduje.  Milan w tym roku w lidze nie przegrał, to nie przypadek... Trochę szacunku,by się zdało. Viola dobrze prezentuje się u siebie, ale w tym roku strasznie nierówno. Milan powinien sobie poradzić.

engineer | 06.04.2013 16:38

Można by powiedzieć, że skoro Juventus się męczył we Florencji to Milan również, bo jest przecież znacznie słabszy od klubu z Turynu...

Ale to ściema. To są dwie drużyny z różną mentalnością.

Matixm | 06.04.2013 17:05

engineer
Na jakiej podstawie twierdzisz, że Milan jest ZNACZNIE słabszy od Juventusu?

engineer | 06.04.2013 17:10

Matixm

"Ale to ściema".

Użyj czasem mózgownicy ;)

Matixm | 06.04.2013 17:18

engineer

Sens Twojej wypowiedzi zrozumiałem nieco inaczej. Dlatego się grzecznie zapytałem o podstawy :)

No1Rossoneri | 06.04.2013 17:21

1:1 i to będzie dobry wynik, kluczowy mecz w mojej opinii.

Lilli | 06.04.2013 18:43

Mnie nic nie boli, Ciebie najwyraźniej zabolała prawda :>

Szarleej | 06.04.2013 19:19

"Na jakiej podstawie twierdzisz, że Milan jest ZNACZNIE słabszy od Juventusu?"

Przecież jest. Nie bądźmy ślepi.

Dużo kibiców Milanu jest tu przewrażliwionych. Z tymi sędziami też, był taki okres, że co mecz w spornych sytuacjach nam pomagali czy po prostu coś sprezentowali.

My w rundzie rewanżowej nie zrobiliśmy nic nadzwyczajnego, w sprzyjających okolicznościach ograliśmy większość słabszych zespołów od nas, w tym z czołówki tylko słabiutkie Lazio. Proponuje zejść na ziemie, Milan to nie jest jeszcze na tyle ukształtowana drużyna by się burzyć przy "nie pozytywnych" komentarzach.

Matixm | 06.04.2013 19:41

Szarleej

Ja nie twierdzę, że Milan jest lepszy od Juventusu, bo w tym momencie (nie oszukujmy się) nie jest.
Ale nie jest też ZNACZNIE słabszy. Gdyby nie fatalny start, to w tym momencie Milan i Juve dzieliłaby niewielka różnica punktów. Poza tym w tym sezonie w dwóch bezpośrednich meczach obie drużyny prezentowały podobny poziomi. 1:0 w lidze dla Milanu (choć tutaj ten karny...), a w CI 2:1 dla Juve, ale dopiero po dogrywce.
Sędziowie pomagają nie tylko Milanowi, choć to osobiście mnie te błędy denerwują, zarówno dla Milanu jak i przeciwko, bo wolałbym, żeby Milan wygrywał mecze bez żadnych kontrowersji.

Gol | 06.04.2013 19:45

Szarleej - Ten twój komentarz to prowokacja, tak ? Bo jakoś dziwnie mi się wydaje że kibic który twierdzi że cytuje "My w rundzie rewanżowej nie zrobiliśmy nic nadzwyczajnego.." to nie kibic Milanu. Gołym okiem widać że nasz zespół preferuje podobny football do reprezentacji Włoch, czyli oszczędzanie sił na słabszych rywali. Pewnie wywołuje to momentami znużenie kibiców, ale jest rewelacyjnie skuteczne. Strzelamy jedną bramkę i gramy powiedzmy sobie szczerzę na jakieś 25 %. W meczu z Lazio miałeś akurat prawdziwy AC Milan, który Rzymianom jedyne co pokazał to że nie mają czego szukać w LM. Lazio jest słabiutkie ? Moim zdaniem 5 zespół Serie A, który kiedy z nimi graliśmy byli jeszcze nad nami, nie są "słabi". Pozatym co mieliśmy pokazać więcej skoro w Marcu graliśmy tylko z jednym klubem z czołówki.

superpat | 06.04.2013 20:25

Serce mówi 1-2, rozum 2-2, a jak będzie? zobaczymy.
Viola jest bardzo mocna grając u siebie, mają szansę aby wygrać, ale Milan to Milan, jeśli zagrają swoje o wynik będę spokojny.
Pozdro dla normalnych

DaHool | 06.04.2013 20:27

Al Jazeera HD sport mecz mozna obejrzeć ;]

DaHool | 06.04.2013 20:27

1-3 Milan !!!

engineer | 06.04.2013 20:39

Matixm

Gdyby nie rzuty karne to Milan nie walczyłby z Juventusem jak równy z równym w ubiegłym sezonie. Takie są realia.

Tomek1981 | 06.04.2013 20:44

W ogóle co to za pora rozgrywania meczu ;p. Może jeszcze wcześniej zagrają ;p. Mam nadzieję że mi sie nie pomyli i nie zapomnę obejrzeć. Dziwne zwyczaje żeby mecz kolejki był tak wcześnie.

Co do samego spotkania Viola nie raz już pokazała że potrafi grać w piłkę i to bardzo pięknie. Ale pokazała też że da się ją pokonać. Mam nadzieję że uda nam się rewanż za mecz w Mediolanie.Tym razem nie ma Pato pewnie Robson też nie zagra wieć mecz powinien wyglądać inaczej.
Cieszy że mamy wciąz bufor bezpieczeństwa nad Fiorentiną i nawet gdyby nam się jutro nie udało wciąż będzie wszystko w naszych rękach.

Myślę że możemy wygrać albo nie przegrać. To najważniejsze.
Choć ciężko jest trzymać taką formę zwycięstw cały czas.
obstawiam
1-1 1-2

Forza Milan :)

Tomek1981 | 06.04.2013 20:45

engineer, 20:39

coś o tym napisałem ostatnio w wątku Juve Pescara zdaje się zę do Ciebie.
Zbędne są takie gdybania.  

Tomek1981 | 06.04.2013 21:10

Milancio
eh w sumie racja. Ale czasem już nie mogę czytać tych wypocin, a nie ma opcji ignoruj ;p

Matixm | 06.04.2013 22:05

engineer
Tak jak Tomek1981 napisał - zbędne są takie gdybania.
Poza tym, nie wiem, czy chodzi Ci o bezpośrednie mecze, czy o ligę. Jeżeli o ligę, to większość tych karnych była słusznie odgwizdana, a te, które były kontrowersyjne nie miały większego wpływu na wynik (może tylko z Bologną, ale oni odpowiedzieli niecałą minutę później zdobywając bramkę, więc równie dobrze można powiedzieć, że gdyby nie ten karny, to Bologna też by tej bramki nie zdobyła).
Zresztą były też karne nieodgwizdane i błędy sędziów przy bramkach traconych przez Milan, więc wszystko się wyrównało.

ACFKrzysiek74 | 06.04.2013 22:36

2:1 po ciężkim boju.Dyskutować nie zamierzam bo fani Milanu prawie wszyscy sa pewni swego.Co do nc minus ja rezygnuje z końcem kwietnia nie dam złodziejom zarobić!
Forza Viola per sempre!

engineer | 06.04.2013 23:34

Matixm

Nie chcę wracać do tematu, ale Wy lubicie bardzo wracać do przeszłości, a także gdybać tak więc ja sobie też pogdybam.

Nie wracajmy do tego, cieszmy się teraźniejszością :)

dalmare | 07.04.2013 01:14

To  dokładnie  rocznica  zeszłosezonowego  2-1  na  San  Siro.  Wtedy  dotarło  do  mnie  co  potrafi  Jovetic.
Wtedy  był  karny  Ibrahimovica,  odpowiedż  Jovetica,  potem  jeszcze  jego  asysta  dla  Amauriego.
Od  tamtej  pory  sfery  niebieskie  zakreśliły  wielkie  koło.

dalmare | 07.04.2013 01:18

*oczywiście  1-2  było  rok  temu  w  słońcu  na  San  Siro,  kolejność  cyfr  istotna

debrus | 07.04.2013 02:25

Milan żeby myśleć o zajęciu 2 miejsca MUSI wygrac ten mecz.

Możecie sobie pitolić, ale na papierze Milan jest faworytem tego spotkania. Gramy równiej, mamy mocniejszy skład i jesteśmy Milanem :)

Od razu dodam - bo kilku napinaczy o mało by się nie posikało jakbym tak to zostawił - że Viola jest trudnym i wymagającym przeciwnikiem i na pewno się przed nami nie położy.

Zapowiada się ciężko mecz. W zeszłym sezonie to właśnie od porażki z Violą zaczęła się nasza fatalna passa w końcówce, przez którą wypuściliśmy mistrzostwo z rąk. Największym zagrożeniem będzie Ljalić. To wielki talent, ale czasami przechodzi obok meczu i łatwo go wytrącić z równowagi.


engineer,

Czemu Wy wszędzie widziecie jakąś zmowę? Każda błędna decyzja to wynik jakiegoś spisku. Wygrana Milanu to fart, albo sędziowie nam pomagają. Juventus też nie jest krystaliczny więc może warto się zastanowić dwa razy zanim się chlapnie tylko po to żeby coś chlapnąć.

Ciągle płaczecie o każdą sytuację na Waszą niekorzyść. Mecz Romy z Juve już nawet nie pamiętam kiedy był a Wy ciągle o tej kartce dla Tottiego. Teraz znowu Cambiasso będzie na tapecie. Popatrzcie co robią Chiellini i Vidal.

Niektórymi kibicami Juventusu kieruje totalny nieobiektywnizm. Przyjmują tylko własny punkt widzenia pełny jakichś chorych spisków  - do Macierewicza zapraszam może on Wam pomoże to rozwikłać.

engineer - stajesz okoniem bardziej dla zasady niż z przekonania. Zawsze jak czytam Twoje wpisy i chce Ci przyznać rację w jakiejś sprawie to wyskakujesz z jakimśc pitu pitu, które nic kompletnie nie wnosi poza tym, że drażnisz kibiców innych klubów.

minuta | 07.04.2013 10:20

forza BALO

engineer | 07.04.2013 11:46

debrus

Wy do listopada ciągle wspominaliście o nieuznanej bramce pewnego Pana, tak więc przyganiał kocioł garnkowi.

Najpierw oceń swoje zachowanie potem innych !

debrus | 07.04.2013 11:51

engineer,

hahaha :D

Lilli | 07.04.2013 12:17

FIORENTINA: Viviano, Roncaglia, Tomović, Savić, Pasqual, Aquilani, Pizarro, Borja Valero, Cuadrado, Jovetić, Ljajić

MILAN: Abbiati, Abate, Mexes, Zapata, De Sciglio, Flamini, Montolivo, Muntari, Boateng, Balotelli, El Shaarawy

JoJo od początku. ;)

No1Rossoneri | 07.04.2013 12:26

FORZA MILAN !!!!!! Byle nie przegrać !

Gatz | 07.04.2013 12:41

ma ktos jakis dobry link do meczu ?:>

AcMilan666 | 07.04.2013 12:42

kurde spalonyyyy!!!!!! ehhh ;)

AcMilan666 | 07.04.2013 12:43

http://www.activepl.tv/stream1.html tu jest taki w miarę

Gatz | 07.04.2013 12:44

dzieki

No1Rossoneri | 07.04.2013 12:48

Super :)

AcMilan666 | 07.04.2013 12:48

Gollll!!!!!!!!!!! jeeeeaaaa ahhahaha ale się bawił stoper hahahah jest!

Tomek1981 | 07.04.2013 12:48

Riccardo :D

Karhar | 07.04.2013 12:48

Pizzarro :D

Karhar | 07.04.2013 12:53

"ten co stracił piłkę"

Proszę Cię...rozumiem, ze dał ciała ale szacunek by się należał. Montolivo nie osiągnął i raczej nie osiągnie poziomu z najlepszych lat Pizzy.

debrus | 07.04.2013 12:53

Milancio,

dokadnie - zwłaszcz że miał komu odegrać. Fatalny w skutkach błąd. Taki podteskt, że bramkę strzelił Montolivo :)

Na razie Milan gra ładnie i spokojnie. Zobaczymy co dalej,

No1Rossoneri | 07.04.2013 12:55

Nie mogę patrzeć na pałę Boatenga :/ Co on z siebie zrobił ? ;0

AcMilan666 | 07.04.2013 12:57

No1Rossoneri haha ;) jest nas dwóch ;P

debrus | 07.04.2013 13:08

Czerwona dla Aquillaniego i pod wydziałů dyscypliny! :)

No1Rossoneri | 07.04.2013 13:10

Albo Pizzaro zejdzie albo będzie pogrom ;)

AcMilan666 | 07.04.2013 13:13

brawo sędzia!

Tomek1981 | 07.04.2013 13:13

brawo panie sedzio! Bez pobłażania

No1Rossoneri | 07.04.2013 13:13

Jaja moim zdaniem Montolivio też powinien był dostać czerwo. Tak czy inaczej kartka słuszna.

debrus | 07.04.2013 13:13

I zaraz się zacznie :)

Milano1910 | 07.04.2013 13:13

HAHAHH PIZZARO MECZ ŻYCIA!!!

engineer | 07.04.2013 13:14

Podoba mi się ta formacja Milanu, Juventus też mógłby wrócić do 4-3-3 :)

Mecz nawet ciekawy dla oka, zaskoczył mnie Jojo w podstawowej jedenastce :)

Italia00 | 07.04.2013 13:14

No i czerwo ustawiło mecz, można wyłączyć, szkoda, aczkolwiek no nie można mieć tu wielkiego żalu do sędziego, bądźmy obiektywni. Bardzo szkoda widowiska

rafik | 07.04.2013 13:16

No1Rossoneri

Czerwona dla Montolivo ? Mówisz o tej sytuacji w której zatrzymał kontrę ? Gracz Violi nie wychodził sam na sam, jakim cudem za to czerwona ?

debrus | 07.04.2013 13:16

engineer,

taką formację Milan gra od kiedy Allegri jest trenerem. Bardzo fajnie to wyglądo bo będąc w obronie 4-5-1 a przy ataku skrzydła bardzo ładnie schodząć bardziej w środek i mamy 4-3-3.

mpolan | 07.04.2013 13:17

Fiora dopóki nie straci drugą bramkę się nie podda.

AcMilan666 | 07.04.2013 13:17

boa do zmiany, chodzi po boisku kompletna klapa..

No1Rossoneri | 07.04.2013 13:17

Italia00

"czerwo ustawiło mecz"  ? "żalu"  ?

O ustawieniu i o żalu to można mieć po wczorajszym karnym dla przeciwników Pescary. Gdyby nie to byłoby 0:0

urool | 07.04.2013 13:18

No nic, Milan trza na siłę do LM wrzucić. Dla mnie nie było podstaw do jakiejkolwiek kartki. Biegli, jeden wyprzedził drugiego. Tyle w temacie.

No1Rossoneri | 07.04.2013 13:19

rafik

Wydaje mi się, że akcja zapowiadała sie bardzo groźnie. Viola miała przewagę, a to był taki chamski faul. Takie mam skromne zdanie.

Karzel_reakcji | 07.04.2013 13:19

Ciśnie się na usta tylko jeden wyraz: mafia. To jest po prostu niesamowite co w tym kalendarzowym roku się dzieję. Praktycznie nie ma meczu gdzie arbiter nie daję "prezentu" ekipie Berlusconiego. To są jakieś święte krowy. Brak słów.

acmilan2806 | 07.04.2013 13:21

urool

Przetrzyj oczy i dojrzyj atak łokciem na faraona. ;) Kartka zasłużona.

Tomek1981 | 07.04.2013 13:21

Pierwszą polewę gramy u siebie. Oby tak dalej :).
Dobrze że sędzia szybko temperuje te frustracje graczy Fiorentiny.
W drugiej trzeba grać po prostu swoje. I nie pozwolić sobie na momenty dekoncentracji

Forza Milan :)

Italia00 | 07.04.2013 13:21

@No1Rossoneri

Ty napinaczu, przeczytaj co napisałem. Siedzisz na tym portalu i prowokujesz, i jęczysz i stękasz.

NAPISAŁEM, ŻE SZKODA DLA WIDOWISKA. NAPISAŁEM RÓWNIEŻ, ŻE CZERWONA BYŁA PRAWDOPODOBNIE ZASŁUŻONA! "Chłopie, nie przymuszaj, że mnie do gniewu" jak to było w Ogniem i Mieczem autorstwa Sienkiewicza : )

A jeśli według Ciebie wczoraj w meczu Turyńczyków z Pescarą karny był niezasłużony, to jest zabawne.

urool | 07.04.2013 13:22

Dołóż do tego grę aktorską Faraona ;)

Tomek1981 | 07.04.2013 13:22

Karzel_reakcji,

hahahaha :D

Italia00 | 07.04.2013 13:22

A mecz dla Fiorentiny się potoczył beznadziejnie. Kontuzje, kartka, zepsuło to widowisko i nic tego nie zmieni. Szkoda, na prawdę szkoda.

rafik | 07.04.2013 13:23

Karzel_reakcji

No nie ? Za łokieć w twarz czerwona. W dodatku Sharaawy byłby sam na sam ;/ Co ten sędzia wyprawia ;/

engineer | 07.04.2013 13:23

rafik

Ale przez te dwa sezony, formacja była chyba zmieniana ?

Chciałbym, żeby Juventus wrócił do takiej formacji, ale nie mamy nikogo na prawą stronę, tak wysuniętego do przodu pomocnika. Pepe jest kontuzjowany, Isla gra piach, ciekaw jestem jakby się spisał na niej Anelka, to jego pozycja.

Przy tej czerwonej ja bym polemizował.

Pewien kibic Milanu powiedział, że rzut karny dla Juventusu ustawił mecz, tylko on był podyktowany słusznie, a tutaj ? Hm...

Hejtować kogoś to jest łatwo...

Tomek1981 | 07.04.2013 13:24

engineer, 13:23

"Hejtować kogoś to jest łatwo... "

.....

rafik | 07.04.2013 13:24

engineer

To do mnie na pewno ?

pakmanek | 07.04.2013 13:24

Zolta kartke powinien dostac Tomovic ! Gdzie to byl faul na czerwona ? Szary kolejna symulka jak to go nie boli tak jak po udawanym faulu w meczu z Udine ! Balon tez lezy i placze nawet jak nikt go nie dotknie :/ zal :/ wierze ze Fiorka strzeli gola a Milan dostanie 2 czerwa - dla rownowagi i sprawiedliwossci :)

Apart | 07.04.2013 13:24

urool
Raczej gry aktorskiej żadnej tam nie było.Łokieć troche mocny wszedł na twarz faraona.

generalITALIA | 07.04.2013 13:25

Czerwona kartka jak najbardziej zasłużona, dzieci będą sądzić inaczej albo Ci zadufani i szukający na siłę sensacji. Tomovic stracił piłkę Shary po szybkości biegu było widać że go wyprzedzi, Tomovic użył ŁOKCIA żeby go powstrzymać.... Takie zachowanie zasługuje na czerwoną kartkę.

Szkoda tej czerwieni, mecz był naprawdę super.
Teraz spodziewam się pewności Milanu co może ich zgubić... trzymanie 1-0 do końca i brak koncentracji... przecież grają w przewadze i prowadzą więc im wolno...^

No1Rossoneri | 07.04.2013 13:25

Piękny mecz ze strony Milanu, widać jakość nie to co wczoraj obserwowaliśmy, indolencję, albo raczej impotencję strzelecką.

Co do mafii, można by tylko zapytać o co kaman ? Kolega ma schorzenie Antoniego M. tzn. ale na boisku nie ma mgły ni helu.

urool | 07.04.2013 13:25

rafik - ustawiłby mecz jakby Juve nie dominowało. A Turyńczycy od 1min do drugiego gola dominowali. Trudno. Mam nadzieję, że Juventus pokaże Milanowi miejsce w szeregu (pod warunkiem jakiegoś uczciwego arbitra - w jedną i w drugą stronę).

debrus | 07.04.2013 13:26

No1Rossoneri,

Po co do tego wracać. Juventus wygrał i tyle.

Wiedziałem, że zaraz pojawią się komentarze typu Karzel_reakcji. Znawcy przespisów i ludzie Macierewicza :)

Ale jak to się mówi psy szczekają a karawana jedzie dalej. W drugiej połowie trzeba podwyższyć i skupiać się nad arcyważnym meczem z Napoli.

rafik | 07.04.2013 13:26

pakmanek,

Szary byłby sam na sam gdyby nie ten faul...i to łokieć na twarz. Rozumiem, że Ci to nie w smak, ale już naprawdę bez przesady...

ACMati92 | 07.04.2013 13:26

engineer

Milan grał sporo czasu 4-3-1-2 ale nie mieliśmy dobrej pozycji 1 więc Max przeszedł na 4-3-3 bo miał więcej napastników niż pomocników ;p

M.V.P | 07.04.2013 13:26

Przecież ta czerwona to parodia.

engineer | 07.04.2013 13:26

rafik

Częściowo. Oczywiście ta część pozytywna jest skierowana do Ciebie :) A ta druga dla pseudokibiców Milanu.

urool | 07.04.2013 13:26

Milancio - a czego można Milanowi w tym sezonie zazdrościć? Nie chcę żadnej kłótni ale Rossoneri raczej w tym sezonie nie będą mieli trofeum.

Tomek1981 | 07.04.2013 13:27

pakmanek, 13:24

taa żłółta bo przeciez za uderzenie łokciem w twarz jest żółta hahaha :D

to czemu tak się bulwersowaliście że Totti nie dostał czerwonej za kopnięcie Pirlo w kolano? Przecież to była czysta interwencja :D

rafik | 07.04.2013 13:27

urool

Czemu do mnie piszesz ? Nie wspomniałem nic o meczu Juve ;/ ;/ ;/

urool | 07.04.2013 13:29

Kurczę, rafik przepraszam. Pomyliłem Cię z engineerem ;)

pakmanek | 07.04.2013 13:29

To mowie - zolta kartka a nie czerwona . Nie mowie ze nei bylo faulu przeciez.

No1Rossoneri | 07.04.2013 13:30

MVP

Podobnie jak wczorajszy karny.

"Ehh dopiero po karnym, beka"

engineer | 07.04.2013 13:31

Oglądałem nie tak dawno mecz Fulham albo Newcastle. Tam w polu karnym to wymac***ą rękoma, łokciami. Decyzja arbitra - żółty kartonik.

Piłka nożna to sport dla prawdziwych mężczyzn. Czasem zdarzy się tak, że ktoś jest wyższy i przez przypadek uderzy przeciwnika niższego.

Ponadto ! Obejrzyjcie sobie jak sędziują w lidze niemieckiej, kontuzja Schmelzera, tutaj arbiter pokazał tylko żółty kartonik.

rafik | 07.04.2013 13:31

urool

Spoczko, już myślałem, że się ktoś podszywa pode mnie hehe :)

pakmanek

Ale Szary wychodził na sam na sam...Przepisy po prostu nakazują pokazanie czerwonej kartki w takiej sytuacji...

No1Rossoneri | 07.04.2013 13:31

MVP

Podobnie jak wczorajszy karny.

"Ehh dopiero po karnym, beka"

debrus | 07.04.2013 13:31

pakmanek,

za uderzenie w twarz jest czerwona kartka i tyle, Tak jest w przepisach - przypomnij sobie mecz Milanu z Napoli rok temu - Zlatan klępnął lekko któregoś z piłkarzy Napoli w geście pojednawczym i od razu otrzymał czerwień. Takie są przepisy.

No1Rossoneri | 07.04.2013 13:32

MVP

Podobnie jak wczorajszy karny.

"Ehh dopiero po karnym, beka"

urool | 07.04.2013 13:32

up - i dlatego Serie A może się schować nawet przed Bundesligą. Jakby grano tutaj odważniej i bez takich symulacji to może moglibyśmy zwojować coś w Europie.

No1Rossoneri | 07.04.2013 13:32

MVP

Podobnie jak wczorajszy karny.

"Ehh dopiero po karnym, beka"

pakmanek | 07.04.2013 13:33

Za celowe uderzenie tak - ale Tomovic nie zrobil tego celowo. To bardziej wynikalo z jego ulozenia podczas biegu . Szary placzkiem sie zrobil - tak go bolalo a nawet sladu nie ma pewnie :)  Tak ich ucza zeby plakac i na litosc brac sedziego ??

Tomek1981 | 07.04.2013 13:33

rafik, 13:31

sam na sam to raz a dwa był to poważny rażący faul. Czerowna była jak najbardziej zasłużona ale hejterzy i tak będą hejtować :D..
Brawa dla sędziego ze nie ugiął się pod presją zawodników i stadionu. Dobrze sędziuje póki co.

debrus | 07.04.2013 13:33

engineer,

nie porównuj ligi włoskiej dla angielskiej. Poza tym tydzień temu chciałeś rozstrzelać Cambiasso za faul na Giovinco przypomnę Twoje słowa: jak on miał się czuć po tym faulu :)

Tomek1981 | 07.04.2013 13:35

pakmanek, 13:33

a gdzie w przepisach pn jest mowa o celowości faulu żeby byla czerowna? :D

Clarence Seedor | 07.04.2013 13:35

engineer

Jeśli chodzi o Milan to przez dwa sezony graliśmy 4;3;1;2, ze względu na Ibre, który musiał mieć u swojego boku partnera. Od tego sezonu stosujemy 4;3;3. Choć Allegri  chwilę szukał odpowiedniego ustawienia na początku sezonu były jeszcze kombinacje z 4;2;3;1, 4;3;2;1 ale koniec końców znalazło się optymalne ustawienie.

gibki | 07.04.2013 13:35

Rafik, Tomek1981, debrus...

Podziwiam was, chłopaki, że chce się wam przez tyle sezonów odpierać ataki trollów i hejterów tak wytrwale i z takim spokojem. Ja kiedyś próbowałem, ale długo się po prostu nie da. Oni są jak woda - i tak  znajdą szczelinę.

Dobrze sędziowany mecz. W pełni zasłużone prowadzenie Milanu.

ACMati92 | 07.04.2013 13:35

pakmanek

Giovinco to dopiero płaczek, co mu Cambiasso zrobił? Chciał odebrać piłke, a przypadkowo trafił w niego, co wynikało z ruchu nogi w kierunku piłki

Tak widzę Twoje  tłumaczenie

pakmanek | 07.04.2013 13:35

Sam na sam na srodku boiska a z boku byl gracz Violi ?

urool | 07.04.2013 13:35

Milancio - rozumiem Twój tok myślenia, ale Tomovic był bliżej bramkarza. Co innego jakby w nogi wjechał Szaremu a co innego to.

Tomek1981 | 07.04.2013 13:35

debrus, 13:33

to jest właśnie ta podwójna moralność części kibiców

ACMati92 | 07.04.2013 13:36

pakmanek

Giovinco to dopiero płaczek, co mu Cambiasso zrobił? Chciał odebrać piłke, a przypadkowo trafił w niego, co wynikało z ruchu nogi w kierunku piłki

Tak widzę Twoje  tłumaczenie

Wierny_Romanist | 07.04.2013 13:36

Jak zobaczę powtórki to wypowiem sie o tej czerwieni, bo kibice Milanu bronią tej decyzji, a kibice innych drużyn krytykują...Może Pizzaro dziś gra tragicznie ale Montolivo bedzie potrzebował spoooro czasu aby dosięgnąć poziomu Pizzaro z najlepszych lat, a każdy chyba pamieta jak wtedy wymiatał. I pomyślec, że dostaliśmy go w prezencie od Interu, hehe.

Lilli | 07.04.2013 13:36

Przecież była asysta dwójki obrońców z boku, jakie sam na sam. Wy ślepi jesteście?

Clarence Seedor | 07.04.2013 13:37

Intensywnie rozgrzewa się Nocerino chyba szykuje się zmiana za Muntariego.

pakmanek | 07.04.2013 13:37

Mati92 - za duzo bajek ogladasz i nie widzisz roznicy :)  porownac Cambiasso do Tomovica ?

Yzerman | 07.04.2013 13:38

milan zawsze u sędziów ma ulgi to jest juz od kilku lat. Prosze zauważyc ile Milan dostał karnych przez ostatnie 2 lata to jest ilośc zatrważająca co jakis kontakt to karny. Juventus jak ma dwa czy trzy karne w sezonie to wielki skandal jest a jak Milan ma ich 10 to wszystko wporządku. Wielbicie swój klub a Barcelona was upokorzyła na wiele lat i zniszczyła i taka jest prawda i jakos szybko o tym zapominacie, tylko Turynczykom wypominacie i bedzie wypominac porazke z Monachium ale jak wasz Milan zniszczony został 4:0 to cicho siedzicie. Ciekawe co by było jakby tak Juventus przegrał4:0 ho ho co by tu sie działo.

davor | 07.04.2013 13:38

Jaja normalne jak co tydzien gosciu zastawia piłkę dotyka Szarego ten sie przewraca i czerwona.KIno normalne.Dorzucę garść stastyk z tego sezonu:

Dla Milanu podyktowane w tym sezonie 8 rzutów karnych, przeciwko 3

Milan 2 razy był karany czerownymi kartkami (w tym raz Boateng w 90min I raz pod koniec meczu constant gdy Milan  prowadził 2-0)
Tymczasem czerwone kartki rywale Milanu łącznie z dzisiejszą oglądali już 10 razy w 30 meczach!!!
To jest jakiś rekord świata.Nieprawdopodbne jak bardzo i bezczelnie sędziowie co tydzień pomagają Milanowi.

Jestem przekonany że jest po meczu nawet jak jakimś cudem Fiorentina wyrówna to i tak Milan dostanie karnego.
Oczywiście każdą decyzje sędziego można wytłumaczyć npdziś obrońca jak biegł machał łokciami i jeden z łokci zbliżył się do twarzy milanisty, ale ile można??
Mówiłem że w LM sędzia nie pomoże (mimo że pomógł uznając bramke po ręce) to i tak Barca ich rozjechała i za rok będzie to samo

Clarence Seedor | 07.04.2013 13:38

Nie było czerwa Tomovic nie był ostatnim obrońcą, żółta kartkę powinien dostać. Błąd sędziego ewidentny.

Tomek1981 | 07.04.2013 13:39

gibki, 13:35

ja jeszcze wierzę że "po drugiej stronie monitora" znajdują się myślący ludzie...ale powoli zaczynam tracić nadzieję ;p

pozdrawiam :).

Karzel_reakcji | 07.04.2013 13:39

Wrzucam link:

http://www.youtube.com/watch?v=_p 3xQREK_v0

Dobra ujęcie zza bramki od 00:12.

Trudno się doszukać celowości. A że Shaarawy  jest o głowę niższy to tak się skończyło. Tomovic miał w biegu nie ruszać rękami? Przecież to absurd.

Druga sprawa:  Egipcjanin nie wychodził na czystą pozycję bo w momencie niby to faulu drugi obrońca Fiorentiny był bliżej własnej bramki.

engineer | 07.04.2013 13:40

debrus

Kontuzja twarzy a kontuzja nogi to co innego.

Piłkarze pracują nogami !!!

Wy jesteście tacy, że jak innym dyktują rzuty karne to od razu krytykujecie, nawet dobrze nie widzieliście całej sytuacji, a już krytykujecie. Większość z was jest zakompleksiona !

Ja nie byłbym taki pewien czy Szary był sam na sam, ja tam widziałem jednego zawodnika Violi, a mogę się mylić.

pakmanek | 07.04.2013 13:40

Blad sedziego , blad jak to inaczej nazwac ?? On z zawodu fryzjer to chyba wiadmo o co chodzi :)

Tomek1981 | 07.04.2013 13:40

więcej tutaj postów niż przy Juventusie haha :D
Milan najpopularniejszy ;p

Yzerman | 07.04.2013 13:40

Jakie sam na sam miał Faraon ? gdzie ty to widzisz w którym momencie ? bo ja tu widze stopera który wchodzi przed  Szarego a on nawinął sie na ręke i tyle tu nie było jeszcze sytuacji sam na sam, a i jeszcze jedno to nie było celowe zagranie ręka absolutnie prosze zauważyc ze ta reka jest naturalnie złożona i nie ma ruchu w strone twarzy i nie ośmieszajcie sie lepiej milanisci

Clarence Seedor | 07.04.2013 13:40

davor

Nie przesadzaj w tamtym sezonie jak i w tym Milan również był krzywdzony a szczególnie w tamtym sezonie...

engineer | 07.04.2013 13:41

Clarence Seedor

No jedyny, który wypowiada się obiektywnie i nie jest ślepo zapatrzony w swój klub.

Szacunek !

ACMati92 | 07.04.2013 13:41

palmanek

Księciu z Turynu, porównuje sytuacje a nie piłkarzy :) Nawet sensownego, elokwentnego zdania nie możesz sklecić więc o czym tu z Tobą dyskutować. Bez odbioru, bo mecz się zaraz zacznie, pa.

Tomek1981 | 07.04.2013 13:41

engineer
engineer, 13:40

"
Kontuzja twarzy a kontuzja nogi to co innego. "
hahahahhahahaha :D
czyli spokojnie można ląmać szczęki i nosy i faulu nie będzie :D. Hahahaha :D
Pokaż mi to w przepisach mądralo :D

Clarence Seedor | 07.04.2013 13:43

Dobrze, że Allegri szybko zareagował Muntari każde podanie strata...

pakmanek | 07.04.2013 13:44

Jak Ty takie porownanie dajesz do ewidentego faulu a przypadkowego zagrania to faktycznie nie mam o czym z Toba rozmawiac :)

Yzerman | 07.04.2013 13:44

davor, 13:38 07-04-2013
Zgadzam się z tobą to trzeba liczyć i tamten sezon gdzie Milan dostał chyba 10 rzutów karnych w sumei to juz maja 20 karnych a końca sezonu nie ma jeszcze hahah :D to jest normalne jak reszta drużyn  ma średnio kilka karnych a Milan 20, a co do faulu to jak Tomovic miał biec nie machając rękami no bez jaj panowie :D wszędzie takie stykopwe sytuacje w każdym meczu są a nie ma tam celowego uderzenia i nie było żadnego faulu to skandal jest szkoda mi kolejnej drużyny oszukanej przeciwko MIlanowi

rafik | 07.04.2013 13:45

Eksperci w studio Sky Sport w tym były sędzia także są kupieni... Twierdzą, że czerwona się należała...

engineer | 07.04.2013 13:46

Tomek1981

Nie było czystej akcji, jak sędzia mógł dać czerwoną kartkę ? Czy to było specjalnie ? Piłkarz Violi chciał uderzyć ?

Jesteście zaślepieni. Nie da się z Wami pisać.

Milan krzywdzony był w ubiegłym sezonie ?

Hahahahah, spadnę zaraz z krzesła. Najbardziej poszkodowane było Udiense, zanim Inter. Najwięcej stałych fragmentów gry Wam dyktowano.

kaka821 | 07.04.2013 13:47

Wynik mimo wszystko wciaz moze sie jeszcze zmienic

Yzerman | 07.04.2013 13:47

[Ostrzeżenie. ModSerieA4]

Karzel_reakcji | 07.04.2013 13:48

[Ostrzeżenie. ModSerieA4]

debrus | 07.04.2013 13:50

davor,

proszę Cię przestań luknij sobie tutaj http://www.ligol.pl/strzelcy-karnyc h/wlochy/serie-a/2011-12/liga/ i dopiero później pisz. Wychodzu na to że też jesteście w zmowie :)

Yzerman | 07.04.2013 13:51

Juz po meczu i tak dodadkowo Jovetic zszedł to o czym mowa z grą fiołków

pakmanek | 07.04.2013 13:52

[Nie tym tonem. Jeszcze raz i ban. ModSerieA4]

debrus | 07.04.2013 13:53

[Proszę już zaprzestać dyskusji na ten temat. ModSerieA4]

No1Rossoneri | 07.04.2013 13:55

FORZA MILAN !!!!

pakmanek | 07.04.2013 13:56

[Po pierwsze nie jesteśmy na ty. Po drugie usunąłem ten komentarz ponieważ był prowokujący, podobnie jak kilka innych, które również zostały usunięte. Był pan już ostrzegany kilkukrotnie i solidnie pracuje pan na bana. Więcej szans nie będzie. ModSerieA4]

BaliTH | 07.04.2013 13:57

Może mi ktoś kto ogląda mecz powiedzieć czy kontuzja Jovetica jest groźna, czy tylko lekko utyka?

pakmanek | 07.04.2013 13:59

Lekko utykal ale nei byl juz w stanie grac dalej.

debrus | 07.04.2013 13:59

BaliTH,

zszedł o własnych siłach, ale kuał. Nic nie wiadomo.

No1Rossoneri | 07.04.2013 13:59

heehehehe :) Super !!!!

Tomek1981 | 07.04.2013 13:59

Milaaaaan :D

AcMilan666 | 07.04.2013 13:59

jeeeeeeaaaaaaaaaaaa!

engineer | 07.04.2013 13:59

BaliTH

Widzę, że kolega już się interesuje Czarnogórcem z uwagi na jego zainteresowanie Arsenalu ;)

AcMilan666 | 07.04.2013 14:00

Milan, Milan, Milan!!!

engineer | 07.04.2013 14:01

Ten mecz popsuł mi cały kupon, ah nie zauważyłem, że sędzią będzie Fryzjer ;(

Gratulacje wygranej. Milan spokojnie powinien dowieźć te 3 punkty.

itsanarmsrace | 07.04.2013 14:01

Brawo Flamini! Należała mu się ta bramka.
Frustracja niektórych 'kibiców' bezcenna
Czerwoną sędzia mógł, ale w mojej opinii nie musiał dać - spokojnie tę decyzję obroni. Montolivo powinien zejść za drugą żółtą, a Fiore gra lepiej w 10 niż w 11.  

debrus | 07.04.2013 14:01

Ach ta zmowa :)

Tomek1981 | 07.04.2013 14:02

Nocerino ....szkoda że go wpuścił jednak.

Wierny_Romanist | 07.04.2013 14:02

1-2.

Lilli | 07.04.2013 14:03

[Ostrzeżenie. ModSerieA4]

pakmanek | 07.04.2013 14:03

***ol Fiorentina walczy dalej ! brawo !! Szansa na remis wciaz jest:)

AdrianoJuve | 07.04.2013 14:04

W ostatnim miesiącu widziałem kilka sytuacji po których należała się czerwona a sędzia nawet nie gwizdał albo dawał żółtko, jak łokieć Cavaniego czy ostatnio łokieć Chielliniego z Bayernem, łokieć Gargano w meczu z Interem, a tu za takie coś sędzia daje kartkę, po wpisach kibiców Milanu myślałem, że to było jakieś mocne specjalne uderzenie, a tu po prostu włożył przed niego rękę, a że Szary jest o głowę mniejszy to go lekko uderzył, ale czerwona. to śmiech. Z niektórymi kibicami Milanu nie ma co dyskutować, porównywanie tej sytuacji do faulu Cambiasso jest śmieszne, tamten faul mógł nawet zakończyć karierę Gio. Niektórzy kibice Milanu, zachowują się tak jakby błąd popełniony na korzyść Milanu był straszną tragedią a błąd na korzyść Milanu to już normalka. Apeluje do normalnych nie dajcie się prowokować tym wielkim kibicom z Mediolanu.

AcMilan666 | 07.04.2013 14:04

Karny może słuszny?

Clarence Seedor | 07.04.2013 14:05

Taliavento czy jak mu tam to osioł .... zawsze to wiedziałem czerwona kartka i karny z dupy...

No1Rossoneri | 07.04.2013 14:05

Wszyscy widzieli za co ten karny i faktcznie Lilli były tam jajca ;)

Wierny_Romanist | 07.04.2013 14:05

Według mnie nie było karnego.

Tomek1981 | 07.04.2013 14:05

No1Rossoneri
No1Rossoneri, 14:02

szczerze poczatkowo umknęła mi ta sytuacja a po powtórkach nie wiem...

Yzerman | 07.04.2013 14:06

Ten karny to nawet kret z pod ziemi widział więc nie wypowiadaj się lepiej że go nie było bo według pana No1Rossoneri, to we wczorajszym meczu Juventusu nic nie było jak na czystą sytuacje wychodził Vidał więc luz nie dajcie sie sprowokowac temu panu dziękuje

rossonero99 | 07.04.2013 14:06

AdrianoJuve

a przypadkiem życie Giovinco nie było zagrożone?

BaliTH | 07.04.2013 14:06

@pakmanek , derbus , engineer
Dzięki. A tak w ogóle to racja z tym zainteresowaniem Joveticem. Nie chciałbym by dostał długą kontuzje i przekreślił transfer do Arsenalu :P (o ile taki będzie)

pakmanek | 07.04.2013 14:06

Karny naciagany lekko ale skoro Tagliavento sedziuje slabo to dal sie nabrac troche .

Tomek1981 | 07.04.2013 14:07

Balo....ehh...

rafik | 07.04.2013 14:08

Karnego zdecydowanie nie było. Sędzia dał się nabrać, ale jak widać Milan też może się czuć pokrzywdzony. Nie wiem skąd pomysły o jakiejś pomocy ze strony arbitrów...

Wierny_Romanist | 07.04.2013 14:08

Lata mijają, a Balotelli nadał pokazuje, że nie zmądrzał.

Yzerman | 07.04.2013 14:08

AdrianoJuve, zgadzam się z tobą oczywiście że tak w dzisjejszym futbolu  w każdym praktycznie meczu śa takie łokcie ale no bez przesady że to jest jakies umyślne przypadkowo sie nadział na ten łokiec bo Szary chciałsie nadziać bo i tak by pozycji nie wygrałz Tomoviciem wiadomo jaki tu był cel

pakmanek | 07.04.2013 14:09

Balo nie zagra z Napoli za tydzien . Wyszla jego hmmmm dziecinne zachowanie ? Sam sie z takiego meczu wyeliminowal .

AcMilan666 | 07.04.2013 14:09

Ja *****le !

Wierny_Romanist | 07.04.2013 14:09

hahah karny.

p1er0 | 07.04.2013 14:09

Balo nie zagra z Napoli , będzie ciekawy mecz na San Siro . Oj to teraz się zacznie cyrk..

Tomek1981 | 07.04.2013 14:09

sędzia do licha bez przesady!

Yzerman | 07.04.2013 14:09

AdrianoJuve, zgadzam się z tobą oczywiście że tak w dzisjejszym futbolu  w każdym praktycznie meczu śa takie łokcie ale no bez przesady że to jest jakies umyślne przypadkowo sie nadział na ten łokiec bo Szary chciałsie nadziać bo i tak by pozycji nie wygrałz Tomoviciem wiadomo jaki tu był cel

No1Rossoneri | 07.04.2013 14:09

Wielka szkoda, ale tym razem słuszna 11

Wierny_Romanist | 07.04.2013 14:10

tu już karny bezdyskusyjny.

rafik | 07.04.2013 14:10

Yzerman

Czyli w skrócie Twoim zdaniem czerwona nie zasłużona, a pierwszy karny dla Fiorentiny ewidentny tak ? :)

Italia00 | 07.04.2013 14:10

Ten śię smieje, kto się śmieje ostatni...

A ja już skreśliłem Fiorentine.

WIELKI POWRÓT!

Lilli | 07.04.2013 14:11

Drugi karny w pełni zasłużony, pierwszy nieco naciągany, ale sędzia oddał to co zabrał w 39' :)

M.V.P | 07.04.2013 14:11

Heh, ładnie.

pakmanek | 07.04.2013 14:11

Dzisiaj trzeba powiedziec ze BOCHATEREM meczu jest Tagliavento !! 2 karne naciagane , czerwona kartka niesluszna i pare innych decyzji , ktore poddaja w watpliwosc jego umiejetnosci :/

Yzerman | 07.04.2013 14:12

Nie moim zdaniem jak czerwoną dał to i karnego tokiem myslenia tez powinien dać, A sędzia z prawdziwego zdarzenia nie dałby ani czerwonej kartki ani rzutu karnego więc i tak sędzia wszystko wyrównał postarał sie chociaz

debrus | 07.04.2013 14:12

Słaba postawa Milanu - powinni kontrolować mecz do końca i wbijać kolejne gole. A tutaj coś takiego...

rafik | 07.04.2013 14:12

pakmanek

boCHaterem ? :(

kaka821 | 07.04.2013 14:13

BaliTH
Arsenal zmienil polityke transferowa???Bo na ten transfer trzeba wydac 30 mln najmniej.

ACMati92 | 07.04.2013 14:13

[Ostrzeżenie. ModSerieA4]

pakmanek | 07.04.2013 14:13

Tomek a kto jest slabszy dzisiaj ?:)

Yzerman | 07.04.2013 14:13

No decyzje sedzia miał fatalne ale gorzej dla Fiorentiny która musiała grac w oslabieniu teraz oddał im cokolwiek chodz 2 karny to musiał odgwizdać to już nie dało się ukryć tego, głupie zachowanie młodego obroncy Milanu

Yzerman | 07.04.2013 14:14

Trochę to upokarzające dla Milanu jeśli sie prowadzi 2:0 i gra w przewadze jednego zawodnika by remisować, wstyd troche i kompromitacja

p1er0 | 07.04.2013 14:15

Sędzia i tak będzie najgorszy , ale Milan sam jest sobie winien, głupie bramki, głupie błędy i zachowanie obrony w danym momencie.

@No1Rossoneri

" Piękny mecz ze strony Milanu, widać jakość nie to co wczoraj obserwowaliśmy, indolencję, albo raczej impotencję strzelecką.

Co do mafii, można by tylko zapytać o co kaman ? Kolega ma schorzenie Antoniego M. tzn. ale na boisku nie ma mgły ni helu."

Faktycznie , kolega zna się na futbolu jak mało kto, gra się przez 90 minut + czas doliczony , a nie przez 30. Pozdrawiam

Apart | 07.04.2013 14:15

Co tak nagle krzykacze ucichliście?

crudeli | 07.04.2013 14:15

sędzia ślepy  2 nie słuszne karne

No1Rossoneri | 07.04.2013 14:15

Yzerman

Kompromitację oglądaliśmy we wtorek, wczoraj i będziemy oglądać w środę.

pakmanek | 07.04.2013 14:15

Rafik - to byla ironia :) to tak jakbys nie zrozumial sposobu i intencji :)

BaliTH | 07.04.2013 14:15

I tak Fiorentinie należą się brawa bo grać 10 na 11 jest bardzo ciężko. Zresztą wczoraj Arsenal się mógł o tym przekanać :P

rafik | 07.04.2013 14:16

pakmanek

Ironia poprzez błąd ortograficzny hmm, dość oryginalnie :)

ACMati92 | 07.04.2013 14:17

[A ja jestem dziś sam i się nie rozdwoję. Proszę nie dokładać mi jeszcze pracy. ModSerieA4]

engineer | 07.04.2013 14:18

Oliwa sprawiedliwa :)

acmilan2806 | 07.04.2013 14:18

Milan się ośmieszył ;)

No1Rossoneri | 07.04.2013 14:18

p1er0

Podtrzymuję swoje słowa, bramki padły z gry, a dwie stracone z 11, o co nie można mieć pretensji do zespołu, w szczególności jeżeli się weźmie pod uwagę za jakie "przewinienia" je podytkowano.

Remis i tak mnie cieszy, bo utrzymujemy dystans względem Violi.

Wierny_Romanist | 07.04.2013 14:19

Nie no, drugi karny sie należał, gdyby go nie było, to byłaby spora pomoc od arbitra. Ale pierwszy karny z niczego. Ale zauważyłem, że tylko dla niektórych fanów Milanu oba karne z niczego, wiec trzeba to z dystansem czytać.

Yzerman | 07.04.2013 14:19

No1Rossoneri taaa :D 2:0 to kompromitacja z faworytem LM ?? to co ma powiedzieć 4:0 MIlanu :D a pozatym to Juventus gra jako jedyny z Italii w LM i obroni tytułwięc lepiej nie dyskutuj tylko głowe spuść i pogratuluj Starej Damie kolejnego sukcesu, bo po powrocie do LM  i tak wszyscy eksperci chwalą Starą Damę a przypominam że to była 1 porazka Juventusu w Lm w tym sezonie i tyle na ten temat cwaniaczku

pakmanek | 07.04.2013 14:19

Rafik - Co ja Ci bede tlumaczyl :) ironia jest srodkiem przekazu - chociaz nie wszyscy potrafia ja pojac :) ale powiem Ci tak - Madry zrozumie , glupi zapyta ;)

ACMati92 | 07.04.2013 14:21

Modzie,

Ok, nie dokładam, dodam tylko jeszcze, że nie zawsze jest tu jeden mod, a już od dłuższego czasu robi się burdel. Samo banowanie nicków nic nie da, bo zaraz zakładane jest nowe konto i tak w kółko, co suma sumarum nie rozwiązuje sytuacji, prawda? Proszę zastanówcie się nad jakimiś nowymi zasadami, bo w życiu się tego nie pozbędziecie.

No1Rossoneri | 07.04.2013 14:21

Wierny_Romanist

Napisałem zaraz po 2 jedenastce że słuszna ;)

Yzerman
Barcelona nie jest faworytem LM masz rację :]

rafik | 07.04.2013 14:21

pakmanek

Napisałeś, że nie rozumiem ironii, bo myślałeś, że chodzi mi o to, że nie wiem czemu użyłeś słowa bohater. A mi chodzi o to, że napisałeś to przez "ch". Więc odsyłam do słownika...

Yzerman | 07.04.2013 14:21

[Ostrzeżenie. ModSerieA4]

rafal_m | 07.04.2013 14:21

[Ostrzeżenie. ModSereA4]

Yzerman | 07.04.2013 14:23

Owszem jest ale Juventus nie przegrał 4:0 i tyle w temacie

pakmanek | 07.04.2013 14:23

To bylo celowe zeby podkreslic role Tagliavento w dzisiejszym meczu . Wlasnie dlatego Bohater zosta zmieniony na BOCHATERA !! zeby wskazac Gwiazde tego meczu ehhhh .

rafik | 07.04.2013 14:23

pakmanek

Z pewnością :)

Wierny_Romanist | 07.04.2013 14:25

No1Rossoneri,

Nie chodzi mi o Twój komentarz, tylko o innych. Rozumiem emocje itp ale bądźcie obiektywni. NIe wypowiem sie o kartce bo tej sytuacji nie widziałem.

pakmanek | 07.04.2013 14:26

[Nie ma już kolejnego ostrzeżenia. Ban. ModSerieA4]

debrus | 07.04.2013 14:26

[Tamten użytkownik dostał już ostatnie ostrzeżenie. Proszę nie wyręczać mnie w pracy. ModSerieA4]

No1Rossoneri | 07.04.2013 14:29

[Ostrzeżenie. ModSerieA4]

Tesznarek | 07.04.2013 14:30

ulala będzie spina o tę rękę....

mpolan | 07.04.2013 14:30

Do Juve czyli 49 jeszcze troche brakuje :P

rafik | 07.04.2013 14:30

Teraz powinien być karny dla Milanu... szkoda tego meczu. Rossoneri zaprezentowali się lepiej...

No1Rossoneri | 07.04.2013 14:30

Sorki ;)

No1Rossoneri | 07.04.2013 14:31

mpolan

Do Milanu czyli 58 jeszcze troche brakuje  ;)

Yzerman | 07.04.2013 14:32

[Nie będę pana ostrzegał 50 razy z tego samego powodu. Ban. ModSerieA4]

debrus | 07.04.2013 14:33

No i szkoda wyniku. Powinniśmy to wygrać spokojnie. Ten remis jest porażką dla Milanu. Słabo, bardzo słabo. Muszą dostać solidną burę za takie frajerskie zachowanie.

Brawa dla Violi - walczyli do końca i wytrącili nam zwycięstwo. Naprawdę brawa za postawę.

Apart | 07.04.2013 14:33

Gratulacje dla zawodników Fiorentiny bo pokazali serce do gry.
Forza Milan

No1Rossoneri | 07.04.2013 14:35

Powiem tak, najgorszy mecz jaki wczoraj oglądałem, to już wolałem oglądać wczoraj niemoc Juve. To co pan sędzia dzisiaj porobił w meczu to aż zęby bolą. Nie chcę myśleć nawet że zrobił to celowo, jeżeli jednak tak słabego sędziego wyznacza się na mecz o tak ważne punkty i dla jednej i dla drugiej drużyny to jest to nieporozumienie. Remis dla nas to niezły wynik, zwłaszcza że Violka nie zwykła przegyrwać u siebie.

CO do postawy sędziego to możnaby jeszcze dodać że działał na rzecz  2 miejsca oraz 5 i 6, no bo na remisie najlepiej wyszły te drużyny ;)

engineer | 07.04.2013 14:35

Ah wszedł mi mecz :D

wojojuve | 07.04.2013 14:36

W sumie 2, czy 3 miejsce to nie ma aż takiej wielkiej różnicy. Ważne, żeby Milan zagrał w LM, a z tym rezultatem utrzymują przewagę nad Fiorentiną.

clublland | 07.04.2013 14:37

bardzo dobry wynik dla Juve w kontekście walki o Scudetto ;p
jeszcze tylko remis lub porażka Napoli i będzie GIT!

rafik | 07.04.2013 14:38

wojojuve

Różnica jest i to ogromna. 3 miejsce to tylko kwalifikacje LM a tam można trafić na choćby 4 drużynę z Anglii którą teraz jest Arsenal....i może być różnie...

kaka821 | 07.04.2013 14:38

Lipa jestem zawiedziony postawa zawodnikow gdyz dzieki przewadze w polu mielismy o wiele latwiej.
Forza Milan

milansiempre | 07.04.2013 14:40

Mam nadzieje,ze ktos sie zorientuje w koncu ze Paolo Tagliavento jest najgorszym sedzia we Wloszech i jego sedziowanie to parodia.
1.Niesluszna czerwona dla Tomovicia
2.Karny dla Violi za wyimaginowany faul Nocerino,ktory nawet nie dotknal Liajicia
3.Brak czerwonej dla Aquilaniego przy tej liczbie fauli
4.Niepodyktowany karny z areke w polu karnym Fiorentiny

Pozdrawiam.

rafik | 07.04.2013 14:42

wojojuve

Różnica jest i to ogromna. 3 miejsce to tylko kwalifikacje LM a tam można trafić na choćby 4 drużynę z Anglii którą teraz jest Arsenal....i może być różnie...

rafik | 07.04.2013 14:44

wojojuve

Różnica jest i to ogromna. 3 miejsce to tylko kwalifikacje LM a tam można trafić na choćby 4 drużynę z Anglii którą teraz jest Arsenal....i może być różnie...

No1Rossoneri | 07.04.2013 14:51

Btw to jest chyba ten sam sędzia co nie widział bramki muntariego w meczu z juve co nie ?

No1Rossoneri | 07.04.2013 14:57

W tym sezonie sędziował 3 mecze Milanu i podyktował 3 karne przeciwko Milanowi i jeden dla. W ogóle to jest sędzia, który najwięcej dyktuje karnych w serie a. Oby w tym sezonie nie sędziował już meczów żadnej drużyny z czołówki.



seriea.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy